Progress 2M/Прогресс-2М ja teised kasutusel olevad klassikalised lootsikud.
#21

meelis vahetas hiljuti piltide üles riputamise kohta, pealt seda ongi vahelduva nähtavusega. proovige homme uuesti.
Vasta
#22

Vahepeal suurt edasiminekut pole toimunud, paigaldtammunine on aga oluliselt kiirenenud...

Ehk siis õnnestus saada siitsamast tartust üks jooks 65hp Mercury kolbe koos väntvõlliga, samas seisus mis minu oma... ülemine kolb täiesti puder ja kaks alumist saaks veel käiku lasta. Ei jäägi muud üle kui tuleb kuuest kolvist kolm korralikku välja vaadata ja jooks kokku panna. Mootorile said ära tellitud uus tihendikomplekt, kui see kohale jõuab siis saab kokku laduda.
Tahaks veel see aasta häält kuulda.
Kolbe saaks uusi ka tellida aga es raatsi 120€ per kolb neid tellida arvestades seda et terve mootor maksis 150€

Kui sellele mercuryle kolbe käisin toomas siis jäi kodaniku juurest silma üks lahe 70ndate Evinrude, kaks silindrit ja 5 hobest. Oli teine nii muheda olemisega mootor et võtsin tolle ka ligi, eks tuleb Romantika II-le järgi pista ja vaadata millega tegu. Mootor olevat saanud just uued kolvid ja läbinud hoolduse, membraanid ja impellergi uus. Ega seal rohkem midagi ei olegi mis ära võiks kuluda Big Grin 
Süüde on kontaktidega jne...
Väljanägemiselt selline tõsine klassika.  Isale paar veterok 8M-i olen ka juurde viinud, talle need millegipärast meeldivad.  Masohist vist. Big Grin

[Pilt: 0111356091911b5.jpg]

[Pilt: 011135609317ea4.jpg]

[Pilt: 01113560951b149.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#23

Kellegil selliste olematu ajalooga lootsikute registrisse võtmisega on viimasel ajal tegemist olnud?
Kas väärib üldse loorbereid see ettevõtmine, on olemas vaid ostumüügi leping. Arvel see küna ei ole.

Vahepeal jõudis kohale ka uus tihendikomplekt mis on üsna kogukas.. võike mootor aga palju tihendeid. Lisaks veel kolm väntvõlli tihendit jne.
[Pilt: 0111398941adf3d.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24

Sõber suvel üritas ühte kummarit arvele võtta, olemas oli vaid ostumüügi leping ja tehase pass/raamat. Eelmine omanik väidetavalt poest ostis aga ostutšekki pole. Pärnu ARK'is öeldi, et sellest ei piisa ja on ostutšekki vaja ja, et kui ta seda tõestada ei suuda, et paat varastatud pole, siis nemad seda ervele ei võte. Nii ta sealt minema jalutas ja rohkem ei viitsinud tegeleda sellega...
Vasta
#25

(16-12-2017, 20:30 PM)raivo45 Kirjutas:  ...
Pärnu ARK'is öeldi, et sellest ei piisa ja on ostutšekki vaja ja, et kui ta seda tõestada ei suuda, et paat varastatud pole, siis nemad seda ervele ei võte. Nii ta sealt minema jalutas ja rohkem ei viitsinud tegeleda sellega...

Järelikult polnud vaja. Big Grin

Üldiselt ei ole neil õigust keelduda, kui asi pole varastatuks kuulutatud. Aga see on küll õige, et enamasti nad ei viitsi elu huvitavaks elada ja soovitavad minema jalutada.
Vasta
#26

(16-12-2017, 23:11 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-12-2017, 20:30 PM)raivo45 Kirjutas:  ...
Pärnu ARK'is öeldi, et sellest ei piisa ja on ostutšekki vaja ja, et kui ta seda tõestada ei suuda, et paat varastatud pole, siis nemad seda ervele ei võte. Nii ta sealt minema jalutas ja rohkem ei viitsinud tegeleda sellega...

Järelikult polnud vaja. Big Grin

Üldiselt ei ole neil õigust keelduda, kui asi pole varastatuks kuulutatud. Aga see on küll õige, et enamasti nad ei viitsi elu huvitavaks elada ja soovitavad minema jalutada.

Kusjuures sai ka VTA-sse helistada ja sealt öeldi täpselt seda sama ja, et see ARK-i ametnik lihtsalt...  Big Grin Aga eks järgmine suvi ilmselt proovib uuesti.
Vasta
#27

Vahepeal olen ikka Retroklassikat ka leotamas käinud, korra tütrega sai käidud ja lodka kefal vette pistetud, seal andis vana 2 silindrine evinrude aga otsad ja tuli natuke aerutada... :Big Grin
Siis sai ka tõsisemat nostalgiat tehtud onuga ja progress 4 oli taas sõiduvees.   Big Grin 

[Pilt: 0111650299b8298.jpg]

[Pilt: 0111650249bcce0.jpg]

Progress 2 koos 60hp mercuriga peaks ka varsti sõidukorda saama...  
Üldiselt kutsun kõiki siiapoole sõitma, kas mööda emajõge tulles mööda elva jõge üles või siis tulge maismaad pidi ja rentide Ulilast soodsalt kanuu. Elva jõgi, keeri ja karijärv ootavad teid. Puhka eestis! Wink

[Pilt: 34889015_1421870064625517_37580738354216...e=5BB01ECF]


[Pilt: 35102303_1421870077958849_26153002604985...e=5BADAEBB]

[Pilt: 34963187_1421873324625191_41626648227663...e=5BA0C28F]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#28

Nagu piltidelt näha võib, pani ksf Msluik oma progressi lendama Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#29

(16-06-2018, 11:10 AM)viplala Kirjutas:  Nagu piltidelt näha võib, pani ksf Msluik oma progressi lendama Big Grin

Kui juba jutuks tuli siis hea raha eest saab tulla ka paraplaaaniga lendama...  

Samuti võimalus pildistada paraplaanilt või lasta teha enda poolt valitud objektist drooniga ülesvõtteid, võimekus kuni 1km peale droon lasta kui luba antakse.

Aga nagu eelmise aasta testsõit näitas siis selle kahetaktilise vana mercury võistlusmootoriga saab punase progressi "glissi" küll Big Grin Toungue Big Grin Big Grin 
Prooviks enne jaani ikka pilli häälde saada, üldiselt varuosasid sellisele rariteedile tuleb tellida vist varakult ja varuga et suvi üle elada, aga selle eest neljataktilised 60hobeselised jäävad jõepeal millegipärast kaugele täpiks maha... :Big Grin   See mercury maksis 150€ vist, varuoade peale olen teist samapalju pannud, puudi manult ei saanud ma uuele hondale selle raha eest uut reduktori võlligi Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#30

Mul ka retroklassika Lodka Kefaal aga 50cm lühendatud ja üldse ümberehitatud kujul. Originaalist oli/jäi suht vähe alles. Aga on tore lamell-karavell paadike ja püüdnud kuhjaga kala.  Täna on ahtripeegel ka madalamaks tehtud ja rohkem leiab paadike kasutust mererannas kividel istepingina, sest kasvõi võrku on mugavam panna kanuu või kajakiga. See aasta kevadel suruema tuulega läks originaalaer ka lõpuks pooleks, hetkel "moodsad" odavad pesukeedumõlad Sad  Kefaali original on korralik kulpaer. 
[Pilt: 5xSYrk87_t9I21ncgN_3U84RXQmyM7Pn3U56_TZO...18-h404-no]
Vasta
#31

(16-06-2018, 00:39 AM)mlsluik Kirjutas:  Üldiselt kutsun kõiki siiapoole sõitma, kas mööda emajõge tulles mööda elva jõge üles või siis tulge maismaad pidi ja rentide Ulilast soodsalt kanuu. Elva jõgi, keeri ja karijärv ootavad teid. Puhka eestis! Wink
...

... või siis alustage Hellenurmest ja ühe pikka (sportliku) päevaga olete kohal. Võib ka minu tare tagant alustada, siis jääb ekstreemsem osa vahele.
Vasta
#32

(18-06-2018, 14:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mul ka retroklassika Lodka Kefaal aga 50cm lühendatud ja üldse ümberehitatud kujul. Originaalist oli/jäi suht vähe alles. Aga on tore lamell-karavell paadike ja püüdnud kuhjaga kala.  Täna on ahtripeegel ka madalamaks tehtud ja rohkem leiab paadike kasutust mererannas kividel istepingina, sest kasvõi võrku on mugavam panna kanuu või kajakiga. See aasta kevadel suruema tuulega läks originaalaer ka lõpuks pooleks, hetkel "moodsad" odavad pesukeedumõlad Sad  Kefaali original on korralik kulpaer. 
paegu jah enamus pakuvad plast otsaga aerusi ja isegi raskematele paatidele.mullu sügise sai tööriistamarketist soodukaga viimase paari korraliku puitaeru mida võib ka vajadusel kangina kasutada kui paati vaja nügida või mis iganes.
Vasta
#33

(19-06-2018, 15:44 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-06-2018, 14:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  See aasta kevadel suruema tuulega läks originaalaer ka lõpuks pooleks, hetkel "moodsad" odavad pesukeedumõlad Sad  Kefaali original on korralik kulpaer. 
paegu jah enamus pakuvad plast otsaga aerusi ja isegi raskematele paatidele.mullu sügise sai tööriistamarketist soodukaga viimase paari korraliku puitaeru mida võib ka vajadusel kangina kasutada kui paati vaja nügida või mis iganes.
Kui soovi, siis teen vahtrast sobiliku pikkuse ja kujuga labida. Näidiseks 2001. aastal tehtud paar, mis siiani kestavad...
Vasta
#34

Minuarust enamus kefalid tulid tehasest samasuguse aeruga nagu pella. Ehk siis just plastiklabaga. Muidugi toodeti neid minuteada hea mitukümmend aastat, eks selle aja jooksul muutus kindlasti mõndagi.
Vasta
#35

Vahepeal ka siin teemas natuke "sündmusi" aset leidnud.  Big Grin
Nimelt sai mootor valmis ja seda siis ka vastavalt katsetamas käidud Elva jõepeal... vaat sellist sõitu pole ammu teinud. 
Ütleme nii et tõmbab glissi küll, täisgaasiga lastes tõstab kenasti veest  Big Grin
Kuna rool endiselt vasakul poole siis üksi sõites õnnestus paat täiskiirusel küljepeale saada nii et mootori jala veest välja tõstis, siis otseloomulikult hakkas vähe rapsima ja viskas rooli trossi rullilt maha ning keeras mootori risti.... mina jätkasin siis liikumist otsejoones edasi, arvatavasti esimesed meetrid käisin nagu jeesus veepeal, paat ise pani kaldapoole ajama ja jätkas liikumist mööda pilliroogu. Kuna "surnudmehe" lülitit küljes polnud, siis käis mootor rõõmsalt edasi kuni võiduka lõpuni, selleks ajaks kui kohale jõudisin oli mootoris juba tuli kustunud.  Toungue Big Grin

Egas muud üle ei jäänudki kui tuli võtta suund tartu poole ja tõin järgmise mootori tooriku, millest saan siis uued kolvid ja hülsid, ehk praktiliselt kõik ülemine osa, neid mootoriplokke õnneks liigub hinnaga 50€ tükk seega suurt majaduslikku kahju ei tekkinud. 

Seoses selle seiklusega läks aga jõepõhja ka telefon koos kõigi kontaktidega, seega kes arvab et tema number võiks mul olla siis saatke palun see kas siin samas PS'i teel või sõnumiga tel 53961379


Progress ärkab varsti uuele elule kui natuke vaba aega tekib. Pull aparaat igatahes.   Cool Rolleyes

[Pilt: 01117806635fe18.jpg]
[Pilt: 011178066560292.jpg]
[Pilt: 011178066916f6a.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36

(21-08-2018, 12:34 PM)mlsluik Kirjutas:  [Pilt: 01117806635fe18.jpg]


Kas sa oled vahepeal 150'nele eluvaimu sisse puhunud, või on see mingi teine isend?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#37

(21-08-2018, 23:45 PM)viplala Kirjutas:  Kas sa oled vahepeal 150'nele eluvaimu sisse puhunud, või on see mingi teine isend?

Eks vahepeal toimunud nii mõndagi, lihtsalt pole aega ega motivatiooni neid teemasid siin vedada. Aga T150-K on juba isegi maha müüdud kuhugi lõunapoole. Hoian silmad lahti järgmise isendi jaoks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#38

(25-08-2018, 14:43 PM)mlsluik Kirjutas:  Eks vahepeal toimunud nii mõndagi, lihtsalt pole aega ega motivatiooni ....

Eks seda motivatsiooni üritatakse vahel tappa nehh. On ka paremaid päevi ja sa saad jälle kirjutada.
Vasta
#39

Kuna senini Progresss 3 pole veel olnud siis sai seegi viga parandatud mingi hetk. Mis sellega peale hakata ei tea isegi  Big Grin
Muidu üsna kobe, orginaal rattad ja jutud ka olemas. Mootorit oleks nüüd sappa vaja. 

[Pilt: 0112447711f58e6.jpg]
[Pilt: 01124477139727d.jpg]
[Pilt: 011244771579dad.jpg]
[Pilt: 01124477174bba6.jpg]
[Pilt: 011244771953104.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#40

Sinna peaks ikka midagi vägevat sappa panema.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne