Soovin nõuandeid rollerautode kohta.
#61
(04-07-2017, 23:14 PM)impreza Kirjutas: ...
Turvalisus -0,0 söidaks ta isegi vana roostes kerega Almaga pooleks
...

Tõenäoliselt veel terve kandmikuga Aixamit ilmselt ikka ei sõidaks. Toungue Inimene selles kärus võib selle ettevõtmise käigus küll päris katki minna, kui Almaga pisikesele kallale minna. Rääkimata suurematest asjadest...

Minu jaoks on huvitav just see, et maal oleks säärasel punnil kohta ja vajadust. Aga siin need jälle ei kesta. Kui keegi on vähe tummisemat kohanud, palun linki.

Linnas asfaldil jälle kestaks, aga milleks... Iga paarikümne meetri järel on vihmavari leida ja liiklus väga kiire und vihane, säärase veereva vihmavarjuga teistel jalus kooserdamine on tervistkahjustav tegevus. Ahnitseb see asi ju terve päris auto koha endale liiklusvoolus, kiirendus on olematu ja tippkiirus jääb liiklusvoo kiirusele alla.

Kui juba lubadeta pärri soetada, siis kaherattaline - sellega vähemalt mahub ja jaksab pugedaWink
Vasta
#62
Neid naljakaid autokujulisi asju ostes tasub vastupidavusele mõeldes eelistada võimalikult vana asja.
Nimelt on uuematesse topitud igasugu turvalisust ja mugavust parandavaid asju, kuid kuna selle liigi max kaal on samaks jäänud siis see 1,5kg mis turvapadi kaalub on kuskil konstruktsioonis asendatud mingi osa plekki papiga.
Vastupidavusele mõeldes on kaval vaadata aga sellist isendit kus esiklaas ja küljeklaasid on kummitihendiga ees.
Tihendiga nimelt ei saa klaasi panna papist auku aga liimiga saab.
Siiski ei peaks terve mõistusega inimene sellist kirjeldamatut porri omale ihaldama sest hinna-kvaliteedi suhe on väga paigast ära.
Mul isiklikult oleks häbi sellist asja valmistada müümise eesmärgil.
Maal ringiliikumiseks on aga palju paremaid masinaid olemas.
Näiteks sellist võiks soovitada 
http://www.cfmoto.ee/utv/uforce-800-cf800-3/ Selle saab kabiiniga kätte suurusjärk 11000.
Võrdluseks ka üks papist auto mis maksab 13500.
http://mulgimoto.ee/?product=test
Seega saame väiksema raha eest nelikveo ja mootori, mis jõuab masinat liigutada.
See on küll Hiina asi, kuid kui mitte meelega lammutada ja kasutada ringiliikumiseks kestab ta kindlasti kauem kui mopoauto.
Vasta
#63
eile nägin (kahjuks pilti ei teinud) ühte täitsa uuest peast ostetud isendit (http://autofrend.ee/index.php?page=68&ac...roup_id=17), mis oli maast laeni, kaasaarvatud kõrvaliste poolemeetriseid ahjupuid täis topitud. Kahjuks pilti ei teinud, aga vaatepilt oli päris koomiline Big Grin samas lössis ta ei paistnud, ilmselt vedas kuivi puid
Vasta
#64
Hiljutisel külastusel Hollandi kuningariigis panin tähele kuivõrd populaarsed on sealsetel teedel ja tänavatel Canta (nimi tuleneb ilmselt ing. keelsest sõnast "Cunt") nimelised sõidukid.
[Pilt: 3765213177_c0412c77b9.jpg]
Sõidavad kuni 40km/h ja neid võib kasutada nii tänavatel, jalgrattateedel kui ka kõnniteedel sõitmiseks. Kasutavad neid valdavalt siis vanainimesed ja invaliidid aga nägin ka täiesti terveid noori inimesi sellega sõitmas . Suurlinnas on kindlasti üheks populaarsuse põhjuseks parkimise lihtsus. Võrreldes tavalisele autole parkimis koha leidmisega, keerad selle lihtsalt kusagile trepikotta või lillepeenrasse ja paned jalgrattalukuguga mõne posti külge kinni. Majanduslikust aspektist on sellise sõiduvahendi omamine kordades ja kordades odavam kui päris auto ülalpidamine. Päris autode kindlustus lääne-euroopas on selliste microcaridega võrreldes oluliselt kallim ja väikeste läbisõitude juures moodustab kindlustuseks makstav summa juba määrava osa kilomeetri hinnast. Pikematel sõitudel loomulikult päris autot see aparaat ei asenda, kuid linna tingimustesse ilmselgelt sobiv ja nende arvukust vaadates ei saa ka liigset lagunemist olla. Pealt vaadates ei tundunud seal ka konstruktsiooniliselt just palju asju olevat mis katki saaks minna, tegu lihtsalt nii elementaar autoga.
Vasta
#65
Neid mopeedautosid on väga palju näha veel Itaalias ja Šveitsis. Linnas neid eriti ei näe aga silma ja "jalgu" jäävad nad asulavälistel teedel.  Ja kasutajatena on eranditult vanemad inimesed.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#66
Nende mopeedautodega on sama asi, mis elektriautodega. Eks neid sõimatakse niisama ka, eriti need, kes pole üldse tegemist teinud mopoga. Elektriautode teemas on sama kurssi näha küll ja süüdistatakse riiki lollustes. Nüüd aga ostsid erainvestorid kogu krempli riigi käest ära. No mingit mõttetut kräppi ei osteta ikka oma raha eest. Ju siis annab ikke äri ajada nendega.
Mul üks elektriautot kasutav tuttav. Tema küll ei kiru, hoopis kiidab.
Ühte mopoautot omavat meest tean ka. Vestelnud sel teemal veel pole (on kavas) aga elu näitab, et aitab omada küll. Ta müüs esimese maha ja ostis juba teise. Kaks korda järjest võib reha otsa astuda ainult Kärna Ärni. Küll nendel mopodel muresid on, aga näidake mulle auto, millega pole.
Analüüsiv (faktidega) "kirumine" on normaalne. Umbes nii, et läks katki see asi ja tuli teha seda... Niisama lahmimine ei ole tõsiselt võetav. Küll siis küsija ise otsustab, mida teha.
Foorumi mõttekust (või mõttetust) näitab muidugi ka see, et inimesed kasutavad teadlikult meie mahategemise isu ära. Kui mõni mees tahaks kasvõi elektriautot osta siis tarvitseks naisel ainult küsida "tarkade" käest ja vastuargumente oleks mehega vaidlemiseks küllaga.
Pakkuge nüüd paldrjani või arsti ...  Toungue
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#67
(05-07-2017, 17:41 PM)motamees Kirjutas: Nende mopeedautodega on sama asi, mis elektriautodega. Eks neid sõimatakse niisama ka, eriti need, kes pole üldse tegemist teinud mopoga. Elektriautode teemas on sama kurssi näha küll ja süüdistatakse riiki lollustes. Nüüd aga ostsid erainvestorid kogu krempli riigi käest ära. No mingit mõttetut kräppi ei osteta ikka oma raha eest. Ju siis annab ikke äri ajada nendega.
Mul üks elektriautot kasutav tuttav. Tema küll ei kiru, hoopis kiidab.
Ühte mopoautot omavat meest tean ka. Vestelnud sel teemal veel pole (on kavas) aga elu näitab, et aitab omada küll. Ta müüs esimese maha ja ostis juba teise. Kaks korda järjest võib reha otsa astuda ainult Kärna Ärni. Küll nendel mopodel muresid on, aga näidake mulle auto, millega pole.
Analüüsiv (faktidega) "kirumine" on normaalne. Umbes nii, et läks katki see asi ja tuli teha seda... Niisama lahmimine ei ole tõsiselt võetav. Küll siis küsija ise otsustab, mida teha.
Foorumi mõttekust (või mõttetust) näitab muidugi ka see, et inimesed kasutavad teadlikult meie mahategemise isu ära. Kui mõni mees tahaks kasvõi elektriautot osta siis tarvitseks naisel ainult küsida "tarkade" käest ja vastuargumente oleks mehega vaidlemiseks küllaga.
Pakkuge nüüd paldrjani või arsti ...  Toungue

Alustan postituse lõpust....
Arsti pole ... palderjani pole ... aga BÄNNI tahad? Wink Wink

Nagu sinu kritseldusest aru saada võib, siis pole sa ise ka peale "tuttavate" jutu miskit tarka teemasse lisada, aga oi oi kui tark, kui tark ...

Katusega võrridest ....

Kunagine kaasvõitleja Hr. Poldre tõi mõni aasta enne lahkumist ka endale Soomest katusega võrri, diisel kahepütine Aixam, nägi ilus ja edev välja ... nii 30 meetri pealt, omaniku loaga sai seda siis kanali peale aetud ja uudistatud, nelikantoru raam, selline TTÜ hakatiste poolt kokku lastud välimusega, pealt kokku liimitud plastik, pealegi jube "vedel" plastik, Rex-12 kere plastik oli sellega võrreldest väga kõva. Ainuke tõsine tükk oli esiklaas, kõik muu oli rohkem kuurinurgas "pläts-pläts" teema. Natuke sai proovisõitu ka tehtud, mürises mis kole, esimene mõtle oli et proteesid alles jääks ja meenutas mulle nõukaja lõpust Tartu linnaliini Ikarus-e, sellised koledalt mürisevad ja muidu ebameeldivad ...erinevalt Tartu ATP kollastest peldikutest, see peletis ei haisenud kuse järele ... samas, kui ikka Tallnn-Tartu ots ära teha, siis ehk haiseks ka ... enivei ... kiiruse lagi oli 60km/h, piiraja eemaldamisega pidid saama 80km/h, samas teel istus hästi ...aga no see vibratsioon ... kes on kunagi vibratsioonimürgituse saanud, see põgeneb sellest "sõidukist" kiirelt. Raadio oli ka sees ... aga sõidu ajal polnud seda võimalik kuulata, seega täiseti ebaoluline disainielement.

Ah et kas ostaksin sellist? Lolliks olete läinud? 4500€ kasutatud kujul ... lollakad.... mis mul on raha rumaluste jaoks?

Võrdlusmoment tollel hetkel oli Clio 2, ostest 300€, esisilla täsiremont 300€(sillatala, pidurisuportid, käändteljed jäid vanad).

Elektrikad on teine teema, seda siin ei lahka ... mis sest, et mehed külapeal räägivad.
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#68
Loomulikult pole tollel mopeed autol mitte mingit mõtet kui B katt, või rääkimata C  Big Grin  käes. Loogish, et ostab selle see
kellel misiganes põhjusel lube ei ole. Praegu meenub see teema nagu:

Tsitaat:When trive out ov karaash, Finland Män look at neipörs kar. If neipörs kar smaller, Finland Män smile. If neipörs kar pikkör, Finland Män not shou emousshiöns.

Finland Män is like tis.
 Ning teinekord jääb Mr Beani maanteeristlejalegi pisiputukaid jalgu  Cool


You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#69
Midagi teemasse:
https://youtu.be/iiS_yKIW6Y4
Vasta
#70
Keegi eespool julgustas mopeedautodest midaiganes kirjutama, kuna emakeelset infot vähe, seega siis põhjanaabrite uued tuuled - tavalisele väikeautole kiirusepiiraja.

http://www.iltalehti.fi/autouutiset/2017...9_oa.shtml

Kuskil mälusopis on ka mingi Rootsi teema, kus oli mehhaaniliselt piiratud teisest käigust kaugemale minek, mõte sama nagu sel sommide ideelgi, normaalne auto lapsele. Vähemalt ei puhu möödavuhisev Hummer pooli kerepaneele minema. Pihtavuhisevast Hummerist ei taha mõeldagi.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#71
Rootisis vist mingiteks traktoriteks regatakse need piiratud autod. Pane või V8 aiste vahele. Peaasi,et kiirus piiratud on. Seal maal igasugu lahedaid liikureid noortel on nii tehtud. Omapäraseid kastikaid ja hot rode.
Aga nädalake tagasi Soomes kolades mainis kohalik Soomlane,et selline muudatus on tulemas ning oldi ka igati poolt. Ja seda just seepärast,et peale vastava vanuse saabumist saab auto teha normaalseks. Ehk pered peavad vähem raha kulutama ja noored saavad kordades turvalisemalt sõitta.
Mis on ju igati mõistlik otsus valitsuselt.
Vasta
#72
Siin üks müüja iseloomustab oma toodet...

https://www.kuldnebors.ee/search/soiduki...eal_type=M

...ja h i n d a b ka!
Vasta
#73
Täna jäid 2 sellist aparaati kaamera ette ,mis tõugu...
[Pilt: 0111145933d1c28.jpg]
Vasta
#74
(20-07-2017, 22:30 PM)linnuke Kirjutas: Täna jäid 2 sellist aparaati kaamera ette ,mis tõugu...
[Pilt: 0111145933d1c28.jpg]

Tegemist siis: Veloreks 16 nimelise sõidukiga. Paseerub JAWA osadel mootoriks Jawa 350ccm mootor. Sõiduk on igati huvitav ,kere on toru raam mis on kaetud nahast paneelidega.


Mopeed auto asenduseks võiks olla hoopis selline sõiduk. Indiast pärit Bajaj Qute.
https://www.youtube.com/watch?v=OHMwWekzSdA


Kere on üleni plekist ,neli ust ja sama palju istekohti. 250ccm 13hj mootor, 5käiku ja max kiirus 70km/h seega mopeediks ei kvalfitseeru. Ja auto ta ka pole.
Ametlik nimetus on"quadricycle", eesti keeles siis"neliratas" ja kuulub mootorrataste klassi.

Mopeed auto asemel kaaluks sellist kuigi ühtviisi õnnetud on mõlemad.
Vasta
#75
Bajaj Qute'i kohta selline ülevaade, kus selgub täpsemalt, mis on mis ja kas kere on ikka metallist:



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Meelis2, 1 külali(st)ne