Mercedes Benz W638/W639 Vito - Tunnelibussid
#61

Kõigepealt pean vabandama et siinses kaubiku teemas olevad postitused pole pooltki nii huvitavad kui seda on opeli piduriklotsid ja summutid, kuid eks püüan anda endast parima. 

Kilomeetreid aga koguneb korralikult ja eks mingil määral on taas tehtud ka miskit, kuna talvel vajus buss hoopealt korraks läbi jää, siis sai nüüd kõik neli velge alustuseks sirgu aetud, tänan siinkohal tartu Hinkust. Seejärel sai ka sillastendis käidud ning nüüd võib juba rahule jääda, aeg on sisemised pooltelje otsad ära vahetada sest need all orginaalid ja ododmeetrile hakkab 400 000 ette kerima. 

Täna hommikul jäi ka pihku juhiukse avamise link sisemine, need plastikud suht tüüpviga ja neid peaks riiulis veel leiduma omajagu.  Muus osas kalla ja talla.

Pilt pidi rääkima rohkem kui tuhat sõna

[Pilt: 0111780649d9ceb.jpg]


[Pilt: 0111780653b4ab2.jpg]

[Pilt: 011178065577e1e.jpg]

[Pilt: 01117806572d7b6.jpg]

[Pilt: 0111780659889f2.jpg]

[Pilt: 011178066126087.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#62

Sul tuleb üksjagu maateekilomeetreid. Kas katlamaja luugile kinnitet kodupäike mingeid kõrvaga kuuldavaid või rahakotis tuntavaid järelmeid ka on andnud?
Vasta
#63

(22-08-2018, 09:24 AM)v6sa Kirjutas:  Sul tuleb üksjagu maateekilomeetreid. Kas katlamaja luugile kinnitet kodupäike mingeid kõrvaga kuuldavaid või rahakotis tuntavaid järelmeid ka on andnud?

Muu müra kõrvalt ei pane seda tähelegi, üldiselt kui veel mõni W638 kerega buss siis ainult V klass, see mahtuniversaal ikka kohiseb maantepeal seest mõnuga, vana kaubik oli tunduvalt vaiksem kuna vahesein seljataga ja kongist ei kostund midagi läbi.   Aga ledbar küttekulu vist tuntavalt ei mõjuta, eks pole ka need kiirused sellised... 


Vahepeal sai jälle ühtkomateist tehtud, uued lingid ja käepidemed esimestele ustele, el akente lüliti uus, kundepoolne peegel uus, jahutusvent sai ää vahetatu, käiguhoovastik vähe kobedam, armatuurile lisaks 12v pistikuid, uus lällar, helisüsteemi sai vähe täiustatud jne jne... Nagu tallinn mis kunagi valmis ei saa.

Paar tänast pilti ka

[Pilt: 0111789999b5f54.jpg]


[Pilt: 01117900017a2a3.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#64

(30-08-2018, 22:03 PM)mlsluik Kirjutas:   kohiseb maantepeal seest mõnuga, vana kaubik oli tunduvalt vaiksem kuna vahesein seljataga ja kongist ei kostund midagi läbi.   Aga ledbar küttekulu vist tuntavalt ei mõjuta
Ma miskipärast arvan, et v6sa pidas silmas huvitavaid õnneliku või mitte nii õnneliku lõpuga vestlusi väikeste siniste mehikestega Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#65

Selle nädalaga pea 2000km juurde nagu naksti Big Grin

Vallutasin ka täna põltsamaa kõrgema künka ehk kuningmäe 

[Pilt: 01117918011cabc.jpg]


[Pilt: 0111791799aaf23.jpg]

Kohtasin ka ühte siledamat isendit ülenurmes

[Pilt: 011179179547aeb.jpg]

..ja tegime tjuuningut Big GrinBig GrinBig Grin

[Pilt: 011179179361b8e.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#66

Väravad kinni ei olnud või lähenesid linna poolt?
Haldaja käib seal tipu vallutajatega aeg ajalt sõna võtmas.
Tegelt ka kohati õigustatult sest mõned arvavad,et sinna võib
ka vabalt olmesodi viia.On olnud juhtumeid kus pool Kuningamäge
paberiprahti täis tuulega.
Vasta
#67

Mul seal omad diilid, aga jah, korjasin isegi paari euri väärtuses taarat kokku sealt tipust... Võitlen ise kalameestega kes minu valdustes raske vaevaga korrastatud jõekallast lagastavad... Ainult haavel aitaks vist.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#68

(30-08-2018, 23:22 PM)Marko Kirjutas:  
(30-08-2018, 22:03 PM)mlsluik Kirjutas:   kohiseb maantepeal seest mõnuga, vana kaubik oli tunduvalt vaiksem kuna vahesein seljataga ja kongist ei kostund midagi läbi.   Aga ledbar küttekulu vist tuntavalt ei mõjuta
Ma miskipärast arvan, et v6sa pidas silmas huvitavaid õnneliku või mitte nii õnneliku lõpuga vestlusi väikeste siniste mehikestega Smile

See on töötuli ja pole neil sinistel mehikestel midagi kobiseda.
Vasta
#69

Asoo, päris lootusetu polegi. Ma juba mõtsin, et mu postitused on nähtamatud või ainult minule nähtavad....
v6sa kah ei viitsi täpsustada Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#70

(02-09-2018, 23:47 PM)Marko Kirjutas:  Asoo, päris lootusetu polegi. Ma juba mõtsin, et mu postitused on nähtamatud või ainult minule nähtavad....

Soovilugu siis Sulle minupoolt: https://www.youtube.com/watch?v=ydqFPB8S...C&index=11



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#71

(04-09-2018, 22:43 PM)mlsluik Kirjutas:  
(02-09-2018, 23:47 PM)Marko Kirjutas:  Asoo, päris lootusetu polegi. Ma juba mõtsin, et mu postitused on nähtamatud või ainult minule nähtavad....

Soovilugu siis Sulle minupoolt: https://www.youtube.com/watch?v=ydqFPB8S...C&index=11



Räägi parem, kuidas sa suutsid selle lingi siia paigaldada nii, et see ka käivitub aknast?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#72

(04-09-2018, 22:43 PM)mlsluik Kirjutas:  Soovilugu siis Sulle minupoolt
Eks ma ommuku kuulan värske peaga täpsemalt, et kas peen iroonia või jalaga perse huumor seekord Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#73

(04-09-2018, 23:02 PM)viplala Kirjutas:  Räägi parem, kuidas sa suutsid selle lingi siia paigaldada nii, et see ka käivitub aknast?

[Pilt: videolisamine.jpg]

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#74

(05-09-2018, 10:48 AM)rocker Kirjutas:  
(04-09-2018, 23:02 PM)viplala Kirjutas:  Räägi parem, kuidas sa suutsid selle lingi siia paigaldada nii, et see ka käivitub aknast?

[Pilt: videolisamine.jpg]

No ega ma ka päris eilane ei ole. Kahjuks on tulemus alati allpool olev nähtus.


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#75

(30-08-2018, 23:22 PM)Marko Kirjutas:  
(30-08-2018, 22:03 PM)mlsluik Kirjutas:   kohiseb maantepeal seest mõnuga, vana kaubik oli tunduvalt vaiksem kuna vahesein seljataga ja kongist ei kostund midagi läbi.   Aga ledbar küttekulu vist tuntavalt ei mõjuta
Ma miskipärast arvan, et v6sa pidas silmas huvitavaid õnneliku või mitte nii õnneliku lõpuga vestlusi väikeste siniste mehikestega Smile

Absoluutselt mitte. Miks peaks üks eraldi lüliti taga resideeruv lühter neid erutama? Leiab muudki, mille eest aktsiaid emiteerida, küsimus on vaid tahtmises. Toungue

Minu küsimus oli tuulemüra, kojameeste klaasilpüsimise ja, tõepoolest, maanteekulu kohta. Rolleyes
Vasta
#76

(08-09-2018, 23:27 PM)v6sa Kirjutas:  
(30-08-2018, 23:22 PM)Marko Kirjutas:  Ma miskipärast arvan, et v6sa pidas silmas huvitavaid õnneliku või mitte nii õnneliku lõpuga vestlusi väikeste siniste mehikestega Smile

Absoluutselt mitte. Miks peaks üks eraldi lüliti taga resideeruv lühter neid erutama? Leiab muudki, mille eest aktsiaid emiteerida, küsimus on vaid tahtmises. Toungue

Minu küsimus oli tuulemüra, kojameeste klaasilpüsimise ja, tõepoolest, maanteekulu kohta. Rolleyes

Minu paha sel juhul. Küsimus oli nii huvitavalt sõnastatud, et lasin fantaasial lennata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#77

See nv sai likvideeritud ammu vaevanud viga ehk lõpuks sai uue sisemise pooltelje otsa, muidu kippus maanteel maru tudisema.. :Big Grin  Muidu ikka kalla ka talla, järgmine nädalalõpp ehk peaks uued piduriklotsid panema ning üldiselt ka korralikud kõllased vilkurid ette ja taha, nõutakse üha enam et peaks olema... ära hakkab juba tüütama see jutt, eks tuleb vist paigaldada miskit. 

[Pilt: 0111806437a5ed0.jpg]

[Pilt: 0111806435867e7.jpg]

[Pilt: 0111806433f0851.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#78

Viimase 8 päevaga siis 2800km taaskord odomeetrile juurde...  Big Grin
Mootori õli sai vahetatud ja nüüd läheb vahetusse kütusefilter ja tagumised piduriklotsid, muus osas kalla ja talla... 

[Pilt: 0111822009711b0.jpg]


[Pilt: 0111822007077ef.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#79

nagu näha, siis oma vahenditega enam kaljudest jagu ei saa ja oled leo appi tellinud.
Vasta
#80

Pildil on ilmselt näha varingut ennetavate võrkude kinnitamise jaoks aukude puurimine.
Tea, kas siia teemasse sobib, aga tahtsin küsida, kuidas see kaljusein tehtud on? Vana-Egiptuse tehnoloogia, kus puuritud avadesse pandi kuivast puust punnid ja siis veega immutati, et paisuksid, vaevalt tänapäeval rakendust leiab....
Mingid põnevad rõhu all läbimõõtu, mitte pikkust suurendavad voolikud näiteks? Lõhatud kah ilmselt ei ole.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne