Otsin treialit harjumaa kandis[OLEMAS, ise tegin]
#1
Otsin treialit, kes teeks mulle valmis vene 2-posti autotõstukile uue pronksmuttri.

Keerme samm on 6mm, välisdiameeter 64mm, pikkus 65mm, sisediameeter umbes 38mm. Toorik on juba olemas
Keere tundub olevat mingi kummaline trapetsi-laadne asi, pealt on kumer ja põhjast kerge faasiga lame.

Kuna ilmselt on vaja kruvi järgi uus mutter teha, siis olen juba kruvi ka ära pakkinud ja saan kohale toimetada.


Asun harjumaal, hea oleks, kui meister ei asuks väga kaugel.

Tel. 5118114 või PS.
Vasta
#2
(21-08-2017, 20:19 PM)AA2 Kirjutas:
(16-08-2017, 15:10 PM)Bytewize Kirjutas: Otsin treialit, kes teeks mulle valmis vene 2-posti autotõstukile uue pronksmuttri.

Keerme samm on 6mm, välisdiameeter 64mm, pikkus 65mm, sisediameeter umbes 38mm. Toorik on juba olemas
Keere tundub olevat mingi kummaline trapetsi-laadne asi, pealt on kumer ja põhjast kerge faasiga lame.

Kuna ilmselt on vaja kruvi järgi uus mutter teha, siis olen juba kruvi ka ära pakkinud ja saan kohale toimetada.


Asun harjumaal, hea oleks, kui meister ei asuks väga kaugel.

Tel. 5118114 või PS.

Tere.Seal trapetskeere,sammu enam ei mäleta.Kunagi sa lääne tõstukile tehtud.Seal peaks olema mutter ja lisaks veel turvamutter.
AA2 le.
Lihtsalt ,ot nehui delat(igavusest) ,mis oli selle postituse mõte(eesmärk)Asi oli ju(Bytewize poolt) puust ja punaselt selgeks tehtud ,mida vajatakse.
PS.see nn.turvamutter on tegelikult töömutrile kontra(Ilma peensustesse laskumatta) ,et likvideerida aja jooksul tekkinud loksu.Trei jne.pinkidel tavaline asi.Tallinnas ,Männiku liivakarjääri territooriumil on vinge treielei ,sealt saad abi.
Vasta
#3
Võite julgelt osavmeeste kontakte jagada, mul on vaja samasugune asi valmis saada ühele lääne tõstukile.
Midagi sellist. Kes saaks asjaga hakkama?

   
Vasta
#4
(23-08-2017, 02:55 AM)linnuke Kirjutas: PS.see nn.turvamutter on tegelikult töömutrile kontra(Ilma peensustesse laskumatta) ,et likvideerida aja jooksul tekkinud loksu.Trei jne.pinkidel tavaline asi.
Ei ole see päris nii. Vene tõstukitel tuli perioodiliselt kontrollida turvamutreid ning need pidid olema vabad, loksuga tõstevõlli peal. Nii kui mutter oli pinges tuli töö koheselt peatada. Olen seisnud remondihallis kui auto tõstukilt alla käis, põhjus lihtne - tõstuki puudulik perioodiline kontroll.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#5
(23-08-2017, 10:56 AM)Walter Kirjutas:
(23-08-2017, 02:55 AM)linnuke Kirjutas: PS.see nn.turvamutter on tegelikult töömutrile kontra...
Ei ole see päris nii. Vene tõstukitel tuli perioodiliselt kontrollida turvamutreid ning need pidid olema vabad, loksuga tõstevõlli peal...

Minu arusaamist mööda on mõlemas jutus tõetera sees, aga tervikpilt kisub väheke viltu. 
Turvamutter peab olema vaba. Kui töömutter katki läheb,siis kukub turvamutri peale. Töömutri liigse kulumise korral keerab tõstes mutrid omavahel kokku ja poob tõstuki kinni. Ainult alla saab lasta, et uued töömutrid sisse panna. Turvamutter ei kulugi, kuna jookseb lihtsalt kaasa.
Selline minu arusaam tõstuki hingeelust.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#6
Täpselt nii ongi Motamees. See mutri materjal peab ka õige olema.Mul olid ostes uuel vene tõstukil ka varu mutrid kaasas,kuid olid täiesti praagid.Mõni aeg tagasi keegi isegi kuulutas müüa neid vene puks-mutreid.
Vasta
#7
Lp. motamehel täiesti õige jutt. Olen kasutanud nii Ungari kui ka Poola spindeltõstukit, mõlemad said hangitud kasutatuna ja pukside teema kerkis päevakorrale keskmiselt aastase välbaga pideva tarvitamise tulemusel.
Spindlil kulub peaasjalikult rohkem keskosa. Korra jäi auto isegi poole peale kinni puksi kinnikiilumise tõttu, hädas aitas treiler,rattahunnik ja tungraud. Peale seda tarvitan elektrohüdraulilist ning spindeltõstukit enam iialgi ei taha endale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne