Soovin nõuandeid rollerautode kohta.
#81

(12-09-2017, 23:01 PM)karvik Kirjutas:  ... siis ikka tuleks pärisauto osta. Olgu selleks siis fiat 500 või opel adam, ...

Te vabandage palun, aga mida Fiat 500 vastu öelda on, nagu sellest lausest kõlama jääb? (No peale selle, et vana head 1,4-liitrist mootorit enam ei anta).
Vasta
#82

(13-09-2017, 01:21 AM)olevtoom Kirjutas:   kõlama jääb?
Mis jääb kõlama? Et pärisautol, olgu või pisike, on karkass, mis kaitseb reisijat?
Mina sain küll niipidi aru.
Pärisautosse aitamise teema kuidagi vindub. Igaüks meist suudab päeva õlleta olla. Kes ei suuda, see nagunii ei anneta...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#83

(13-09-2017, 01:21 AM)olevtoom Kirjutas:  
(12-09-2017, 23:01 PM)karvik Kirjutas:  ... siis ikka tuleks pärisauto osta. Olgu selleks siis fiat 500 või opel adam, ...

Te vabandage palun, aga mida Fiat 500 vastu öelda on, nagu sellest lausest kõlama jääb? (No peale selle, et vana head 1,4-liitrist mootorit enam ei anta).

Peale selle, et ta pisike on ma ei oska ühtegi asja ta kohta öelda. Igasugune kokkupuude reaalset temaga puudub ja oli toodud siia lihtsa näitna selleks, et kui tahta väike autot siis mitte trollerauto vaid näiteks fiat 500 mis on tunduvalt rohkem auto.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#84

(13-09-2017, 01:46 AM)Marko Kirjutas:  Pärisautosse aitamise teema kuidagi vindub. Igaüks meist suudab päeva õlleta olla. Kes ei suuda, see nagunii ei anneta...
Asi polegi õlles. Ma ise näiteks kõnnin alkoholist suure kaarega mööda,ei eruta üldse....
Tavaliselt on asi selles,et mõni aitaks aga ta ei tea,kes abi vajab. Aitavad ikka need kellel endal ka natuke eluke sitasti läinud....ja teavad mis ja kuidas. Praegu nagu rasked ajad ka... aga vast sügisepoole aitajaid rohkem.Vähemalt loota on.
Ma ikka mõtlen,et siin rahvast hulga koos,et kas kellegil siis pole sellist pisikest käulat mida annaks veel togida ja kasutada?
T.
Vasta
#85

Selline hoiatus näoraamatus levib:

Karl- Johan Maitus‎ kasutajale Ostan/Müün/Vahetan Sõidukeid
12 tundi · 


KÕIGILE MOPEEDAUTO OSTJATELE
999 999 €
Kui teil on plaanis osta mopeedauto, siis KINDLASTI KÜSIDA ENNE OSTU KÕIKI PABERID, kui ei ole paberid järelikult pole ka midagi tehtud. Kindlasti enne mopeedauto ostu TULEB KÄIA ESINDUSES KONTROLLIS. Skeem on lihtne, ostetakse avariiline/katkine auto tehakse korda nii, et proovisõidu ära sõidaks ja kui see läbi siis peale seda ainult paranda. Seda on lihtne teha, sest ülevaatust pole neile ju vaja. Maksad auto remondi eest sama palju kui auto eest või viid vanarauda ja saad natuke raha. Kirjutan seda selle pärast, et olen ise selle ohvriks sattunud ja näen jälle selliseid postitusi. Kui on teil küsimusi või tahate kuulda minu lugu siis kirjutage mulle, aitan. JAGAGE ka et keegi ei satuks selle ohvriks!!!

Vasta
#86

(18-09-2017, 11:35 AM)p.klemm Kirjutas:  Selline hoiatus näoraamatus levib:

Karl- Johan Maitus‎ kasutajale Ostan/Müün/Vahetan Sõidukeid

Kindlasti enne mopeedauto ostu TULEB KÄIA ESINDUSES KONTROLLIS. 
Kas meil on mopeedautode esindused olemas? Pigem vast juriidilised kehad, kes Eestisse vahendavad tundmatu ajalooga kärusid ning neid siis lihtsameelsetele maha müüvad, ainuke argument et juhilube ja ülevaatust pole vaja. Samuti on arusaamatu väide remondi lihtsuse osas. Natuke pinnapealne ja elukauge arusaam kogu sellest postitusest kumab.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#87

(18-09-2017, 12:20 PM)Walter Kirjutas:  
(18-09-2017, 11:35 AM)p.klemm Kirjutas:  Selline hoiatus näoraamatus levib:

Karl- Johan Maitus‎ kasutajale Ostan/Müün/Vahetan Sõidukeid

Kindlasti enne mopeedauto ostu TULEB KÄIA ESINDUSES KONTROLLIS. 
Kas meil on mopeedautode esindused olemas? Pigem vast juriidilised kehad, kes Eestisse vahendavad tundmatu ajalooga kärusid ning neid siis lihtsameelsetele maha müüvad, ainuke argument et juhilube ja ülevaatust pole vaja. Samuti on arusaamatu väide remondi lihtsuse osas. Natuke pinnapealne ja elukauge arusaam kogu sellest postitusest kumab.
Seda algset teksti ei tasu just väga otsese tõe pähe võtta. Keegi inimene küsis kommentaaride all:
"Ja mida peab mopeedautol üldse tegema, ja mida näitavad millised paberid?"
Ja teemaalgatajalt tuli selline informatiivne vastus:
"Kõik paberid mida väidavad, nt ütlevad et ei ole teinud ühtegi avariid, siis saab netist välja printida paberi kus kõik kirjas, kui räägivad "just tehtud hooldusest" siis jällegi tõend selle kohta et see tehtud. Mina viisin ka küla mehaaniku juurde, ütles et kõik korra, aga nagu näha polnud seal midagi korras"

Eks igaüks teeb omad järeldused Big Grin. Üldine point on õige, et kasutatud sõiduki otsmisel tuleb olla tähelepanelik, aga see teema on tegelikult juba kõikjal väga äraleierdatud. Ja kahjuks on ja jääb ka olema selliseid õnnetuid kellega hoiatustest hoolimata lihtsalt juhtub selliseid asju ja siin ei aita ei ussi- ega püssirohi.
Vasta
#88

meil siin keila kandis vähemalt 2 sellist liikvel.üks jäi reedel jalgu.tagantvaates ei saagi aru,et mopeedauto kuna parajalt suur nagu need naistekad,parajalt kõrge oli ka,kõrgus ikka üle keskmise sõiduauto ja eemalt ei saa arugi,et tegu mopiga.jõuad ligidale vaatad rohelist numbrit siis saad aru mis asi on ja margiks oli A embleemil.
Vasta
#89

(16-10-2017, 10:11 AM)muska71 Kirjutas:  meil siin keila kandis vähemalt 2 sellist liikvel.üks jäi reedel jalgu.tagantvaates ei saagi aru,et mopeedauto kuna parajalt suur nagu need naistekad,parajalt kõrge oli ka,kõrgus ikka üle keskmise sõiduauto ja eemalt ei saa arugi,et tegu mopiga.jõuad ligidale vaatad rohelist numbrit siis saad aru mis asi on ja margiks oli A embleemil.

Aixam ehk. Jalgujäämise koha pealt arvan, et neil peaks kohustuslikult tagaseinal suur punane reflekskolmnurk olema, nagu mõnedel on. Väheneks tõenäosus, et keegi sellisele +60 km/h tagant sisse põrutab  (suvise kiirusepiirangu ajal täiesti legaalse kiirusega ju).
Vasta
#90

(16-10-2017, 10:19 AM)olevtoom Kirjutas:  Aixam ehk. Jalgujäämise koha pealt arvan, et neil peaks kohustuslikult tagaseinal suur punane reflekskolmnurk olema, nagu mõnedel on. Väheneks tõenäosus, et keegi sellisele +60 km/h tagant sisse põrutab  (suvise kiirusepiirangu ajal täiesti legaalse kiirusega ju).
Äkki siis juba oranž vilkur nagu Bobikutel jms aeglastel liikuritel.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#91

(16-10-2017, 10:19 AM)olevtoom Kirjutas:  ...
neil peaks kohustuslikult tagaseinal suur punane reflekskolmnurk olema,
...

Mitte peaks, vaid lausa peab, kui LS maksimaalselt lubatud 45 km/h välja ei anna:
§ 50.  Sõidukiiruse valimine
...
(6) Käesoleva paragrahvi lõike 5 punktis 2 nimetatud kiiruspiirangu tunnusmärk peab olema paigaldatud sõiduki tagaosale tagaliiklejale nähtavale kohale, kui sõiduki, välja arvatud tasakaaluliikuri, pisimopeedi või mopeedi, suurim kiirus peab olema väiksem käesoleva seaduse § 15 lõike 1 punktis 1 nimetatud kiirusest. Mootorsõidukil või autorongil, välja arvatud mopeedil, mis ei tohi või ei saa sõita kiiremini kui 40 kilomeetrit tunnis, peab olema taga vasakul äärel või keskel aeglase sõiduki tunnusmärk.

Kui need lubatud 45 km/h välja tulevad, siis ei pea märki kandma. Kuigi minu arvates võiks - teaks varakult liikuvast šikaanist ohutut vahet hoidma asuda.
Vasta
#92

ringilt minema minnes astus küll kenasti,aga jah kiirus lõppes suht ruttu.kolmnurka asendaks ka ju ohutuledega sõitmine.
Vasta
#93

(16-10-2017, 14:41 PM)muska71 Kirjutas:  ...kolmnurka asendaks ka ju ohutuledega sõitmine.

See ei ole hea mõte momeelest. Esiteks on ohutuledel nagunii juba millioon tähendust ega ole ühte veel juurde vaja, ja teiseks ei kujuta kõnealune mopeed kellelegi ohtu muust küljest kui tagant. Samal põhjusel ei sobiks ka vilkur, kuigi seda oleks kaunis lõbustav vaadata.
Vasta
#94

(16-10-2017, 15:30 PM)olevtoom Kirjutas:  See ei ole hea mõte momeelest. Esiteks on ohutuledel nagunii juba millioon tähendust ega ole ühte veel juurde vaja, ja teiseks ei kujuta kõnealune mopeed kellelegi ohtu muust küljest kui tagant. Samal põhjusel ei sobiks ka vilkur, kuigi seda oleks kaunis lõbustav vaadata.

Sama siin. Kusjuures läbides igapäevaselt Ääsmäe-Kohatu rahapõletusrada, siis oktoobrihämaral õhtul läbi vihmamärja klaasi ei ole üldse mõnus neid madala paiknevaid pärglima majakatest mööda vaadata püüda. Sad Sest kui sähvaka silmaauku saad sellest LEDiheitjast, sõidad mõnda aega mälu järgiSad
Vasta
#95

(16-10-2017, 16:30 PM)v6sa Kirjutas:  Sama siin. Kusjuures läbides igapäevaselt Ääsmäe-Kohatu rahapõletusrada, siis oktoobrihämaral õhtul läbi vihmamärja klaasi ei ole üldse mõnus neid madala paiknevaid pärglima majakatest mööda vaadata püüda. Sad Sest kui sähvaka silmaauku saad sellest LEDiheitjast, sõidad mõnda aega mälu järgiSad
Pole sinna mõnd aega sattunud, millest jutt?
Vasta
#96

(16-10-2017, 16:46 PM)41Degree Kirjutas:  
(16-10-2017, 16:30 PM)v6sa Kirjutas:  Sama siin. Kusjuures läbides igapäevaselt Ääsmäe-Kohatu rahapõletusrada, siis oktoobrihämaral õhtul läbi vihmamärja klaasi ei ole üldse mõnus neid madala paiknevaid pärglima majakatest mööda vaadata püüda. Sad Sest kui sähvaka silmaauku saad sellest LEDiheitjast, sõidad mõnda aega mälu järgiSad
Pole sinna mõnd aega sattunud, millest jutt?

sama siin.
Vasta
#97

(16-10-2017, 16:46 PM)41Degree Kirjutas:  
(16-10-2017, 16:30 PM)v6sa Kirjutas:  Sama siin. Kusjuures läbides igapäevaselt Ääsmäe-Kohatu rahapõletusrada, siis oktoobrihämaral õhtul läbi vihmamärja klaasi ei ole üldse mõnus neid madala paiknevaid pärglima majakatest mööda vaadata püüda. Sad Sest kui sähvaka silmaauku saad sellest LEDiheitjast, sõidad mõnda aega mälu järgiSad
Pole sinna mõnd aega sattunud, millest jutt?
А там ремонт.
Vasta
#98

(16-10-2017, 16:46 PM)41Degree Kirjutas:  
(16-10-2017, 16:30 PM)v6sa Kirjutas:  Sama siin. Kusjuures läbides igapäevaselt Ääsmäe-Kohatu rahapõletusrada, siis oktoobrihämaral õhtul läbi vihmamärja klaasi ei ole üldse mõnus neid madala paiknevaid pärglima majakatest mööda vaadata püüda. Sad Sest kui sähvaka silmaauku saad sellest LEDiheitjast, sõidad mõnda aega mälu järgiSad
Pole sinna mõnd aega sattunud, millest jutt?

Et liiklus kulgeks ohutumalt ja sujuvamalt (muhhahhaaaa), lisatakse üks sõidurada ja eraldatakse sikud (ehk pärisuund) lammasest (ehk vastutulijad) põrkepiirdega vaheldumisi ühe- ja kaherealsite lõikudena. Loomulikult on põrkepiire metallpostidel, mis on surutud teesse. Et võimalikult palju oleks avarii korral utiili ja hiljem oleks rammus parandusarve garanteeritud. Big Grin Samasugune lollus, nagu kahes kohas Tartu maanteel. Kas kusagil lõuna pool ka Via Baltical säärast rehepaplust mitte ei tehta?

Mopeedautodega on see hädaldus sedapalju seotud, et kui üherealisele osale satub sihuke iseliikuv šikaan ja see juhtub liikuma sõiduraja keskel, siis on kaks võimalust.
A. Üks kaas- ja seadustundlik liikleja ühtib eesliikuja liikumiskiirusega ja alustab kulgemist pikeneva kolonni osana järgmiseks 2+ km.
B. Närvid kaotanud liiklushuligaan rammib teeäärsesse tapjakraavi nii mopeedauto kui kõik muud ettesattuvad liikuvad ja mitteliikuvad vahendid, kuniks teda peatab sinine vilkur. Või füüsikaseadused. Arvestades meie olematut liiklusjärelvalvet, siis pigem need viimased, kuna esimesed on ametis "eriti ohtliku kuri teo vormistamisega, kus külateel vändanud Valteri velosipeedil puudus signaalkell".
Vasta
#99

See on ikka väga süngetes toonides kirjutatud. Kolmas võimalus on ka, kuna mopauto on päris väike ja kitsas siis mahub ka temast vasakult mööduma sest kohas kus on 1 sõidusuund on laiust piisavalt kahe auto kõrvuti mahutamiseks.  Seda muidugi juhul kui see ei laiuta keset teed.  Mingi traktori puhul on juba keerulisem kui neid üldse lastakse sinna sõitma.
Vasta

(17-10-2017, 13:31 PM)jussm Kirjutas:  See on ikka väga süngetes toonides kirjutatud. Kolmas võimalus on ka, kuna mopauto on päris väike ja kitsas ...

... ja kui selle roolis on ajudega tegelane. Vat seda kolmandat kohtab harva, kuid õnneks siiski leidub. Maailm ei ole veel päris hukas. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne