Võrr Nuki
#1
Tere.

Sai mõnda aega tagasi võrr endale ehitatud.
Põhjaks võtsin vana naiste ratta ja inspiratsiooniks board tracker ja natuke ka cafe racerit.

Panen siis mõned pildid tegemisest

[Pilt: 13630317_2.jpg]



Väike visand photoshopis.

[Pilt: 2copy.JPG]



[Pilt: 13.jpg]



[Pilt: 17.jpg]


[Pilt: 20049023_10203081610877267_878670772_o.jpg]


[Pilt: _MG_0498_copyV.jpg]

[Pilt: _MG_0473_copyV.jpg]


Päris valmis pildil võrr veel pole. hetkel tegemisel on ka korralikum summuti, siis peaks sellega visuaalsest poolest kõik olema.

Sõitud olen ma sellega juba 3 paagi jagu ja umbes 400km
Nüüd on hakanud esinema ka probleeme. Ega ma sellest hiina mootorist midagi head eriti oodanud.
Äge on asjaga sõita siiski ja juba käivad mõtted ja visandid uue ehitamise jaoks Big Grin
Vasta
#2
Pilte ei näe.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3
(27-07-2017, 01:15 AM)Marko Kirjutas: Pilte ei näe.

Ehk nüüd töötab ?
Vasta
#4
Minule säärased kiiksuga ja otsese kasuta asjad meeldivad. Palun jätkata, ainest näikse olema.

Kas mõtte metallivalamine on enda töö võis ostetud teenus?
Vasta
#5
(27-07-2017, 13:22 PM)v6sa Kirjutas: Minule säärased kiiksuga ja otsese kasuta asjad meeldivad. Palun jätkata, ainest näikse olema.

Kas mõtte metallivalamine on enda töö võis ostetud teenus?

Siin sai kõik täitsa ise tehtud.
Vasta
#6
Hm, palun vabanust mõttetu mõtte eest.
Vaatasin, et miskit võrri teema ja polegi esiti avanud. Mingi "jõu" mõjul aga ikkagi klikkasin nüüd ja voilaa, päris asjalik tegemine. Polegi mingi tavaline võrri tuunimise teema.
Saarlane ütleb sellise asja peale "kena" - midaiganes, aga see tähendab head.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#7
Väga vinge apastraat tõesti! 

Kas tegemist on 50cc mootoriga? Neid hiinakaid tehtid vist 80-seid ka? 
Kui muidu vändata, kas endal tagasild kangeks ei jää? Või on iste korralikult polsterdatud? Big Grin
Almost Again
Vasta
#8
Niiöelda 80 pidavat tegelikult olema umbes 66 ja jõudu väga vähe juures olema.

Pehme sellega sõita pole, aga ilu pidavatki ohvreid nõudma Big Grin
Paksud rehvid ja see natukenegi polsterdust teevad isegi päris hea töö ära.
Mõned päevad tagasi sai sõidetud pikemalt kruusateel ega kõige meeldivam polnud.
Tegelikult olid esimesed sõidud päris ebamugavad, aga ära harjus päris kiiresti ja nüüd enam ebamugavusi tähele ei pane.  (alustasin oma rattasõitmist kunagi treki rattaga mis on kõvasti jäigem ja karmim kui see)

Aga järgmine projekt tuleb juba esi ja taga amordiga Smile
Vasta
#9
Väga lahe aparaat,jätka samas vaimus...................
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#10
Väga vinge!
Vasta
#11
See pill HD i versioon   ,pluss 100 a.Uues kuues .Ilus.
Vasta
#12
Näen pilte.
Kena asi, tõesti selline Harrikalaadne natuke. Üks küsimus ka - miks on esiratta telg peaaegu esikahvli pöördteljega ristuv? Järeljooks on muidugi keeruline asi (ega minagi täpselt tea misasi) aga niipalju üldlevinud geomeetriat korrigeerida...
Kas mingi konkreetne eesmärk/vajadus või lihtsalt juhtus nii?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13
(29-07-2017, 00:55 AM)Marko Kirjutas: ... Järeljooks on muidugi keeruline asi ...

Kas teemaalgataja järeljooksu mõistest midagi teabki, ilmselt rohkem disaini küsimus. Ja see küsimus on ju huvitavalt lahendatud, mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#14
(29-07-2017, 01:04 AM)motamees Kirjutas:  mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...

Kui me sõbraga lapsepõlves Jawat venitasime, tegime enne põhitõed selgeks.
Ma ei taha laheda projekti kallal norida, tahan teada projekteerimise käiku. Iial ei tea, millal endal mingit inffi vaja läheb.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15
(29-07-2017, 01:12 AM)Marko Kirjutas:
(29-07-2017, 01:04 AM)motamees Kirjutas:  mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...

Kui me sõbraga lapsepõlves Jawat venitasime, tegime enne põhitõed selgeks.
Ma ei taha laheda projekti kallal norida, tahan teada projekteerimise käiku. Iial ei tea, millal endal mingit inffi vaja läheb.

Ootasin juba kas siin foorumis ka see teema üles tuleb ja tuligi. Tehtud sai ta nii tõesti disaini eesmärgil, et rehv oleks raamile lähemal. Ja juhitavuse langemist mina tähele ei pannud. Minuarust väga stabiilne. 
Kui nüüd paar päeva tagasi oma CX(mnt stiilis krossiratas) jalgrattaga sõitsin oli sellega suht raske otse sõita Big Grin
Vasta
#16
(29-07-2017, 12:12 PM)AndreV Kirjutas:
(29-07-2017, 01:12 AM)Marko Kirjutas:
(29-07-2017, 01:04 AM)motamees Kirjutas:  mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...

Kui me sõbraga lapsepõlves Jawat venitasime, tegime enne põhitõed selgeks.
Ma ei taha laheda projekti kallal norida, tahan teada projekteerimise käiku. Iial ei tea, millal endal mingit inffi vaja läheb.

Ootasin juba kas siin foorumis ka see teema üles tuleb ja tuligi. Tehtud sai ta nii tõesti disaini eesmärgil, et rehv oleks raamile lähemal. Ja juhitavuse langemist mina tähele ei pannud. Minuarust väga stabiilne. 
Kui nüüd paar päeva tagasi oma CX(mnt stiilis krossiratas) jalgrattaga sõitsin oli sellega suht raske otse sõita Big Grin

Olen kah märganud kui midagi teed nii et endale meeldib tullakse kohe selle tarbimis väärtusega
aga mulle meeldibki nii tarbida Toungue
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne