18-03-2020, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2020, 11:14 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Vahepeal taas palju vett merre voolanud...
Aga nädal tagasi sai tehtud kiire hooldus ja õlivahetus ning taas lendu. Suurematest sündmustest vast on kõige parem see et vito sai uue hingamise ehk aju kirjutati üle ning päästeti hobesed valla... EGR sai maha võetud, juurde kirjutatud cold start noise reduction ja kiirusepiiraja ka maha võetud.
Külmkäivitus on nüüd mahedam, kiirusepiirajat oli enne 165km/h peal, nüüd jookseb rõõmsalt rohkem ja kilovatte tuli 80kw pealt 135kw peale, ehk 110hp vs 180hp. Kui veel oleks eemaldanud tahmaka siis oleks saanud kirjutada 200hp peale, aga seda pole plaanis. Las olla. Isegi 70hp lisa on vägagi märgatav tulemus, nüüd juba astub edasi küll kui vajutada.
Eesti mees tegi, enamjaolt asub helsinkis, käib ka eestis. Kes soovib enda autot lasta teha saab minu käest numbri.
Siis ükspäev hakkas rehv tühjaks minema, viga oli seekord veljes.... Kuna hetkel eesti poole pole plaanis tulla siis jääb ära ka velje keevitamine, tuli loovalt läheneda ja laost võtsin alla S600 veljed. Pole küll AMG veljed, aga 18" selle eest
Suures plaanis on aga olukord üsna fekaal, võin julgelt väita et läheb veel sitemaks ja nagu vanarahvas juba teadis rääkida, et ega enne paremaks ei lähe kui on täitsa sitaks läinud....
Hetkel väga edasi-tagasi ei siiberda, rohkem rõhku anname tööle, teeb niipalju ära kui saab ja materjale on ning küll seejärel jõuab puhata.
Aga jah, poleks iial uskunud et tööde üleküllusest võivad ületamatud probleemid tekkida, kuna paljud mehed eestis ja ülejäänud karantiinis, siis asi ikka täitsa perses ausalt öeldes... Aga ei saa lasta end paanikast häirida ja tuleb edasi panna, see on alles jäämäe tipp...
Vito teenib küll ausalt edasi, see on selge...
Üks mersu veel:
Aga nädal tagasi sai tehtud kiire hooldus ja õlivahetus ning taas lendu. Suurematest sündmustest vast on kõige parem see et vito sai uue hingamise ehk aju kirjutati üle ning päästeti hobesed valla... EGR sai maha võetud, juurde kirjutatud cold start noise reduction ja kiirusepiiraja ka maha võetud.
Külmkäivitus on nüüd mahedam, kiirusepiirajat oli enne 165km/h peal, nüüd jookseb rõõmsalt rohkem ja kilovatte tuli 80kw pealt 135kw peale, ehk 110hp vs 180hp. Kui veel oleks eemaldanud tahmaka siis oleks saanud kirjutada 200hp peale, aga seda pole plaanis. Las olla. Isegi 70hp lisa on vägagi märgatav tulemus, nüüd juba astub edasi küll kui vajutada.
Eesti mees tegi, enamjaolt asub helsinkis, käib ka eestis. Kes soovib enda autot lasta teha saab minu käest numbri.
Siis ükspäev hakkas rehv tühjaks minema, viga oli seekord veljes.... Kuna hetkel eesti poole pole plaanis tulla siis jääb ära ka velje keevitamine, tuli loovalt läheneda ja laost võtsin alla S600 veljed. Pole küll AMG veljed, aga 18" selle eest
Suures plaanis on aga olukord üsna fekaal, võin julgelt väita et läheb veel sitemaks ja nagu vanarahvas juba teadis rääkida, et ega enne paremaks ei lähe kui on täitsa sitaks läinud....
Hetkel väga edasi-tagasi ei siiberda, rohkem rõhku anname tööle, teeb niipalju ära kui saab ja materjale on ning küll seejärel jõuab puhata.
Aga jah, poleks iial uskunud et tööde üleküllusest võivad ületamatud probleemid tekkida, kuna paljud mehed eestis ja ülejäänud karantiinis, siis asi ikka täitsa perses ausalt öeldes... Aga ei saa lasta end paanikast häirida ja tuleb edasi panna, see on alles jäämäe tipp...
Vito teenib küll ausalt edasi, see on selge...
Üks mersu veel:
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB