Gaz MM?
#1

Tere.

Kuidas mootorit vaadates aru saada et tegu MMiga on? Plokil koodi välja ei loe. Kaanel on ZM mille all on M 6050 ja selle all omakorda 5:3 58.

Tänud!
Vasta
#2

Kõik muu nagu viitab MMile. Esisild ilma piduriteta jne.
Vasta
#3

Alusta fotodest. Siis saab edasi vaadata.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

(01-08-2017, 23:07 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Kõik muu nagu viitab MMile. Esisild ilma piduriteta jne.

Pigem siis küsiks, mis lubab midagi muud arvata? MM oli ju palju levinum kui AA, seda enam on neid sõja üleelanuna palju rohkem.
Vasta
#5

Mootor on magneetoga. Kas MMil polnud mitte jagaja? Ma arvan et alusraam on kindlasti MM aga võibolla mingil ajahetkel on AA mootor peale visatud. Kurat neid teabSmile
Vasta
#6

(01-08-2017, 23:35 PM)Aspelund Kirjutas:  Alusta fotodest. Siis saab edasi vaadata.

A.

Fotosid veel pole. Lähen seda alles nädalavahetusel lähemalt vaatama ja mõtlesin et kaaskodanikud harivad nats ehk. Siis saan seal targutadaSmile
Vasta
#7

Magneetoga on enamuses statsionaar GAZ  mootorid,mida toodeti päris omajagu. Kui jutte uskuda vedeles neid uuena isegi sõjaväeladudes 1980datel võib olla kuskil SRÜ riikides veel tänagi.


Vasta
#8

Suur tänu! Katsun pilte teha nädalavahetusel.
Vasta
#9

(01-08-2017, 23:02 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Tere.

Kuidas mootorit vaadates aru saada et tegu MMiga on? Plokil koodi välja ei loe. Kaanel on ZM mille all on M 6050 ja selle all omakorda 5:3 58.

Tänud!

MM bensupumbaga,AA ilma-kõige lihtsam!  Big Grin

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#10

Tänud! Uurin ja annan koos piltidega teada millega tegu.
Vasta
#11

Sai maal käidud pilli lähemalt uurimas. Esiteks olgu öeldud et mingeid konkreetseid taastamisplaane pole. Aga kuna hommikust õhtuni kammin turgu et leida mossele juppe siis aegajalt komistan mõne aa või mm detaili otsa. Sellepärast tekkis huvi et mis ta on et saaks ka sellele juppe varuda. Kui tast midagi üldse kunagi tuleb siis Gaz MM-B 1942. Autost on väga vähe järgi aga samas ega seda autot eriti palju polnudkiBig Grin
Panen pildid. Ise midagi olen aru saand sellest kompotist aga ootan arvamusi. Tegu on siis tüüpilise MMist tehtud traktoriga.Ei räägi palju rohkem. Kuulame arvamused ära.

[Pilt: IMG_3292.jpg]
[Pilt: IMG_3288.jpg]
[Pilt: IMG_3280.jpg]
[Pilt: IMG_3281.jpg]
[Pilt: IMG_3294.jpg]
[Pilt: IMG_3297.jpg]

Panime käima ka ja käis ikka eriti mahedalt. Siinseal vedeles veel juppe. Teine kitsamaks tegemata esisild, paralleelvarras, kässarikang jne.
Vasta
#12

Tõepoolest, asi see siis pole mõnel puutöömehel kabiin ja kast peale tagasi treida Smile
Karburaator ripub "pea alaspidi"?
Misjurakas seal karbussi all platseerub - kas eelajalooline multi-coil-süütesüsteem, kus iga küünla jaoks oma säde süttib ? Big Grin
Vasta
#13

Kule jah, omamoodi pillSmile Sellel mootorivariandil on magneeto peal. Tegelt peaks ikka jagaja olema. Kollektorid on valed. Aga originaalid tulid ka kola alt välja. Korralik kompottBig Grin

Muidu äärmiselt kauges tulevikus võiks ta midagi sellist välja näha...

[Pilt: Allalaaditud_fail.jpg]
Vasta
#14

Mootor on statsionaarne, pärit näiteks keevitusagregaadilt.sellepärast magneetosüüde ning väljalase taevasse.Ei ole meeles, kas see tuletoru oligi kõver... Kalevi motoklubil oli taoline Viljandis, sai laenatud külmunud veetrassi lahtisulatamiseks, oli paugupill! Altvoolu karburaatur ongi omal kohal, mitte pea alaspidi.

Tervitab Veteran.
Vasta
#15

Tänud! Ei tea kas selle karburaatoriga õnnestub sõita ka või peaks ikkagi K-14A-d otsima?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne