MZMA 401-420 1955 Taaviw126
(25-09-2017, 14:55 PM)Taaviw126 Kirjutas: Üks meie küla mosse lükati turgu...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2648007

Natuke ümberehitatud kuid väga viisakalt tehtud.
Minu andmetel pole seal moskvalase mootor...
Kui ma ei eksi, siis kas sellel masinal mitte Opeli mootor ei olnud peale pandud?

Aga asjaolu, et kirjas 1.1 ja 19 kw näitab seda levinud viga, et enne teeme ja siis pärast mõtleme (loe MNT ametiga moootorivahetuse üle konsulteerimine). Ilus asi valmis ehitatud aga pealoleva mootoriga seda sellisel kujul küll legaalseks ei saa.

Eks muidugi julgemad ja osavamad (et TÜV saaks) võivad ju nõnda ka masinaga sõita, aga minuarvates sellise hinna eest võiks auto ikka legaalne olla mitte et skeemitama ja varjama peaks.
Vasta
Tegelt on see pill oma 10 aastat vahelduva eduga linnapildis figureerinud. Legaalsuse kohta ei oska öelda aga tean et pill on väga pädeva venna poolt tehtud.
Muidu olen kuulnud ka et isegi 412 mootorit peetakse liiga võimsaks sellele masinale. Kui keegi minult küsib siis minuarust ilma kere tugevdamata on ka liiga palju. Murdusid nad ju niisama ka pooleks. 30km/h posti pihta sõitmine tähendaks surma jneBig Grin
Vasta
Üks film 400 huvilistele...

https://www.youtube.com/watch?v=5PeWQbKtw_Q
Vasta
(25-09-2017, 16:11 PM)Taaviw126 Kirjutas: Üks film 400 huvilistele...

https://www.youtube.com/watch?v=5PeWQbKtw_Q
Vaata parem seda,
https://www.youtube.com/watch?v=HzbWSj305SU
https://www.youtube.com/watch?v=3puzDFx_Pms
Vasta
Täna sai lemmik asutuses(Kuusakoskis) longitud. Näppu jäi 400 plokikaas. Täitsa kobe teine. Pole kraane ega midagi. Viisin ära rikutud 401 kaane vastu. Kui keegi tahab 400 kaant siis andke teada.

Muus osas uudiseid pole. Vahepeale olen ära unustanud et mul pole endiselt normaalset tagastanget. Kui kellelgi on pakkuda siis võib vahetada millegi vastu(kasvõi raha). Vahepeal tundus et saab keretööd lähiajal ära lasta teha aga paistab et siiski mitte. No pole hullu. Otsustasin et esialgu panen õige mootori peale ja kõik muud kogutud pudinad. Et auto ikkagi komplektne oleks.
Ükspäev läksin temaga tiirule ja oleks peaaegu virna pand. Pidurid olid kadunud. Lähemal uurimisel selgus et üks tagumine pidurisilinder jookseb. Arvatavasti võlgnen tänu eelmisele omanikule ja tema kuradi dot 4-leSmile Õnneks on paar uut töösilindrit riiulis olemas. Loodetavasti teised jäävad pidama. Endaarust õhutamise käigus lasin dot-4 välja.
Vasta
Kui keegi midagi minu riiulitelt soovib siis andke märku. Seoses Tagadi laadaga on üle pika aja pealinna asja... Saab kraami kaasa võtta silmaga katsumiseks.
Vasta
Tervist!

Sai ka üle kümne aasta Kurtnas käidud. Kraami ikka oli nagu alati aga jah... minu saak oli kesine...

[Pilt: 5wb500.jpg]

Klepsud tundusid natuke paremad kui teisel õhupuhastil. Neid klepse saab tellida ka aga mulle meeldivad vanad rohkem.

Üks mees müüs uusi rehve ka aga ei viitsinud käeotsa võtta kuna olin alles jõudnud laadale. Ringiga tagasitulles olid läinud kuratBig Grin
Aga laat on vinge ja väga hea et selline asi Eestis toimub!
Vasta
Soomes on üks päris normaalne pakkumine. Vähemalt tundub nii. Tooge äraSmile Saab ühe normaalse pilli juurde Eesti. Tundub et varuosa kogu on ikka suur. Annaks Soome muuseumi registri numbritega minna.

https://www.tori.fi/keski-suomi/Mosse__4...?ca=18&w=3
Vasta
Panin ühe üleliigse 400 rooli oksjonile...

https://osta-ee.postimees.ee/moskvich-40...rc=listing
Vasta
Ma vist vähe rumal aga,mis üleliigsel roolil viga oli või said parema,et selle müüki paiskasid?
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
Põhjus on lihtne. Mul on 401 aga see rool on pärit 400 pealt. Ja ma üritan oma asjade korjamist piirata. 400 mosset mina kunagi tegema ei hakka.

401 rool...
[Pilt: 19403710_1744019492293020_954864646_o.jpg]
Vasta
Siis on teine asi, pakutav M400 rool näeb minu silmis,veel piisavalt kobe välja. Ning on tehtav,kui soovida ideaal tulemust. Olen ise kordades hullemaid roole näinud.
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
Päris normaalne on jah. Väljas seisnud pilli pealt sellist ei leiaks.
Tahaks seda ka rõhutada et kõik need siin teemas kirjeldatud 400 ja 401 erisused on sellised suht oletuslikud. Sest mind seal liini ääres polnud kui koos 401 mootoriga metallkodaratega rool autole külge pandi. Ma arvan et ainukese selge piiri 400 ja 401 vahel saabki tõmmata ainult tänu erinevatele mootoritele. Niiet ma ei imesta kui esimesed 401-d veeresid veel vana tüübi rooliga välja jne. Ise olen kunagi mootorratta tehases lühikest aega töötanud ja neid muudatusi viidi koguaeg läbi. Vahetati tarnijaid jne.
Vasta
Sai vanarauda minekust natuke juppe päästetud. Kui kellelgi miskit vaja siis võib teada anda...

[Pilt: 20171121_141123.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne