MZMA 401-420 1955 Taaviw126

(25-09-2017, 13:55 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Üks meie küla mosse lükati turgu...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2648007

Natuke ümberehitatud kuid väga viisakalt tehtud.
Minu andmetel pole seal moskvalase mootor...
Kui ma ei eksi, siis kas sellel masinal mitte Opeli mootor ei olnud peale pandud?

Aga asjaolu, et kirjas 1.1 ja 19 kw näitab seda levinud viga, et enne teeme ja siis pärast mõtleme (loe MNT ametiga moootorivahetuse üle konsulteerimine). Ilus asi valmis ehitatud aga pealoleva mootoriga seda sellisel kujul küll legaalseks ei saa.

Eks muidugi julgemad ja osavamad (et TÜV saaks) võivad ju nõnda ka masinaga sõita, aga minuarvates sellise hinna eest võiks auto ikka legaalne olla mitte et skeemitama ja varjama peaks.
Vasta

Tegelt on see pill oma 10 aastat vahelduva eduga linnapildis figureerinud. Legaalsuse kohta ei oska öelda aga tean et pill on väga pädeva venna poolt tehtud.
Muidu olen kuulnud ka et isegi 412 mootorit peetakse liiga võimsaks sellele masinale. Kui keegi minult küsib siis minuarust ilma kere tugevdamata on ka liiga palju. Murdusid nad ju niisama ka pooleks. 30km/h posti pihta sõitmine tähendaks surma jneBig Grin
Vasta

Üks film 400 huvilistele...

https://www.youtube.com/watch?v=5PeWQbKtw_Q
Vasta

(25-09-2017, 15:11 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Üks film 400 huvilistele...

https://www.youtube.com/watch?v=5PeWQbKtw_Q
Vaata parem seda,
https://www.youtube.com/watch?v=HzbWSj305SU
https://www.youtube.com/watch?v=3puzDFx_Pms
Vasta

Täna sai lemmik asutuses(Kuusakoskis) longitud. Näppu jäi 400 plokikaas. Täitsa kobe teine. Pole kraane ega midagi. Viisin ära rikutud 401 kaane vastu. Kui keegi tahab 400 kaant siis andke teada.

Muus osas uudiseid pole. Vahepeale olen ära unustanud et mul pole endiselt normaalset tagastanget. Kui kellelgi on pakkuda siis võib vahetada millegi vastu(kasvõi raha). Vahepeal tundus et saab keretööd lähiajal ära lasta teha aga paistab et siiski mitte. No pole hullu. Otsustasin et esialgu panen õige mootori peale ja kõik muud kogutud pudinad. Et auto ikkagi komplektne oleks.
Ükspäev läksin temaga tiirule ja oleks peaaegu virna pand. Pidurid olid kadunud. Lähemal uurimisel selgus et üks tagumine pidurisilinder jookseb. Arvatavasti võlgnen tänu eelmisele omanikule ja tema kuradi dot 4-leSmile Õnneks on paar uut töösilindrit riiulis olemas. Loodetavasti teised jäävad pidama. Endaarust õhutamise käigus lasin dot-4 välja.
Vasta

Kui keegi midagi minu riiulitelt soovib siis andke märku. Seoses Tagadi laadaga on üle pika aja pealinna asja... Saab kraami kaasa võtta silmaga katsumiseks.
Vasta

Tervist!

Sai ka üle kümne aasta Kurtnas käidud. Kraami ikka oli nagu alati aga jah... minu saak oli kesine...

[Pilt: 5wb500.jpg]

Klepsud tundusid natuke paremad kui teisel õhupuhastil. Neid klepse saab tellida ka aga mulle meeldivad vanad rohkem.

Üks mees müüs uusi rehve ka aga ei viitsinud käeotsa võtta kuna olin alles jõudnud laadale. Ringiga tagasitulles olid läinud kuratBig Grin
Aga laat on vinge ja väga hea et selline asi Eestis toimub!
Vasta

Soomes on üks päris normaalne pakkumine. Vähemalt tundub nii. Tooge äraSmile Saab ühe normaalse pilli juurde Eesti. Tundub et varuosa kogu on ikka suur. Annaks Soome muuseumi registri numbritega minna.

https://www.tori.fi/keski-suomi/Mosse__4...?ca=18&w=3
Vasta

Panin ühe üleliigse 400 rooli oksjonile...

https://osta-ee.postimees.ee/moskvich-40...rc=listing
Vasta

Ma vist vähe rumal aga,mis üleliigsel roolil viga oli või said parema,et selle müüki paiskasid?


Vasta

Põhjus on lihtne. Mul on 401 aga see rool on pärit 400 pealt. Ja ma üritan oma asjade korjamist piirata. 400 mosset mina kunagi tegema ei hakka.

401 rool...
[Pilt: 19403710_1744019492293020_954864646_o.jpg]
Vasta

Siis on teine asi, pakutav M400 rool näeb minu silmis,veel piisavalt kobe välja. Ning on tehtav,kui soovida ideaal tulemust. Olen ise kordades hullemaid roole näinud.


Vasta

Päris normaalne on jah. Väljas seisnud pilli pealt sellist ei leiaks.
Tahaks seda ka rõhutada et kõik need siin teemas kirjeldatud 400 ja 401 erisused on sellised suht oletuslikud. Sest mind seal liini ääres polnud kui koos 401 mootoriga metallkodaratega rool autole külge pandi. Ma arvan et ainukese selge piiri 400 ja 401 vahel saabki tõmmata ainult tänu erinevatele mootoritele. Niiet ma ei imesta kui esimesed 401-d veeresid veel vana tüübi rooliga välja jne. Ise olen kunagi mootorratta tehases lühikest aega töötanud ja neid muudatusi viidi koguaeg läbi. Vahetati tarnijaid jne.
Vasta

Sai vanarauda minekust natuke juppe päästetud. Kui kellelgi miskit vaja siis võib teada anda...

[Pilt: 20171121_141123.jpg]
Vasta

Kiiduväärt ettevõtmine, kodanik Taavil. Oled võtnud vana ja väärika auto kordategemise ette. 

Lugedes teema läbi algusest lõpuni. Meenub mulle mu enda noorusaeg. Minu esimene sõiduauto oli  ka Moskvitš 401,mille ma sain oma onult osta 1973a. Onu tahtis oma Moskvitši maha müüa,sest soovis taodelda uue sõiduauto ostuluba. Kuna aga tal juba üks auto oli siis tuli see maha müüa, muidu poleks ta kvalititseerinud ostuloa saajate hulka. Tookord olid sellised seadused lihtsalt nii tehtud.
Onu müüs või õigem oleks öelda siis fiktiivselt müüs, mulle oma vana Moskvitši maha. Vormistasime Viljandi autoinspektsioonis paberid ära ja põhimõtteliselt auto oligi minu. Minu esimene selle autoga oli Suislepast Pikkasilda,kus ma ise elan. Kõik kulges alguses hästi, kuni poole teepeal purunes õhukumm. Ma ei saanud asjale ennem pihta, kui tundsin, et auto kisub tee keskosa suunas. Pidasin auto kinni ja avastasin,et tagumine vasakupoole rehv on tühi,mis tühi. Tagavara õhukummi mul ei olnud kaasas ja,see mille ma välja võtsin oli nii räbal, et seda ei andnud isegi hiljem paigata enam. Mõtlesin,et viskan tagavara ratta alla aga siis selgus,et ka sealt on juba onu ilmselt õhukummi välja võtnud ja vaid palja rehvi(tookord kutsuti mantli) alles jätnud.
 Olin üsna nõutu alguses, kuna koduni oli veel pikk maa minna. 
Lõpuks tuli üks traktorist Belarussiga, see pidas  kinni ja küsis ega ma abi vaja? Ma kirjeldasin talle lühidalt probleemi ära. Traktorist vaatas asja ja ütles, et ega tal ka õhukumme ei ole. "Aga ma võin sulle anda viljakottid,pane need sisse,saad vähemalt koduni ära sõita." lausus ta.Olin kohe nõus selle mõttega. Traktorist elas ise läheduses ja tõi mulle kodust siis viljakotte, surusin need kõik sinna Moskvitši manti alla sisse, nii hästi kui oskasin. Neid kotte läks sinna ikka päris hulga sisse,täpselt ei oska öelda aga võis ehk 10 tk küll olla. Sain siis ratta alla tagasi ja lubasin lahkele peremehele,et kui kodu saan, toon talle kottid tagasi. Tema muidigi nendest räbalatest viljakottidest, suurt ei hoolinud. Aga aumehena,ei tahtnud ma ka kellegile võlgu jääda.
Proovisin sõita ja sain isegi liikuda. Muidugi,kui sul taga on üks ratas kivikõva kui vankri rattas siis see sõit ei ole just mugav. Aga kodu ma sain siiski. Hiljem otsisin lahke Traktoristi üles ja viisin talle meelehead ja kodust mõned paremad kottid asemele. See, kuidas ma muidugi uut õhukummi otsisin on juba omaette jutt.
Vasta

Kas Alma projekti oled mingiks ajaks külmutanud????????

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Juppe otsin ikka edasi. Aga ega väga midagi suurt enam vaja pole. Korraliku tagatiiva sain siin enne jõule. See oli üks asi mida oli väga vaja. Mootor on koos. Mootorivahetust veel tegema ei hakka enne kui keretöödesse läheb. Praegu on masin sõidukorras ja mulle nii meeldibki.
Keretöödega on nii et neid ise tegema ei hakka ja praegu vastu talve rahaga vehkima ei hakka. Talv vaja enne üle elada. Eks siis vaatab palju ja kas üldse raha alles on.
Aga üldiselt oli ka selle projekti eesmärk originaal osad kokku ajada, nagu ka alguses sai öeldud. Niiet selle kohapealt on süda rahul. Iga aastaga läheb juppide leidmine neile vanakestele aina keerulisemaks. Mõnele võib tunduda lollus mitme masinaga korraga tegelemine nagu mina seda teen või hr Formika. Aga juppide korjamisega peab kiirustama. Midagi teha pole. Auto ehitamisega on aegaSmile noored talude võtmed endale saavad siis viiakse kõik kuusakoskisse või kosmilise hinnaga äämiselt haruldaste asjdena turgu .Sealt kuusakoskist olen korjand kastide viisi kasutamata 401 juppe...

Muidu aegajalt käin teda ikka silitamas ja teen väikse tiiru kui ilm lubab
Vasta

Vanarauada minekust päästetud tagumine tiib...

[Pilt: 20180110_163238.jpg]

Transpordi käigus sai ühe korraliku mõlgi. Aga üldiselt heas korras. See oli viimane puuduolev keredetail...
Vasta

Ilmad päris külmad. Käisin mosse garaazi soojaks kütmas. Pluss oli sees aga kohe kui tule alla tegin, oli tunda kuidas külma hakkas igast praost sisse vuhisema. Panin ta käima ka et plokk soojaks ajada. Mootoris oleva jahutusvedeliku külmakindlus on päris lahja. Mingi vee ja vähese tosooli segu. Ei viitsi vahetada ka siin. Tühjaks ei taha ka niisama lasta. Ega seegi hea pole.

[Pilt: 20180116_204221.jpg]
Vasta

(16-01-2018, 21:47 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Minul seisis külmas garaazis 10 aastat,tühjana,ilma veeta, ja pärast läks tööle  ja auke ei olnud, praegu seisab samuti väljas, aga panin tosooli sisse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne