22-03-2019, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2019, 20:59 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Sinine vito sai siis mõne uue laagri, piduri trossi ja natuke hoolt, ning tunnistati järgmiseks aastaks teekõlbulikuks ning leidis endale uued peremehed, või noh mis uued, vanad teada tuntud näod selle bussi jaoks ning ei pääse ka edasises elus see buss tunnelitest, seega järgmisel nädalal liigub tagasi põhjamaale ning vurab mööda tunneleid edasi.
Endale tõin ka siis uue isikliku tööbussi, pole seegi vito minu jaoks võõras ja mõned aastad tagasi sai sellega üsna palju ringi sõidetud. Nüüd ostsin siis endale ning ega pikalt pidu pole, järgmine nädal on masin rivis ja läheb töö edasi.
Tegu siis üks kere uuema vitoga,2008a, 80kw mootor, automaatkast ja nelikvedu. 5 kohta ja taga isotermiline kong. Homme väike hooldus ja suverehvid alla. Muud hetkel nagu polegi.
Endale tõin ka siis uue isikliku tööbussi, pole seegi vito minu jaoks võõras ja mõned aastad tagasi sai sellega üsna palju ringi sõidetud. Nüüd ostsin siis endale ning ega pikalt pidu pole, järgmine nädal on masin rivis ja läheb töö edasi.
Tegu siis üks kere uuema vitoga,2008a, 80kw mootor, automaatkast ja nelikvedu. 5 kohta ja taga isotermiline kong. Homme väike hooldus ja suverehvid alla. Muud hetkel nagu polegi.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB