paberiteta mootorratta arvele võtmine
#21

(09-06-2017, 21:46 PM)b-902 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:27 PM)giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Suvaline alla 2000 aasta rolleri/mopeedi nr taha ja olemas. Kui kuked kinni peavad, siis nad üldjuhul ei tee eriti millelgi vahet.  .
no vadata mopi ja selle eluka mootori(silindri) suurust siis ilmselgelt näha,et asi mäda.50 ja 70 kuupi on silinder väljast sama suur,aga võimsamal juba vahe sees.rollereid pidevalt isegi ostas,aga moppe eriti ei liigu.
Vasta
#22

(10-06-2017, 10:41 AM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:46 PM)b-902 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:27 PM)giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Suvaline alla 2000 aasta rolleri/mopeedi nr taha ja olemas. Kui kuked kinni peavad, siis nad üldjuhul ei tee eriti millelgi vahet.  .
no vadata mopi ja selle eluka mootori(silindri) suurust siis ilmselgelt näha,et asi mäda.50 ja 70 kuupi on silinder väljast sama suur,aga võimsamal juba vahe sees.rollereid pidevalt isegi ostas,aga moppe eriti ei liigu.
Iseenesest just konkreetsete ajastu Zündapp mopeedidel kaugelt vaadates otseselt silmaga vahet ei tee, kas 80 v. 50 kuupi, muidugi kui originaalsed kirjad 50 ja 80 välja jätta.
[Pilt: zuendapp-ks-50-wc-tt-1979.jpg]

[Pilt: zuendapp-ks-80.jpg]
Vasta
#23

Ehh, mõned aastad tagasi liikusin veel vanuse tõttu nende taburettidega ja mingit probleemi pole nende numbrite vahetamisega jne. 75% liikluses olevad rollerid on 70cc. Seadusesilm vaatab viltu vaid MALOSSI jms tuntud firma tuunigkaubamärkidele sest nende tuuninguga liiguvad masinad 100+km/h 45km/h asemel. Täpselt ei mäleta kuidas asi oli, aga rolleri passis on mäletamistmööda keretüüp "mopeed". Igal rolleri raamil on 2 neediga kinnituv spilka/birka vms, mille saad trelli abil oma raamile 5 minutiga kinnitada. Eks see selline viimase häda väljapääs ole, aga ega see maanteeameti arvelevõtu süsteem ise soosib selliseid lahendusi.

Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117
Vasta
#24

(10-06-2017, 23:46 PM)b-902 Kirjutas:  Ehh, mõned aastad tagasi liikusin veel vanuse tõttu nende taburettidega ja mingit probleemi pole nende numbrite vahetamisega jne. 75% liikluses olevad rollerid on 70cc. Seadusesilm vaatab viltu vaid MALOSSI jms tuntud firma tuunigkaubamärkidele sest nende tuuninguga liiguvad masinad 100+km/h 45km/h asemel. Täpselt ei mäleta kuidas asi oli, aga rolleri passis on mäletamistmööda keretüüp "mopeed". Igal rolleri raamil on 2 neediga kinnituv spilka/birka vms, mille saad trelli abil oma raamile 5 minutiga kinnitada. Eks see selline viimase häda väljapääs ole, aga ega see maanteeameti arvelevõtu süsteem ise soosib selliseid lahendusi.

nende padade ajudel pidavat kah mingi kiirusepiiraja peal olema,vähemalt üks sell nii väitis.
mopi raamil lisaks birkale ka numbrid raami terasesse taotud ja ark onud vaatavad neid.
Vasta
#25

kas sellest ei piisa, et sõber sulle müüb ja siis lähed selle paberiga arki Big Grin
Vasta
#26

(13-06-2017, 16:58 PM)pannkook Kirjutas:  kas sellest ei piisa, et sõber sulle müüb ja siis lähed selle paberiga arki Big Grin

Mingi legaalsust tõendav algne dokk peab ikka olema.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#27

(09-06-2017, 21:27 PM).giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Võid saata Saksas KBA-le (http://www.kba.de) vabas vormis taotluse ja paluda neil tõendada, et mopp polnud tollal registreerimiskohustuslik ja pole varastatud. Vaevalt kohalik Maanteeamet KBA paberit eirata suudab.
Vasta
#28

(14-06-2017, 14:49 PM)argo1974 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:27 PM).giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Võid saata Saksas KBA-le (http://www.kba.de) vabas vormis taotluse ja paluda neil tõendada, et mopp polnud tollal registreerimiskohustuslik ja pole varastatud. Vaevalt kohalik Maanteeamet KBA paberit eirata suudab.
Tänan asjaliku vihje eest. Proovin KBA-ga ühendust saada.

Do'nt panic
Vasta
#29

(14-06-2017, 14:49 PM)argo1974 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:27 PM).giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Võid saata Saksas KBA-le (http://www.kba.de) vabas vormis taotluse ja paluda neil tõendada, et mopp polnud tollal registreerimiskohustuslik ja pole varastatud. Vaevalt kohalik Maanteeamet KBA paberit eirata suudab.
A kust nad teavad, et pole varastatud ? Ma ei usu, et euroametnik tahab sellist "ei ole varastatud" dokumenti tekitada. Piisab vast teatest, et polnud registreerimiskohustuslik või midagi sarnast.
Kui ma hästi järgi mõtlen, siis mul vist on mingi kummalise sisuga dokument isegi kunagi näpuvahelt läbi käinud. Mille jaoks seda vaja oli ma ei tea, aga see anti mulle ühe Belgiast toodud autoga kaasa ja sisu oli umbes selline, et "British Leyland kinnitab, et on tõesti tootnud sellise šassii numbriga auto sel ajal ja selles tehases ja selle auto mark ja mudel on see ja see". Asi ise oli prantsus keelne. Kõik kullid ja pookstaavid all. Miilits oleks vanasti kulpi visanud nii kõva paberi peale :Smile tea mis nad seal ARKis teevad

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#30

(15-06-2017, 20:00 PM)spitfire Kirjutas:  
(14-06-2017, 14:49 PM)argo1974 Kirjutas:  
(09-06-2017, 21:27 PM).giordanobruno Kirjutas:  Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud. 
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.

Võid saata Saksas KBA-le (http://www.kba.de) vabas vormis taotluse ja paluda neil tõendada, et mopp polnud tollal registreerimiskohustuslik ja pole varastatud. Vaevalt kohalik Maanteeamet KBA paberit eirata suudab.
A kust nad teavad, et pole varastatud ? Ma ei usu, et euroametnik tahab sellist "ei ole varastatud" dokumenti tekitada. Piisab vast teatest, et polnud registreerimiskohustuslik või midagi sarnast.
Kui ma hästi järgi mõtlen, siis mul vist on mingi kummalise sisuga dokument isegi kunagi näpuvahelt läbi käinud. Mille jaoks seda vaja oli ma ei tea, aga see anti mulle ühe Belgiast toodud autoga kaasa ja sisu oli umbes selline, et "British Leyland kinnitab, et on tõesti tootnud sellise šassii numbriga auto sel ajal ja selles tehases ja selle auto mark ja mudel on see ja see". Asi ise oli prantsus keelne. Kõik kullid ja pookstaavid all. Miilits oleks vanasti kulpi visanud nii kõva paberi peale :Smile tea mis nad seal ARKis teevad
Varem käis Saksas kogu dokumentideta sõidukite arvelevõtmise majandus läbi KBA, aga nüüd saavad kohalikud "ARK-id" üldiselt ise elektrooniliselt sõidukite keskregistrile ligi.
KBA väljastab standardtaotluse jaatava vastuse korral paberi nimega "Unbedenklichkeitsbescheinigung", milles kirjas, et sõiduk pole tagaotsitav.
Sinu mainitud dokument oli ilmselt CoC.

--------------------------

80cm3 moppide kategooria loodi Lääne-Saksas 1981. Seadusega nõuti 80-kuubikulistelt aeglasekäigulist mootorit alla 10 hj ja max kiirus oli piiratud 80km/h peale. Põhjuseks asjaolu, et 50cm3 mopid olid tootjate poolt juba nii ära forsitud, et ei kannatanud enam kuidagi "mopeedi" nimetust vällja, õnnetuste järsust sagenemisest rääkimata. Lisaks, 50cm3 kindlustus läks seetõttu ulmekalliks, mis tõi kaasa müüginumbrite languse. Ilmselt üritati 80cm3 erikategooriaga kohalikke tootjaid kaitsta. Kuna 50cm3 mopid polnud tollal arvel - piisas vaid kindlustusest - siis sama nõuti ka 80-kuubikulistelt (mis sisuliselt olid deforsseeritud 50-kuubikulised).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne