Jawa väntvõll
#1
Tere!

Oskab keegi tuvastada väntvõlli. Muidu nagu 559 võll, aga kepsu alumine tapp 25mm läbimõõduga, 559-l 22mm. Ja põsed on paksemad, 23mm, 559-l 20mm. Ning sellest tulenevalt ka kepsu pesa sisse freesitud. Muus osas toimis 250-se mootoris ilusti. Kahel viimasel pildil võrdluseks 559 võll ja keps.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#2
CZ-250
http://databikes.com/infophoto/jawa/cz_250455-1964.html
Vasta
#3
CZ on Jawaga sama võll.
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#4
Päris nii väita ei saa: CZ 250/455 väntvõlli põskede läbimõõt on 559 omast tunduvalt väiksem, pigem kasutati seal samu põskede toorikuid kui Jawa 360 vändal, kepsu alumise sõrme ja tasakaalustuse avad tehti muidugi teise kohta. Cz väntvõlli seos Jawa 559 omaga puudub täielikult, isegi kolvikäik on neil erinev. Teema aluseks olev asi on muidugi huvitav, äkki mingi varajane aastakäik? 353 väntvõlli põsed on ka paksemad, ehk mingi üleminek? Võid ka venelaste foorumist uurida, seal on taoliste küsimuste jaoks olemas vastav teema.
Keps on ka veider, üherealise laagriga?
Vene foorumis on muidugi teine kasulik teema veel. Aga võibolla on tegu hoopis spetsiaalse tugevdatud väntvõlliga näiteks sõjaväe Jawa või mõne krossika pealt?
Vasta
#5
See on typ 579 vänt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne