Turbo remont
#1
Kes ja kus remonditakse kvaliteet (orginaal) juppidega turbosid.Hiina sisud pidid suht kiiresti otsa saama.Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse,tiivikud ei ole korpuses käinud.
Vasta
#2
Kui võll terve,siis jäävadki originaal jupid.
  ps. Olen 20 aastat tegelenud väikest viisi turbode remondiga.
Vasta
#3
Niih?
Räägib _rein_ lähemalt, mul ka üks kinniajamata, aga ülemäärase ristiloksuga turbo kunagist renoveerimist ootamas.
Vasta
#4
(09-07-2017, 07:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.

Kui palju L õli 1000km-le see tugev leke on?
Sest kõik turbod lasevad pisut õli läbi ning kui mingi vooliku intercooleri juurest lahti pääastad, siis jookseb sealt teatud kogus mootoriõli maha.

Turbo on sõites nii kuum asi, et ükski kummitihend, mis õli peaks, seal kuumuses ise vastu ju ei peaks.
Kui juba tiivikule sattub, kivistub ja geomeetria mingeid trikke hakkab tegema, siis jah, on kulu tugev.


.
Vasta
#5
(09-07-2017, 16:00 PM)stihl Kirjutas:
(09-07-2017, 07:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.

Kui palju L õli 1000km-le see tugev leke on?
Sest kõik turbod lasevad pisut õli läbi ning kui mingi vooliku intercooleri juurest lahti pääastad, siis jookseb sealt teatud kogus mootoriõli maha.

Turbo on sõites nii kuum asi, et ükski kummitihend, mis õli peaks, seal kuumuses ise vastu ju ei peaks.
Kui juba tiivikule sattub, kivistub ja geomeetria mingeid trikke hakkab tegema, siis jah, on kulu tugev.
 Kui õli cooleri juurest jookseb ,on oht mootori nn. lõhkuma minekuks ning peaks turbot remontima.Järsul kiirendusel imeb coolerist paraja koguse õli ja läheb lõhkuma.
Mingid tilgad võivad  coolerist ikka tulla.Sõidust tulles peaks cooleri torustik kuiv olema.
Vasta
#6
(09-07-2017, 14:39 PM)Janka Kirjutas: Niih?
Räägib _rein_ lähemalt, mul ka üks kinniajamata, aga ülemäärase ristiloksuga turbo kunagist renoveerimist ootamas.

Aga palun:Tel.56565512
Vasta
#7
Suurimat tänud! Võtan ühendust, kui kunagi asjaks läheb ja asjaks võib minna ka alles järgmisel aastal..
Võin siia pikalt-laialt pajatada õpetliku loo, kuidas oma autol turbot vahetasin, aga piirdun võimalikult lühikese jutuga.
Nimelt siis sai kevadel tehtud pisuke mootori remont ja kuna turbo tundus võlli loksutades juba ammu selline natuke ligadi-logadi olevat ja vaba raha selleks oli kah justkui olemas, siis vahetasingi ta välja. Aga tegin seda säherduse nipiga, et asemele ostsin ühe kaupluse kaudu kuskilt remondivabrikust remonditu selliselt, et oma kasutatut vastu ei andnud ja maksin loomulikult kauba eest ka sellevõrra rohkem. Vana nüüd seisab ja ootab niisama riiulis mingise projekti tarvis, kui tegemisetuhin peaks peale tulema.
Noh, tegelikult jooksin kahe remonditud turboga kaupluse vahet enne, kui kolmandaga siis korralikult näkkas.
Asi selles, et kui teilgi selline kaup peaks ees seisma, et ei taha/jaksa kallist uut osta, vaid rahuldab ka vahetusfondina remonditud kompressor, siis tasub vähemalt asjanduse korpus terase pilguga üle käia. Mul joppas esimesel korral miskine paukupand mootorilt leitud kõvera kinnitusflantsiga asjandus, kuhu üks kinnituspolt ei tahtnud oma nihkesoleku tõttu kohe mitte kuidagi sisse mahtuda ja teisel korral avastasin kuumapoole korpuses otse wastegate'i suunduva mõra.
Selline loll juhus siis nende vahetusena pakutavate odavamate remonditud asjakestega. Hää, et oma korpust veel käest ei andnud, kui siin leidub mees, kes suudab lõtkusid likvideerida Smile.
Vasta
#8
Korras turbo ei aja mingit õli sisselaskesse. Kogu õli tekib sinna karterituulutusest. Masinad, millel karterituul läheb õue, on kollektorid seest kuivad. Mõned on isegi turbot vahetanud, sest arvavad, et see on lekkima hakanud ja kogu sisselase õline.
Vasta
#9
tore kui keegi päriselt eestimaal turbosid remondib.
siiamaani on ikka nii olnud, et teenust pakuvad vahendajad ja "remontijad".
õnneks on lätlased lähedal.
Vasta
#10
Oskab keegi öelda, mis põhjusel hakkab turbo kuuma poolelt õli välja ajama? Asi lausa nii hull, et summuti nõretab õlist ja poole tunniga varras enam õli ei näita. Kindlasti turbost tuleb õli, kuna väljalaskekollektor kuiv seest.
Külma pool samuti õlist kuiv, nii cooler kui ka turbo ise.
Peale turbot enne summutit on vahel passiivne tahmafilter, selle ummistumine võiks põhjuseks olla?
Mootoriks tänapäevane Commonrail Deutz ja turbosid vahetatud juba mitu originaali.
Turbo täpse mudeli jään hetkel võlgu. Aga on muidu uuest peast juba võlli ristilõtkuga, äkki ujuvlaagriga.
Näeb välja suht taoline:
https://www.google.ee/search?q=deutz+tur...xKZ8V_SLQM:
Vasta
#11
To meli: uuri summuti ja tahmafiltri olekut ja et väljalaske rõhk liiga suur ei oleks.

Teistele kellel turbod katki soovitan tallinnas Viimsis asuvat tegijat nimega Jaak Kuul,numbri saate internetist.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#12
(08-03-2018, 00:11 AM)zurik Kirjutas: To meli: uuri summuti ja tahmafiltri olekut ja et väljalaske rõhk liiga suur ei oleks.
...

Kui oleks võimalik mõõta kuumakoja temperatuuri töö ajal, võiks kindel olla. Praegu pakuks kristallkuuli alusel ülekuumenemist, mille tagajärjel tihendus ää ikaldab.

Ülekuumenemise põhjuseks võib olla eelmainit ummistused väljalaskes või liigne pealekeeramine/liigpikaks progetud tsükkel.
Vasta
#13
Kuskil temperatuur liiga suur ja põletab tihendi ära? Ma mitme masinaga töötanud kus deutz mootor peal ning ütleks et deutz mootorid lähevat teistega võrreldes kapoti all tulisemaks. Minu deutz mootorotel oli suvisel ajal norm töö temperatuur 101-110 kraadi tavaliselt teistel on 85-90
Vasta
#14
Kas turbol õli tagasivool on vaba?
Vasta
#15
Turbo tagasivoolu õlitorust käib ilusti õli läbi karterisse.
Palju see kuumakoja temperatuur umbkaudu võiks olla töö ajal? Infrapuna termomeeter olemas.
Kuumaga tihendite ikaldumine küsimärgi all. 
Kaks õli väljaajavat turbot käisid Lätis Neringsis kontrollis. Tunnistati täiesti töökõlbulikeks. Nad peaks ikka sellel alal suht tegijad ka olema ja viga ilmselt kuskil mujal.
Vasta
#16
Suure tõenäosusega on väljalase umbes. Kui võimalik, viska see küljest või asenda ajutiselt mingi toruga. Vaata kas on muutusi.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#17
(09-03-2018, 00:03 AM)viplala Kirjutas: Suure tõenäosusega on väljalase umbes. Kui võimalik, viska see küljest või asenda ajutiselt mingi toruga. Vaata kas on muutusi.

Kuna passiivfiltriga tegu, siis võiks ta ka lihtsalt seest tühjaks teha.
Aga kuidas filtri ummistumisel see anomaalia seletatav on?
Vasta
#18
(08-03-2018, 23:37 PM)meli666 Kirjutas: Turbo tagasivoolu õlitorust käib ilusti õli läbi karterisse.
Palju see kuumakoja temperatuur umbkaudu võiks olla töö ajal? Infrapuna termomeeter olemas.
Kuumaga tihendite ikaldumine küsimärgi all. 
Kaks õli väljaajavat turbot käisid Lätis Neringsis kontrollis. Tunnistati täiesti töökõlbulikeks. Nad peaks ikka sellel alal suht tegijad ka olema ja viga ilmselt kuskil mujal.

Osad turbod tahavad ka pealevoolule õige mõõduga stutsi ,et õli liiga palju peale ei saaks.
No üle 800 ta olla pikalt ei tohi siis sulavad kolvid juba ära . Enda sõidu autol mõõdan väljalaske tempi otse kolektorist ja rahuliku sõiduga 400-500 on normaalne

Enda auto turbo saatsin turbo motors tallinna esindusse ja seal tehti turbole kohe korralik diagnostika ja öeldi võimalikud põhjused ja taastati turbo ilusti ära . Br turbo aga ütles ,et see on vanaraud ja seda pole võimalik remontida. 3a igatahes juba toimib.
Jaak kuuli turbod on sama mis bingo loto kas veab või mitte. Raha oskab küsida aga garantiid ei anna.
Vasta
#19
Kui keegi ise viitsib midagi teha siis sellelt lehelt saab pea köik
vöimaliku.. 4 valmis tasakaalustatud südamikku olen vahetand,
tänaseni pole keegi tagasi tulnud....
https://www.melett.de/parts-catalogue/
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#20
(09-03-2018, 00:09 AM)meli666 Kirjutas:
(09-03-2018, 00:03 AM)viplala Kirjutas: Suure tõenäosusega on väljalase umbes. Kui võimalik, viska see küljest või asenda ajutiselt mingi toruga. Vaata kas on muutusi.

Kuna passiivfiltriga tegu, siis võiks ta ka lihtsalt seest tühjaks teha.
Aga kuidas filtri ummistumisel see anomaalia seletatav on?

See tõstab kuuma poole tempi ja avaldab turbo võllile suuremat survet kui peaks ning viib pea kõikide turbo juppide kiire surmani. Üsna lühikese ajaga võib see turbo lihtsalt katki teha. Juhul kui on tegemist väljalaske ummistusega ja turbo on veel korras, siis läks õnneks. Aga proovi ära ja anna teada kas toimis.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne