05-08-2017, 23:42 PM
Mul oli M407 mootoril soojalt ja tühikäigul rõhk armatuuri kella järgi umbes 0,3-0,4. Auto ostis ära üks Narva taksist ja kui teda aasta hiljem trehvasin, siis vana ütles aint: "sajebalsa ja s tvojei mašinoi", rehmas käega ja läint ta oli, midagi täpsustamata.
Reduktsioon klapi vedru tasub vanal autol kontrollida küll. Olen 2 autol uued pannud ja vedru surveid võrrelnud uut vanaga ja vana vedru on alati pehmem olnud. Ja ka pikkused on olnud erinevad. Kontrollida saab siis nii, et vedrud otsapidi kokku panna ja siis hakata kokku suruma, nõrgem vedru nõtkub enne järgi.
Karpades (SU, Stromberg) ma ei ole kunagi rahuldavat tulemust saanud enne vanade vedrude välja vahetamist. 50+ aastat vanad vedrud lihtsalt surevad ära, silma järgi sellest kahjuks aru ei saa.
Reduktsioon klapi vedru tasub vanal autol kontrollida küll. Olen 2 autol uued pannud ja vedru surveid võrrelnud uut vanaga ja vana vedru on alati pehmem olnud. Ja ka pikkused on olnud erinevad. Kontrollida saab siis nii, et vedrud otsapidi kokku panna ja siis hakata kokku suruma, nõrgem vedru nõtkub enne järgi.
Karpades (SU, Stromberg) ma ei ole kunagi rahuldavat tulemust saanud enne vanade vedrude välja vahetamist. 50+ aastat vanad vedrud lihtsalt surevad ära, silma järgi sellest kahjuks aru ei saa.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss