BMW E28 M540i ja muud masinad
#21

(18-06-2019, 20:25 PM)v6sa Kirjutas:  Mitte tagant madalamaks, vaid eest kõrgemaks. Velgi ära mustaks mäkerda.

Ühinen eelpool öelduga 100%. 

Aga pildimaterjal on selle foorumi parim. Väga hea maitsega tehtud. Nii hoida !!

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#22

velgedel oli keskosa osa plaanis mustaks värvida või tumehalliks, aga vaatame. pruun tundub ka hetkel hea. vb kui kunagi viitsin randid peegliks poleeida siis värvib keskosad ka uuesti.

e28 kannab madaldust ülihästi. stockina on need autod täiesti kitsed, aga madaldus ja lai velg muudab nii palju
Vasta
#23

Sedapõlve viiene peakski olema tehasekõrguses, neid madaldusega äänuditud ja hambaidlahtistavaid erimeid on juba pool maailma täis. A see vaid minu subjektiivne arvamus, tingituna põrssapõlvemälestustest paari 528-ga umbes veerandsajandi tagustest aegadest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#24

(19-06-2019, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  hambaidlahtistavaid 

Ega’s madaldus siis ilmtingimata hambaid lahtistama pea. Pruut pookis oma autole (2003 Lexus GS300) alla BC coiloverid, mis on nii suure seadistusvõimalusega, et need sai keerata ka pehmemaks kui see auto stockis on. Ning vastupidiselt on võimalik kruttida ka nii kangeks nagu oleks raudtorud vedrustuse asemel. Sättisime kuskile vahepeale ning sõit on mugav nagu GS-ile kohane, midagi ei raputa; samas auto on nüüd oluliselt täpsema juhitavusega kui tehaseseades.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#25

Garaazis oli ruumi vaja ja korraks sai välja sõita. Krt ikka tõesti liiga madalaks sai suure hurraaga lastud. Tegelt üldiselt muidu isegi on täitsa ok kõrgus, aga keskmine pütt on jube halva disainiga hetkel ja tahab mööda maad lohiseda

[Pilt: IMG_3925.jpg]

Tagasild on ka enamvähem kokku saanud. ootab ikka diffrit mida ei saa üldse enne seda osta kui käigukast on leitud olenevalt kas getrag või zf. SUUR palve on ka varuosa huntidele. Kust ma saaksin GETRAG 265 otsavõlli laagri. on teine eriti vääraka kujuga

[Pilt: IMG_3928.jpg]

vahelduseks muid asju ka mis garaazi juures vedeleb.

[Pilt: IMG_3901.jpg]
Vasta
#26

Uh, see Bluebird on väga lahe pill. Mäletan seda üksvahe Koplis Paavli tänaval tihtilugu parkivat, kuid nüüd pole enam pikalt kuskil silma jäænud.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#27

seisis meil 2 aastat ilma mootorita. eelmisel omanikul oli 1 klapp pooleks läinud. Nüüd sai 2 liitrine vahele. tolle auto madaldus on küll selline, et sõita just meeldiv ei ole. ees on vist üks keerd vedru ja istub lihtsalt põhjas amordi peal. maanteel on ok, aga linnas hüppab ikka mõnusalt.
Vasta
#28

Nendele, kellele siin pildistamise stiil meeldis, siis siit näeb rohkem tegemisi. 

https://www.instagram.com/peeterpaaver/

Kui on huvi siis tegelen kõige pildistamisega. pulmad, portreed, autod, üritused jne.
Vasta
#29

Palju on toimunud. Teemakangelane on saanud igasuguseid väikseid muudatusi. taha on jõudnud m5 tiib, veljed said taastatud, palju asju parandatud, üv peale tehtud. 
Hetkel on auto käigukasti vahetuses kuna getrag 265 läks ikka pauguga laiali. Nii kui see tehtud saab läheb kahjuks ka see auto seoses korteri ostuga müüki. Millestiki peab loobuma ja teistest hetkel ei taha või ei näe mõtet, see auto on aga sisuliselt valmis ja võib liikuda uuele omanikule ja mina saan midagi uut ilusaks muuta.

Muudel teemadel e30 touring on daily driverina ennast väga hästi näidanud. Ülimõnus ja hästi balanseeritud auto. veits vaiksemaks võiks ainult salongi saada. üldiselt remondi poolest on vajanud vahetust ainult kuluosad ja üldine hooldus ning kuna ma eriti seda autot ei hellita siis mõned asjad viga saanud. nt uunikumide talverallil suutsin ühe püstaku ära lõhkuda ja jaanipäeval karterisse kerge mõra saada.
Lisaks on auto saanud ka kerget tuuningut. külge on läinud Omega recaro istmed( sobivad mustriga üllatavalt hästi.) mtech1 rool, 4.27 ülekandega LSD, kärukonks, puldiga kesklukk ja muud nipet näpet.

Mosse saab ka veits värskendust. käigukast, differ summuti jne. 

Igatahes nautige pilte.

[Pilt: 1.JPG]
[Pilt: 2.JPG]
[Pilt: 3.JPG]
[Pilt: 4.JPG]
[Pilt: 5.JPG]
[Pilt: 7.JPG]
[Pilt: 6.JPG]
[Pilt: 8.JPG]
[Pilt: 9.JPG]
[Pilt: 10.JPG]
[Pilt: 11.JPG]
[Pilt: 12.JPG]
[Pilt: 13.JPG][Pilt: 14.JPG]
[Pilt: 15.JPG]
Vasta
#30

Korrektne tomatikast peaks seal v8 sabas ilma poegimata elama, kepikastist loobumine ei ole teema?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#31

Kindlasti mitte. sellisel kergel bmwl on manuaal ikka must have. tegelt oleks võinud ju osta otse tehase manuaali mis pole tegelikult üldse nii haruldane, aga 4.4lsel on vända andur kasti küljes ja sellise kojaga raskem leida. Ühesõnaga Kast on juba keevituses. Sisult sama ZF mis neil v8 mootoritel tehasest, aga 2.8 r6 kojaga mis vahetatakse õige vastu. Tegelt polnud vana kastiga ka seda probleemi, et jõudu ei kannataks, aga laagrid tegid juba ammu põrgulärmi ja eks see 40 aastat vana kast oma elu otsa korral nagunii oli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne