Aku asendus
#21

Meie majas on kolmandat aastat Nitro kleepusega samasugune. Tirts on pragu alla 30 kilo ja 9-aastane, seda veab mõnuga. Minu all jõriseb, aga suudab tsentneri ära veeretada. 6-aastasena kaalus tüdruk alla 20 kilo ja siis oli häda, et vedrustuse töölesundimiseks ei olnud piloodil massi. Big Grin Põrkasid siis mööda põldu.

Kui osta teadmisega, et sai soetatud komplekt ATVlaadse toote valmisehitamiseks, siis pole paha. Kett venis rämedalt, õõtsapoldid olid lahti, kõik elektriühendused olid lõdvad - nokitsemist ikka oli. 

Praeguseks on nii 100 tundi põristatud (mingit lugejat ju ei ole) ja esiõõtsade pukse enam ei ole. Kui asja oleks Päris Maastikul pruugitud, siis oleks ilmselt raam juba ribadeks, aga kerget heinamaad ja lühikesi hüppeid kannatab sellisena.

Kaugelt seiskamine on täitsa toimiv, aga pigem distsiplineeriva vahendina, kuna reaalselt kulub nupuvajutusest mootori suremiseni nii kaks sekundit. Käivitub puldist umbes sama kaua. Edev on küll. Big Grin

Lahja kuue soti eest on lapsele rõõmu täie raha eest, kui keegi on valmis ja võimeline seda pooltoodet ohutuna hoidma. Meie maksime küll kilulinnalisa mitusada €... Sad

Kui tuttvat mehhaanikut ei ole, siis on margipill palju kindlam valik.

Tagatelg on jäik, seega pöördel murrab mehemoodi. Samas ei jää kergesti kinni. Kuniks variaator läbi libisema hakkab, mis juhtub üllatavalt kergesti. Kiiruse piiramine käib läbi gaasihoova tõkestamise, mis vedu omakorda nigelamaks teeb.
Vasta
#22

Kui me võsukesed selliste 100+ kuubikuliste mänguasjadega külavahele avalikule teele või tänavale satuvad ning mõnele škodajuhile vahele jäävad on pahandust kui palju - aparaat pole üldjuhul registris, puuduvad kindlustus ja sõitjal ka vastava kat. juhiluba, hea kui mingi kiiver ikka peas on. Kuidas selliste asjade omanikud taoliste aparaatide valdamise ja haldamise on korraldanud võiks lähemalt rääkida.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#23

(02-08-2017, 13:37 PM)Walter Kirjutas:   ...
hea kui mingi kiiver ikka peas on. Kuidas selliste asjade omanikud taoliste aparaatide valdamise ja haldamise on korraldanud võiks lähemalt rääkida.

Minul on lihtne: oma maa, peamiselt rohumaa. Avalikule teele asja ei ole. Arvestama peab, et mingi paarisaja ruudu peale säärane asi keerutama ei mahu.

Kiiver ja kaitsevest on kohustuslikud, kindad valikulised. Enamasti on käes - oksad löövat päris valusasti Big Grin

Kiirabi tuleb pool tundi ja lapsed on sellest teadlikuks tehtud. Näitlikult: kui vanem tüdruk puu otsast alla sadades luupeksest jalga väänas ja pidi valu kannatades istuma kompressi all, siis panin kella tiksuma... 30 minutit pidi väga pikk aeg olema. Big Grin

Kindlasti peab säärase asja lapsele hankinu olema valmis võimalikeks luumurdudeks, kuna üle nipli keeratakse see asi kindlasti. Küsimus on vaid selles, kas seda tehakse vanemate nägemisulatuses, kuhu saabub abi loetud minutitega või kusagil karuperses koos "sõpradega" ja abi saabub alles järgmisel päeval...

Škodajuhtide kartmisest ma aru ei saa - nendega saab ju rahaga sotid selgeks. Aga krusa ratta alt läbi käinud pead ei paisuta mingi raha eest enam ümmarguseks. Kusjuures süü ei pruugi olla lapse, vaid järjekordse ülijuhi saamatus. See on mõtlemise koht, mitte sinivalgete pseudohirm.

Meil on õnneks läinud: kaks rängemat niplit on nähtud, tulemuseks sinikad ja mõranenud plastid. Pakiraamid on ka viltu. Aga vanem tüdruk on ettevaatlikum ka. Kohe-kohe saab sõiduõiguse kuueaastane ja tema juba ei hellita... Rolleyes

Registreerida seda värdjat vist ei saagi. Kogu kupatuse peale on üks kleepsilt, kus on CE märgis, mis minu arvates tähistab pigem Chinese Export...
Vasta
#24

Tsitaat:CE märgis, mis minu arvates tähistab pigem Chinese Export...
Big Grin
Vasta
#25

Mul tuttav ostis umbes 5 aastat tagasi pojale sellise aga elektristarteriga. Ainuke probleem mis on tekkinud on see, et mootori kinnitused on pisut nigelad ja ajaga liigub ketipoolne mootorikülg tahapoole ja kett hakkab maha tulema. Lisaks mõni mõra raamis. Iseenesest on selle raha eest masinat küll ja rohkemgi veel... Tollel ajal maksis kah 600 raha ringis. Otseselt küll karmi offroadi saanud ei ole, aga asfaldi/kruusa peal kah ei sõida...

Liigutab 100kg veel täiesti edukalt

http://www.auto24.ee/used/2200852

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#26

CE on Chinese Excrement.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#27

Postituse nr 1 Küssa :
Ütlen kohe alguses ära et ma ei jaga sellest teemast midagi aga, et mitte pärija silmis autoriteeti kaotada mõtlesin et harin ennast. Nimelt norsandil hoovis ringi kimamiseks miski Hiina päritolu elektriauto. Millel peal aku andmetega 12V7Ah/20HR. Jama aga selles et see jääb nõrgaks ja hakkab ära kustuma. Veel jamam on see, et naabripoisil on samasugune pill aga to on nii ergas et meie poiss jääb täpiks taha esimestel meetritel ja tahes tahtmata on süüdi mehhaanik e mina kelle poole rahulolematust tulistatakse ? 
Ehk tahaks midagi kangemat akut aga ei oska valida. Kas võib võtta ka sikli aku? Mille järgi vaadata suuremat mahtuvust/ vastupidavust?


 .Alates post ehk 16.libiseb ju teemaalgataja küssa võssa.:
Minul endal on mitmeid kordi perest perre käinud KXD ATV 002 versioon (152FMH karter, 1N1 käikudega, 107cc silindriga)  ning pean ütlema, et liigub... Kuigi plastikutest pole enam haisugi ja väsinud isend juba.
minul veab ka 13a., kuid temale juba väike - põlved hakkavad vastu lenksu käima. Masin veab ka mind suht edukalt, kuid kaalujaotuse mõistes muutuvad suurematel kiirustel pööramine juba ebastabiilseks.
Avastasin, et minul pole keeramine enam kõige parem - esiosa jääb kergeks ning hakkab esirattaid liigselt edasi tõukama...
Raamil on kahes kohas väike mõra - ees alumise horisontaal toru painde koht, enne esimest ülemise raami kinnitustorust - hetkel ei sega nii kaua, kui metsa või küngastele kangutama ei lähe - raami tugevdamine võiks kuuluda standard tegevuseks, kui tahetakse kuhugi ronima minna...
Mootorist ei hakka rääkima, sest vatti on see saanud piisavalt (töötunde ei tea aga rõngad tahavad juba vahetust). Klapid ei pidanud ka... enam.... aga need asjad sai korda tehtud. Mootor ju lihtne.
Gaasihoob on mingi huvitava asjana katki läinud..
570.- on suht hea hind ka.
Vasta
#28

Vahepeal ju ka küsiti bensumootoriga isendite kohta.....

Aga sealtmaalt kus vaja - Sama pingega ja maksimumsuurusega/mahutavusega aku mis vähegi mahub(pikem sõit enne laadimist - siis juba autolaadijaga), ja kui sellest juba välja kasvab, siis 50ccm bensukast tükiks ajaks maa ja ilm. Mindki liigutab julgelt selline 50-ne... ja ma ikka 100+ kg

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#29

(02-08-2017, 22:21 PM)nustu826 Kirjutas:  Vahepeal ju ka küsiti bensumootoriga isendite kohta.....

Aga sealtmaalt kus vaja - Sama pingega ja maksimumsuurusega/mahutavusega aku mis vähegi mahub(pikem sõit enne laadimist - siis juba autolaadijaga), ja kui sellest juba välja kasvab, siis 50ccm bensukast tükiks ajaks maa ja ilm. Mindki liigutab julgelt selline 50-ne... ja ma ikka 100+ kg

Ma isegi vana kardivend .50 sega põrutas terve suguselt ringi .Point oli lihtsalt teemaalgataja nõustamine.Et aga naabripõnnist parem olla ,eeldab ilmselt hulkkkka pappi Rolleyes Rolleyes RolleyesSeilasime ,teame ...
Vasta
#30

(02-08-2017, 15:01 PM)v6sa Kirjutas:  Škodajuhtide kartmisest ma aru ei saa - nendega saab ju rahaga sotid selgeks. Aga krusa ratta alt läbi käinud pead ei paisuta mingi raha eest enam ümmarguseks. Kusjuures süü ei pruugi olla lapse, vaid järjekordse ülijuhi saamatus. See on mõtlemise koht, mitte sinivalgete pseudohirm.
Kindlasti mõtlemise koht kui kohtumine sinivalgetega võib lõppeda summaarselt miski neljakohalise summa loovutamisega riigile pluss võimalik vanema vastutus ta isikliku juhtimisõiguse peatamisega. Mingi elementaarne liikluse tundmine võiks võsukesel siiski olla kasvõi rattalubade näol enne sellise tranduleti otsa lubamist (kuigi olematut sõidukoolitust need ka ei asenda). Loodan et sinivalgetega rahaga sottide klaarimise all ei peeta silmas kohapeal "trahvi" äramaksmist. Cool

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#31

Üks tuttav ostis oma tatikale kettülekande ja pedaalidega kart autot meenutava asjanduse. Kui poiss sellega juba mitmendat suve mööda hoovi nühkis, siis vanal kukkus ühel päeval õun pahe....

Kardile pandi peale vana akutrelli mootor ja upsi aku, (kes ei tea siis ups on see värgendus kust arvuti voolu saab, siis kui seinast vool mingil põhjusel läinud, mõõtmetelt oli umbes rolleri aku suurune). No liikus, aga naabripoiss liikus kiiremini..

Siis apgreiditi seda värki vähe ja lisati veel teine akutrelli mootor. No tulemus oli.. oujee. Kui poleks ise näind oleks raske uskuda. See kaadervärk lendas kahe akutrelli mootoriga silmajärgi hinnates mingi 50 välja. Upsi aku kestis seda vilet mingi 3-4 tundi, mida on samuti raske uskuda.
Ainsaks probleemseks sõlmeks osutus tagasild, täpsemalt selle teljel olev hammasratas, mis ei pidanud sellele valule vastu. Hiljem sai aretatud midagi difri sarnast sinna taha, siis jäi sild pidama, muidu kippus hammakat puruks väänama.

Mul kahjuks pole ühtegi pilti sellest kaadervärgist aga kogu kompott oli geniaalselt lihtne ja super hästi toimiv. Ja ei maksnud ka mitte midagi. No nuputamist ja testimist muidugi oli.
Kui meie hoovi nagad enam sinna karti ara ei mahtunud sai see kupatus järgmisse hoovi edasi antud ja loodetavasti oli neil sama lõbus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#32

(02-08-2017, 22:35 PM)Walter Kirjutas:  Kindlasti mõtlemise koht kui kohtumine sinivalgetega võib lõppeda summaarselt miski neljakohalise summa loovutamisega riigile pluss võimalik vanema vastutus ta isikliku juhtimisõiguse peatamisega.
...

Kas arvamine või teadmine?

Sügavalt teoorias jah: lapsele siis registreerimata maastikusõiduki/traktori/kvadriku juhtimine (vali ise, vastavalt soovile, sobitub kõigi kolme liigi alla) juhtimisõiguseta isiku poolt, maksimaalne karistus on arest. Lapsevanemale siis samade tegevuste võimaldamise eest LS alusel, lisaks vanemlike õiguste äravõtmine lapse tervist kahjustada võiva tegevuse eest. Vanemale vist küll ilma kohtuta vabadusekaotust ei saa kohaldada, aga eks kohtusse saab ikka anda.

Aga ma ei kujuta ette, milline karmavõlg peab olema kogutud, et säärane asi realiseeruda saaks.

Siiski jään eriarvamusele: meie inimeste arusaamatu trahvihirm on täiesti põhjendamatu. Kõik see, mida saab rahaga klaarida, on odavalt käes.

Ja veel. Inimesed, teadke oma õigusi ja kohustusi ning nõudke teid menetlevalt amenikult nii selgitusi kui juhiseid - kõik riiki esindavad ametnikud peavad oma töös jälgima ametniku eetikakoodeksit . Nõudke seda, jäädes ise sealjuures viisakaks! Sest jobudega peab ka ametnik vastavalt suhtlema.

Mis aga linnukese pahandamisse teema käestminekul puutub, siis täpselt samad pragrahvid kohalduvad ka elektrimotoriseeritud kardi suhtes. Seega pole teema sugugi pöördumatult hukas. Ega need plastist autolaadsed mänguasjad tehasest väljudes päris ilmaasjata ka ainult jalakäija kiirusel liigu Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne