Matchless 500 twin 1955 kastidest välja
#21

Pruun - valge ja pruun - roheline võiks olla 1- 2 m, aga ära liiga palju aega kuuluta selle peale. Kaitserüüs pean nagunii tellima,



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#22

Jah, oleksin võinud hea teema solkimata jätta-autost ei leidnud ühtegi soovitud värvi juhet.

Aga edu taastamisel.
Vasta
#23

Võid veel uurida veoauto jupi müüate käest.Nendel peaks olema veoka kaabel milles 15 juhet sees ,kõik eri värvi,  äkki sobib.
Vasta
#24

Mis selle tsikli täpne mudeli nimetus on ?  500 Twin AJS? G9 või G9B või G11 või veel midagi muud?
Vasta
#25

(07-07-2023, 10:46 AM)Raudpats Kirjutas:  
Mis selle tsikli täpne mudeli nimetus on ?  500 Twin AJS? G9 või G9B või G11 või veel midagi muud?

Matchless G9. AJS on teine mark, aga mudelid said alates 30ndate lõpult järjest identsemaks, kui nii õelda. Mõnel aastal oli ühel sadul, teisel pikk pink. Ühesilindrilistel oli kuni 1952 aastani vahe et Matchlessil magneto silindri taga, AJS-l silindri ees. Trial mudelid olid Matchlessid. Ringrajamudelid olid Matchless 500 cm3, AJS 350 cm3. 1955 aasta kahesilindrilised oli identsed, välja arvatud värviskeemi. G9B oli Maatchless 550 cm3 mudel toodetud aasta või kaks, läks peamiselt USAsse. G11 oli Matchless 600 cm3 twin, toodetud alates 1956ndast aastast. Miskipärast müüdi kogu aeg Matchless nats rohkem kui AJS, võibolla punast värvi meeldis inimestele rohkem kui sinine, vöi mõjus et Matchless oli ka enne ühinemist suurem tootja kui AJS, ja vahe jäi alles.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#26

Muide, vajalikud kaablid leitud, aga suvel pole jõudnud tsikliga midagi teha.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#27

Eestis olemas veel üks 1955 twin, AJS mudel. Tabivere Aivar tõi Soomest, oli müügis eelmise aasta sügise kurtna laadal. Kas keegi ostis ära? Omanik võib vabalt võta minuga ühendust.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#28

Elektrivärki laias laastud lõpetatud. Piduritega tegelnud, esipiduriga kõik hästi. Tagumine rumm oli kõvasti ovaalne, u 0,4 mm. Treiti, aga siiani mitte 100%, natukene viskab endiselt. Otsustasin aga et praegu rohkem sellega ei tegele. Sõites selgub kas piisavalt hea, kui ei ole saab lkätte võta. Praegu tarvis panna mootorit käima, muidu kaob motivatsioon ära. Seal veel ei ole, aga rattad nüüd all ja saaks edasi minna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#29

Käima pandud! Paar erinevat karbussi proovitud, ja loomulikult see mis töötas oli kõige koledam.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne