Tuleviku klassikalised autod.
#41
97 protsenti.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#42
(15-09-2017, 08:57 AM)TeeTL Kirjutas: Ilmselt see, kes oskab ka ainult tagatulede järgi eristada mineviku klassikalisi autosid, võib julgemini ennustada ka tulevikku. 
Piltmõistatus:
http://www.classicandperformancecar.com/...ear-lights

ei ükski, klassikalised on eraldiseisvad ümmargused tuled ... kõik muu on saatanast.
Vasta
#43
(15-09-2017, 08:57 AM)TeeTL Kirjutas: Ilmselt see, kes oskab ka ainult tagatulede järgi eristada mineviku klassikalisi autosid, võib julgemini ennustada ka tulevikku. 
Piltmõistatus:
http://www.classicandperformancecar.com/...ear-lights

Aston Martin oli seal ainuke pähkel, ülejäänu oli ikka väga lihtne.
Aga iseeneset päris huvitav test.
Vasta
#44
Kui vanasti oli enamikul sigull/mosse ja need on nüüd nostalgia hõngulised retro pillid siis ma tunnen kaasa noortele kelle issid-emmed sõidavad "hallmetallikdiisel"passatitega  ringi. Eriline käkk mida nostalgia lainel "taastada"?
Diisel jäägu küttmiseks. Bensiiniga tehakse jõudu ja veega sõidetakse...
Vasta
#45
(10-10-2017, 21:06 PM)moto-onu Kirjutas: ... siis ma tunnen kaasa noortele kelle issid-emmed sõidavad "hallmetallikdiisel"passatitega  ringi. Eriline käkk mida nostalgia lainel "taastada"?

Ei tea midagi. Mulle ei tuleks elu sees pähe näiteks Renault 8 restaureerimine, aga hiljuti ühel Soome vanaautohuviliste kokkutulekul nähtuna tegi sihuke aparaat südame kuidagi erimoodi soojaks. Kuigi ka "käkk" omas ajas.
Ja mõneti ongi selliste "käkkide" taastamine-säilitamine momeelest isegi tänuväärsem tegevus kui "klassikutega" tegelemine. Sest, nagu tqhq-foorumis, küll pisut teises kontekstis, hiljuti öeldi, pole kuigi huvitav vaadata "sadat ühesugust 1959. aasta Cadillac Series 62"...
Vasta
#46
(10-10-2017, 22:44 PM)olevtoom Kirjutas:
(10-10-2017, 21:06 PM)moto-onu Kirjutas: ... siis ma tunnen kaasa noortele kelle issid-emmed sõidavad "hallmetallikdiisel"passatitega  ringi. Eriline käkk mida nostalgia lainel "taastada"?

Ei tea midagi. Mulle ei tuleks elu sees pähe näiteks Renault 8 restaureerimine, aga hiljuti ühel Soome vanaautohuviliste kokkutulekul nähtuna tegi sihuke aparaat südame kuidagi erimoodi soojaks. Kuigi ka "käkk" omas ajas.
Ja mõneti ongi selliste "käkkide" taastamine-säilitamine momeelest isegi tänuväärsem tegevus kui "klassikutega" tegelemine. Sest, nagu tqhq-foorumis, küll pisut teises kontekstis, hiljuti öeldi, pole kuigi huvitav vaadata "sadat ühesugust 1959. aasta Cadillac Series 62"...

Vot siin ongi erinevus. Vana aja "käkid" on alati taastamist väärt, sest nad olid omas ajas erilised.

Tänapäeval, kui kõik autod sisuliselt samasugused käkid on, mis siit siis ajalukku võiks jääda? Kardan, et tänapäevaste autode materiaalosa küll 30 aastat ei säili...
Vasta
#47
Jah Renault 5 oli ka kunagi kàkk. Nûûd maksavad liiga palju. Ja kui on juures nimi Alpine siis 3xliiga palju. 

Kolmaastat tagasi olid R5 Alpined u 5k ja tava 5 1k. Núúd vòib 2-3 korrutada hindasid.
Vasta
#48
Viimasel Mannheimi laadal mõned päevad tagasi olid müügiautode platsil väljas juba W210-d. Aeg lendab ja klassikute staatus muutub.

Mis on W210? Kurvasilmne.

[Pilt: 500px-W210-.jpg]

W140 sealsamas ei üllata enam kedagi.

[Pilt: 1_65.jpg]

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#49
(15-09-2017, 14:03 PM)zazik Kirjutas: Aston Martin oli seal ainuke pähkel, ülejäänu oli ikka väga lihtne.
Aga iseeneset päris huvitav test.

Mis krdi Aston?
Mul tõmbas ilma guugeldamata ette Ferrari, mingi usakas (pontu ehk?) , mingi japs (Toyots) , Audi Coupe, odav Porge, 800 pemm...

.
Vasta
#50
(11-10-2017, 23:24 PM)stihl Kirjutas:
(15-09-2017, 14:03 PM)zazik Kirjutas: Aston Martin oli seal ainuke pähkel, ülejäänu oli ikka väga lihtne.
Aga iseeneset päris huvitav test.

Mis krdi Aston?
Mul tõmbas ilma guugeldamata ette Ferrari, mingi usakas (pontu ehk?) , mingi japs (Toyots) , Audi Coupe, odav Porge, 800 pemm...

.
Testi lahendasid ikka? 6. küsimus on Aston Martin V8 Zagato. Selle tuli näeb välja nagu odava japsi oma...
Ülejäänud küsimused olid lihtsad. Kahju, et kõikide tulede päritolu ei küsita, vaid ainult 10.

Ja see tuli, mida Sa Toyotsiks pidasid, on loomulikult Lotus Esprit.
Vasta
#51
Huvitav definitsioon klassikalise auto "määramiseks" on wikipedias: klassikaline on auto siis, kui see on väärt pigem taastamist kui lammutamist Smile
Iseasi, kas seda "väärt olemist" tuleks hinnata ka turuväärtusena, nii et keegi peale taastaja enda oleks valmis seda kinni maksma ehk auto pärast taastamist ära ostma kulude hinnaga. Sel juhul ei pääseks ilmselt ükski alla 10000€ turuhinnaga auto klassikute hulka Smile
Vasta
#52
Normaalse taastamisega on sedapsi, et mustanumbritemaatika algab kusagilt 25 kilost juudiruublist. Pole vahet, kas taastad Cadillaci V16 või Gaz-21. Lihtsalt päeva lõpuks on Gaz ikkagi Gaz ja tegelik turuväärtus vaevalt, et üle 15 kilo ulatub.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#53
(13-10-2017, 17:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: Normaalse taastamisega on sedapsi, et mustanumbritemaatika algab kusagilt 25 kilost juudiruublist. Pole vahet, kas taastad Cadillaci V16 või Gaz-21. Lihtsalt päeva lõpuks on Gaz ikkagi Gaz ja tegelik turuväärtus vaevalt, et üle 15 kilo ulatub.
Kui see mustanumbri autu omanik on korralik poiss,poputab ja nunnutab oma hoolealust veel mõned aastakesed,küll siis hinnanumbrid ka ükskord ühtivad. Wink
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#54
ehh...veel 4-5 aastat tagasi oli blocket ja nettiauto selliseid keresid täis, müüdi 500-1000€, nüüd ei midagi ja kui on siis kobedamad 3 tonni ja ülespoole....
Raudselt juba praegu klassik, ilusamat keret pole saabi kontorist ei enne ega pärast välja veerenud....

[Pilt: saab-900-turbo-offered-high-performance-...00x547.jpg]
Vasta
#55
Vale, viimane ilus saab oli selline:
[Pilt: Saab-92-1950-1024-03.jpg]
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#56
Mägramajad ja pimeda kujuri purjuspäi meisterdused on ilumeele lootuselt p...,eee, hukka keeranud....  Toungue
Kakiv jänku, fuih Big Grin
Vasta
#57
Saab 92 oli viimane kasutuskõlbulik ja loogiline Saab. Ühtlasi ka esimene Big Grin
_______________________
KKK all the way...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne