Turbo remont
#1
Kes ja kus remonditakse kvaliteet (orginaal) juppidega turbosid.Hiina sisud pidid suht kiiresti otsa saama.Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse,tiivikud ei ole korpuses käinud.
Vasta
#2
Kui võll terve,siis jäävadki originaal jupid.
  ps. Olen 20 aastat tegelenud väikest viisi turbode remondiga.
Vasta
#3
Niih?
Räägib _rein_ lähemalt, mul ka üks kinniajamata, aga ülemäärase ristiloksuga turbo kunagist renoveerimist ootamas.
Vasta
#4
(09-07-2017, 07:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.

Kui palju L õli 1000km-le see tugev leke on?
Sest kõik turbod lasevad pisut õli läbi ning kui mingi vooliku intercooleri juurest lahti pääastad, siis jookseb sealt teatud kogus mootoriõli maha.

Turbo on sõites nii kuum asi, et ükski kummitihend, mis õli peaks, seal kuumuses ise vastu ju ei peaks.
Kui juba tiivikule sattub, kivistub ja geomeetria mingeid trikke hakkab tegema, siis jah, on kulu tugev.


.
Vasta
#5
(09-07-2017, 16:00 PM)stihl Kirjutas:
(09-07-2017, 07:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.

Kui palju L õli 1000km-le see tugev leke on?
Sest kõik turbod lasevad pisut õli läbi ning kui mingi vooliku intercooleri juurest lahti pääastad, siis jookseb sealt teatud kogus mootoriõli maha.

Turbo on sõites nii kuum asi, et ükski kummitihend, mis õli peaks, seal kuumuses ise vastu ju ei peaks.
Kui juba tiivikule sattub, kivistub ja geomeetria mingeid trikke hakkab tegema, siis jah, on kulu tugev.
 Kui õli cooleri juurest jookseb ,on oht mootori nn. lõhkuma minekuks ning peaks turbot remontima.Järsul kiirendusel imeb coolerist paraja koguse õli ja läheb lõhkuma.
Mingid tilgad võivad  coolerist ikka tulla.Sõidust tulles peaks cooleri torustik kuiv olema.
Vasta
#6
(09-07-2017, 14:39 PM)Janka Kirjutas: Niih?
Räägib _rein_ lähemalt, mul ka üks kinniajamata, aga ülemäärase ristiloksuga turbo kunagist renoveerimist ootamas.

Aga palun:Tel.56565512
Vasta
#7
Suurimat tänud! Võtan ühendust, kui kunagi asjaks läheb ja asjaks võib minna ka alles järgmisel aastal..
Võin siia pikalt-laialt pajatada õpetliku loo, kuidas oma autol turbot vahetasin, aga piirdun võimalikult lühikese jutuga.
Nimelt siis sai kevadel tehtud pisuke mootori remont ja kuna turbo tundus võlli loksutades juba ammu selline natuke ligadi-logadi olevat ja vaba raha selleks oli kah justkui olemas, siis vahetasingi ta välja. Aga tegin seda säherduse nipiga, et asemele ostsin ühe kaupluse kaudu kuskilt remondivabrikust remonditu selliselt, et oma kasutatut vastu ei andnud ja maksin loomulikult kauba eest ka sellevõrra rohkem. Vana nüüd seisab ja ootab niisama riiulis mingise projekti tarvis, kui tegemisetuhin peaks peale tulema.
Noh, tegelikult jooksin kahe remonditud turboga kaupluse vahet enne, kui kolmandaga siis korralikult näkkas.
Asi selles, et kui teilgi selline kaup peaks ees seisma, et ei taha/jaksa kallist uut osta, vaid rahuldab ka vahetusfondina remonditud kompressor, siis tasub vähemalt asjanduse korpus terase pilguga üle käia. Mul joppas esimesel korral miskine paukupand mootorilt leitud kõvera kinnitusflantsiga asjandus, kuhu üks kinnituspolt ei tahtnud oma nihkesoleku tõttu kohe mitte kuidagi sisse mahtuda ja teisel korral avastasin kuumapoole korpuses otse wastegate'i suunduva mõra.
Selline loll juhus siis nende vahetusena pakutavate odavamate remonditud asjakestega. Hää, et oma korpust veel käest ei andnud, kui siin leidub mees, kes suudab lõtkusid likvideerida Smile.
Vasta
#8
Korras turbo ei aja mingit õli sisselaskesse. Kogu õli tekib sinna karterituulutusest. Masinad, millel karterituul läheb õue, on kollektorid seest kuivad. Mõned on isegi turbot vahetanud, sest arvavad, et see on lekkima hakanud ja kogu sisselase õline.
Vasta
#9
tore kui keegi päriselt eestimaal turbosid remondib.
siiamaani on ikka nii olnud, et teenust pakuvad vahendajad ja "remontijad".
õnneks on lätlased lähedal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne