Mis lõhub kardaani ?
#1
Tere.
Auto BMW 540ia 94a

Nmellt lõhub miski asi juba 5ndat?  kardaanipukki, viimati ostsin E32 küljest tagumise osa, koos seal 25a olnud originaalvahepukiga ja tagumise muhviga, mis diffri külge kinnitub, kuna tundus, et auto enda kardaan sõi sellepärast pukke, et see muhv oli kõver, aga kahjuks see saaga ei lõppenud sellega, nüüd tühja koha pealt murdus jälle vahepukk pooleks. Vana jäi ainult rist ja esimene kardaani osa, aga rist tundus lõtkuta, niiet seda ei kahtlustaks. Alati on olnud uue pukiga vibra just pöörates järsemal väiksel kiirusel. Kasti padjad on vahetatud ja esimene kummimuhv tundub ka korralik, niiet mis seda põhjustab siis ikkagi ? Peale pukkide vahetusi on jäänud mingil kiirusel täisgaasil kiirendades korra vibra ikka...

Kardaani ennast ei kahtlustaks enam üldse, peab miski muu anomaalia olema. 

Tänud
Vasta
#2
Differentsiaali padjad vedelad?
Vasta
#3
[Pilt: IMG_20170803_141633.jpg]

Padjad on tunduvalt paremas seisus, kui keskmisel sellisel autol, pole kunagi sellist imelikku probleemi olnud ühegagi. Ehk mingi minimaalne lõtk on, aga selle välistaks ka.
See tagumine muhv peaks leevendama ka igasuguseid väikesi lõtke, töötab poolteljeotsa põhimõttel umbes ju.


Rist ei saa ju vigane olla, kui käevahel ei ole mingit lõtku kuskile suunas ?
Vasta
#4
Kas pärast poole kardaani vahetamist tasakaalustasid?
See on jupp, mida ei saa osandada ilma tasakaalustuspingita.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#5
Mõõda kardaani viskumist.Vanasti Ladal võis olla 0.1mm.
Vasta
#6
Ei, aga ma ei usu sellesse, see ei saa tekitada vibra järsul kiirendusel korra ja aeglaselt pöörates. Eelmistel kordadel panin kardaani täpselt vanat moodi kokku, märgid on peal. Pole ühelgi autol midagi juhtunud, kui see isegi suvaliselt panna, ei saa olla selle viga. Eelmine omanik oli käinud näitamas seda, öeldi, et korras, ja soovitati käigukasti turbiini kontrollida, aga mulle ei mahu pähe kuidagi, mismoodi see seotud saaks olla, kas keegi leiab seletuse ? Big Grin Samahästi võiks väita, et väntvõll kõver vms ju Big Grin

Alati murrab neid pukke erinevalt, esimene pilt on tänane:

[Pilt: 21039559_1526251847439979_204370452_n.jpg]

[Pilt: IMG_20170606_144057.jpg]

[Pilt: IMG_20170727_102839.jpg]
Vasta
#7
Kas on midagi autol ümber ehitatud ?
Tsentrifugaal jõud on vastik asi mis lõhub asju eriti kui asjad ei ole tasakaalus, nagu siin eespool mainiti !
Sa ära oleta vaid tasakaalusta ära ja siis alles väida, et selle viga ei saa olla !!!
Vasta
#8
(23-08-2017, 00:29 AM)Qunts Kirjutas: Kas on midagi autol ümber ehitatud ?
Tsentrifugaal jõud on vastik asi mis lõhub asju eriti kui asjad ei ole tasakaalus, nagu siin eespool mainiti !
Sa ära oleta vaid tasakaalusta ära ja siis alles väida, et selle viga ei saa olla !!!

Vöi paneks üldse terves tükis teise gardaani alla vist odavam
kui tasakaalustada Big Grin
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#9
(23-08-2017, 00:32 AM)impreza Kirjutas:
(23-08-2017, 00:29 AM)Qunts Kirjutas: Kas on midagi autol ümber ehitatud ?
Tsentrifugaal jõud on vastik asi mis lõhub asju eriti kui asjad ei ole tasakaalus, nagu siin eespool mainiti !
Sa ära oleta vaid tasakaalusta ära ja siis alles väida, et selle viga ei saa olla !!!

Vöi paneks üldse terves tükis teise gardaani alla vist odavam
kui tasakaalustada Big Grin

Auto on täiesti originaal.
No ma ei taha väga uskuda, et see esimene poole meetrine kaigas nüüd tühja koha pealt kõver on. Paljudel vibravad kergelt kardaanid, aga vahepukid ei murdu korpuse küljest lahti. 
Tervet kardaani ei leia kergelt sellele autole kahjuks, või kui kellelgi pakkuda, siis palun teada anda. 


Lähebki tasakaalustusse ja uus rist ka, aga ootaks siiski veel mõtteid, kuna olen kindel, et see viga jääb ikka.
Vasta
#10
Kardaanipuki murdumine on hüdrosidurist tingitud? Selle nõuandja võid korstnasse kirjutada. Mõlemad sümptomid võivad olla sarnased aga muhv ei murra kardaane.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#11
(23-08-2017, 00:44 AM)Marko Kirjutas: Kardaanipuki murdumine on hüdrosidurist tingitud? Selle nõuandja võid korstnasse kirjutada. Mõlemad sümptomid võivad olla sarnased aga muhv ei murra kardaane.

Sellist debiilsust oli proovinud eelmisele omanikule mingi mehhaanik jah väita, korralikke isikuid leidub firmades. Põhjendust kahjuks ise pole kuulnud veel ka sellele, polegi võimalik.
Vasta
#12
plokk differ ?
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#13
(23-08-2017, 00:40 AM)karl1 Kirjutas:
(23-08-2017, 00:32 AM)impreza Kirjutas:
(23-08-2017, 00:29 AM)Qunts Kirjutas: Kas on midagi autol ümber ehitatud ?
Tsentrifugaal jõud on vastik asi mis lõhub asju eriti kui asjad ei ole tasakaalus, nagu siin eespool mainiti !
Sa ära oleta vaid tasakaalusta ära ja siis alles väida, et selle viga ei saa olla !!!

Vöi paneks üldse terves tükis teise gardaani alla vist odavam
kui tasakaalustada Big Grin

Auto on täiesti originaal.
No ma ei taha väga uskuda, et see esimene poole meetrine kaigas nüüd tühja koha pealt kõver on. Paljudel vibravad kergelt kardaanid, aga vahepukid ei murdu korpuse küljest lahti. 
Tervet kardaani ei leia kergelt sellele autole kahjuks, või kui kellelgi pakkuda, siis palun teada anda. 


Lähebki tasakaalustusse ja uus rist ka, aga ootaks siiski veel mõtteid, kuna olen kindel, et see viga jääb ikka.

Jebay aitab peaaegu alati välja kui mitte tana siis homme vöi..........
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#14
(23-08-2017, 00:53 AM)spitfire Kirjutas: plokk differ ?

Ei ole, ülal kirjas juba, et auto on täiesti originaalne, pole ühtegi ratsi. Isegi mitte LSD, vaid suisa lahtine.
Soomest tulles mitu a tagasi oli see ostetud sealt juba kui kardaanipukiveaga.
Vasta
#15
(23-08-2017, 00:06 AM)zazik Kirjutas: Differentsiaali padjad vedelad?

võibolla- tõesti väänab diffrit
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#16
(23-08-2017, 00:50 AM)karl1 Kirjutas:
(23-08-2017, 00:44 AM)Marko Kirjutas: Kardaanipuki murdumine on hüdrosidurist tingitud? Selle nõuandja võid korstnasse kirjutada. Mõlemad sümptomid võivad olla sarnased aga muhv ei murra kardaane.

Sellist debiilsust oli proovinud eelmisele omanikule mingi mehhaanik jah väita, korralikke isikuid leidub firmades. Põhjendust kahjuks ise pole kuulnud veel ka sellele, polegi võimalik.

Vaidled vastu Kodanikule kes on üks parimaid hürdrosidurite remontijaid ja võrdled kellegiga kuskil garaazi nurgast, a-la sõber kes midagi väidab mida kuskilt nettist lugenud !
Tulid abi otsima siis kuula ja proovi mida vanemad targemad teavad ja soovitavad, mitte ära targuta !!!
Vasta
#17
(23-08-2017, 00:57 AM)Qunts Kirjutas:
(23-08-2017, 00:50 AM)karl1 Kirjutas:
(23-08-2017, 00:44 AM)Marko Kirjutas: Kardaanipuki murdumine on hüdrosidurist tingitud? Selle nõuandja võid korstnasse kirjutada. Mõlemad sümptomid võivad olla sarnased aga muhv ei murra kardaane.

Sellist debiilsust oli proovinud eelmisele omanikule mingi mehhaanik jah väita, korralikke isikuid leidub firmades. Põhjendust kahjuks ise pole kuulnud veel ka sellele, polegi võimalik.

Vaidled vastu Kodanikule kes on üks parimaid hürdrosidurite remontijaid ja võrdled kellegiga kuskil garaazi nurgast, a-la sõber kes midagi väidab mida kuskilt nettist lugenud !
Tulid abi otsima siis kuula ja proovi mida vanemad targemad teavad ja soovitavad, mitte ära targuta !!!

Algataja ei vaielnud, kinnitas mu juttu.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#18
(23-08-2017, 00:57 AM)Qunts Kirjutas:
(23-08-2017, 00:50 AM)karl1 Kirjutas:
(23-08-2017, 00:44 AM)Marko Kirjutas: Kardaanipuki murdumine on hüdrosidurist tingitud? Selle nõuandja võid korstnasse kirjutada. Mõlemad sümptomid võivad olla sarnased aga muhv ei murra kardaane.

Sellist debiilsust oli proovinud eelmisele omanikule mingi mehhaanik jah väita, korralikke isikuid leidub firmades. Põhjendust kahjuks ise pole kuulnud veel ka sellele, polegi võimalik.

Vaidled vastu Kodanikule kes on üks parimaid hürdrosidurite remontijaid ja võrdled kellegiga kuskil garaazi nurgast, a-la sõber kes midagi väidab mida kuskilt nettist lugenud !
Tulid abi otsima siis kuula ja proovi mida vanemad targemad teavad ja soovitavad, mitte ära targuta !!!

Ära palun ise targuta, vaid loe mõttega juttu ikka Big Grin
Vasta
#19
Kunagi oli tuttaval kamm Renaultiga, millel läksid käigukastid nii umbes iga 30 tuhhi takka. Esimene vahetati garantii korras. Teisel korral tehti klient lolliks ja nõuti plekki. Kolmas kord.. no siis uuriti põhjalikumalt. Selgus, et oli mingi metalli valu defekt sidurikojal, mille tulemusel jäi kast mootori suhtes kerge nurga alla.  Käest-kätte see auto käis.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#20
Hmm, nojah, viin kardaani nagunii kontrolli ja panen uue risti, senikaua on kõik pakkumised oodatud veel.
Diffri pukse käisin spetsiaalselt just tõstukil kontrollimas uuesti, kõik on ok. Ei jäägi nagu variante väga..
Rist ei saa ju muudmoodi defektne olla, kui ei loksu kuskile suunda ? Või mis Teie kogemused ütlevad ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne