15-07-2019, 22:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2019, 10:12 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Kallakutel käitub kenasti, iga konaruse peal külili ei kuku
2 tonnine kompressor on suht tihe seltsiline konksu otsas
Kuidagi õnnestus jälle korraks sellise auto silmapiirile sattuda, endiselt nii valge kui olla veel saab...
Võibolla koorem äratas hoopis tähelepanu?
Kubjas käib ikka töid üle ka vaatamas
Nädalavahetus oli bussil ralli lainel...
Õhtul katseid läbi sõites leidsin kellegi kaotatud 8mm poldi ka üles...
Aga muidu kalla ja talla, täna metsakale kütust viies jõudsin järeldusele et ABS'i kaitsmele tuleb lüliti vahele panna, või siis piduri tule konnale lüliti vahele. Ehk kõvasti pärsib maastiku suutlikust see et veojõukontrolli ei saa välja lülitada, külglibisemise saab, veojõu kontrolli mitte. Kui ABS või piduri konna pistik lahti võtta, siis saab pehmetest kohtades hoo ja inertsiga läbi lasta. Hoopis teine tera. Lähiajal tuleks aeg leida ja vints ka muidugi lõpuks ära ette panna.
2 tonnine kompressor on suht tihe seltsiline konksu otsas
Kuidagi õnnestus jälle korraks sellise auto silmapiirile sattuda, endiselt nii valge kui olla veel saab...
Võibolla koorem äratas hoopis tähelepanu?
Kubjas käib ikka töid üle ka vaatamas
Nädalavahetus oli bussil ralli lainel...
Õhtul katseid läbi sõites leidsin kellegi kaotatud 8mm poldi ka üles...
Aga muidu kalla ja talla, täna metsakale kütust viies jõudsin järeldusele et ABS'i kaitsmele tuleb lüliti vahele panna, või siis piduri tule konnale lüliti vahele. Ehk kõvasti pärsib maastiku suutlikust see et veojõukontrolli ei saa välja lülitada, külglibisemise saab, veojõu kontrolli mitte. Kui ABS või piduri konna pistik lahti võtta, siis saab pehmetest kohtades hoo ja inertsiga läbi lasta. Hoopis teine tera. Lähiajal tuleks aeg leida ja vints ka muidugi lõpuks ära ette panna.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB