Tsikli kolb.
#21
Noh, siis üks millimeeter jämedam. Kui kõrgel sõrme ava on, pole aimugi ja uurima ka ei hakka. Lihtsalt variant siin imepärases maailmas. Ja ei hakka nüüd virisema et ei mahu auku jne.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#22
Tõsi on, kõike on tänapäeval saada, välja arvatud seda, mida vaja on! Aga kui tõsisemalt kirjutada, siis tundub, et on õigem teha see kolb nullist, valada toorik ja see mõõtu-kujusse töödelda. Vähemalt need "moodsa aja" valmiskolvid ei sobi küll mitte.
enamuses raskesti mõistetav jaburdus...
Vasta
#23
(16-08-2017, 08:50 AM)jawamees Kirjutas: See on Standard Kobold-Block Gelände 1935 350cm3,marki ei pannud sellepärast,et neid tehti nii vähe.Mina küll vähemalt ühtegi replika ega kasutatud osa sellele leida ei osanud.

Eks need Gutbrodi Standardi tsiklid ole üldse suhteliselt haruldased, ei tea küll palju neid kokku toodeti, aga mudeleid oli küll 1929 - 40 vähemalt 39 tootmises. eestis 01.04.1935 ühtegi registreeritud ei olnud, 01.01.1940 aga oli 9  + 7 väikemootorratast (mis võrrid need 7 tk olid, ei tea, vast mingid muud standardid?)
estis esindas vähemalt 1938 seda brändi Carl F. Gahlnbäck, Tehnikaosakond Tallinnas Uus t. 4 . Ja sel ajal enam sellise kolvimõõduga mudeleid tootmises polnud, vb lõppeski 1935-nda aastaga sellise kolvi kasutamine. Eestis on midagi selle tootja tsiklitest ühel tõsisel ksf!-l, kes siin foorumis ei pläkuta ega kekuta, küll teised mudelid ja kuulda on ka paarist läbiussitanud 200 - 250 ccm 2 - taktilisest.
Kolvist ka... kui tahetakse otsida mingi teine, levinuma tootja-mudeli kolb ja sellest aretada, sis väga hea teoreetiline materjal oleks näiteks 1930-ndate esimese poole (vb oli neid ka varem ja hiljem?) kataloog "Motorrad Ersatzteil - Katalog Bruno v. Festenberg - Pakisch", kus on mitmesajal lk-l toodud tsikliosade tellimiseks juppide andmeid, kolvid mõõtude ja joonistega sealhulgas, joonisel küll ainult põhimõõdud ja väliskuju. Aga pole seda kataloogi ja kui leiakski mingi kolvi, millest saaks teha, siis ega seda kolbi ka ei pruugiks niisama lihtsalt leida, kui just pole mingi lmasslevinud mudel, näiteks NSU 251 OSL kolvi orig. läbimõõt on 64, sõrm küll jälle 15 mm, sõrme ava kaugust paraku ei tea, üks kolb mul on kusagil kadunud asjade hulgas. Ja nagu eelkirjutaja on väitnud -ei tea ja otsima ka ei hakka.
enamuses raskesti mõistetav jaburdus...
Vasta
#24
[Pilt: O0pQc4cg.jpg]
enamuses raskesti mõistetav jaburdus...
Vasta
#25
(17-08-2017, 21:07 PM)kass Kirjutas: [Pilt: O0pQc4cg.jpg]
Angefügte Bilder:
[Pilt: f17t87p8326198n1-thumb.jpg]

Tere.Ülemine pilt klapib peale mootori,kett on teisel pool,silinder tundub sama olema.Mootori plokk ehk on ka sama,siduri karter ühendab mootori plokki ja käigukasti.Mul on selline mootor nagu pildil.Sellel pildil on ketiratas ja käimalöömise mehhanism  puudu.Kuskil oli kirjas,et minu varianti tehti 610tk,raami numbritega 40001-40610,antud tsikkel on numbriga 40461.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne