05-08-2017, 17:16 PM
(24-07-2017, 10:57 AM)pelle Kirjutas: Miks värvisid ploki ja käigukasti hõbedaseks? Originaal peakasid need ikkagi rohelised olema?
Aga projekt on äge!
Plokk ja käigukast olidki tehasest tulles hõbedased, vaid varuosad olid krunditud ja rohelised.
(25-07-2017, 10:52 AM)MaxL Kirjutas: Kas 1951 aastal oli juba bensiinipumba kuppel klaasist?
Oli ikka klaasist kuni lõpuni välja.
Generaator sai remonditud ja paigaldatud uus relee.
Plokikaanele kinnituv veetoru oli veidi auklik ja otsast mäda. See sai remonditud.
Pedaalide puksid olid kulunud ja võll samuti. Puksid said uued ja treitud uus võll.
Mootorile sai lõppude-lõpuks kõik tarvilikud mahlad sisse kallatud ja abiagregaadid paigaldatud ning hääled ära kuulatud. Esialgu sai paigaldatud uus M401 jagaja ja karburaator, kuna 400/420 omasid hetkel uusi pole.
[video=youtube] https://www.youtube.com/watch?v=PyRnSTl5...e=youtu.be[/video]