Gaz 14 Tchaika
#21

(25-08-2017, 10:36 AM)Envir Kirjutas:  
(24-08-2017, 23:15 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Sõidumugavus nagu aladini vaibalBig Grin võib rahulikult tanklast ilma kaaneta kohvi osta.

Mul on olnud võimalus ENSV resideerunud nomenklatuuri originaalse GAZ 14 tagaistmel sõita. Seda küll 21a tagasi. Tuleb tunnistada, et muljet halvendas kõvasti käiguvahetuse eba-sujuvus. St käigud vahetusid vastiku jõnksakaga. Võibolla oli kkast tuksis. Sai seda masinat igalt poolt uuritud. Oli jah üleni igasuguseid lääne juppe täis, esiratastel 2 pidurisadulat jne. Subjektiivselt jättis aga auto robustse mulje. Mõned asjad olid superkvaliteetsed (nt uste sulgumise heli ei läe iial meelest), aga nt elektrilised aknatõstukid oleks nagu keegi põlveotsas kokku pannud. Viga on ilmselt minus, aga sihuke mälestus.
 Tõenäoliselt õnnestus Sul sõita selle 85+(1402) mudeliga. Minul olevad automaatkäigukastid (nii 23-l kui 14-l) lülituvad küll peaaegu tundmatult. Tõenäoliselt kasutati valesid õlisid, mis oli tüüpiline 80-ndate lõpus ja 90-ndate alguses. Kõik kerejooned on ideaalselt paigas. Sõit mugav ja pehme, ei mingit kolinat. Aknatõstukitest ei mäleta midagi halba, sõitsin ju viimati talvel ja kasutasin vähe, kui üldse. Igatahes sai kõiki proovitud, töötasid. Viimane auto tuli ju liinilt 29 a. tagasi.
Vasta
#22

(25-08-2017, 04:10 AM)Formika Kirjutas:  Eestis olevatest 14 Kajakatest tean koos minuga 4-ja. Võib-olla on mõni kuskil ootel, ei tea.

Kas see 3+1tk tähendab, et teised Eestis olevad kajakas14 on 1402 tüüpi?
Oli siin kunagi teema "Tchaikad Eestis", seal 14 seeria üldarvuna käis läbi 9. 
Eks teatud seltskond asjatundjaid on peensusteni kursis arvudega.
Vasta
#23

(25-08-2017, 12:06 PM)TeeTL Kirjutas:  
(25-08-2017, 04:10 AM)Formika Kirjutas:  Eestis olevatest 14 Kajakatest tean koos minuga 4-ja. Võib-olla on mõni kuskil ootel, ei tea.

Kas see 3+1tk tähendab, et teised Eestis olevad kajakas14 on 1402 tüüpi?
Oli siin kunagi teema "Tchaikad Eestis", seal 14 seeria üldarvuna käis läbi 9. 
Eks teatud seltskond asjatundjaid on peensusteni kursis arvudega.
 Ei pretendeeri mingitele numbritele. Ütlesin et minu teda olevaid on 4. Volga klubi meeste auto on ka aastast 1983, nagu minul. Üks peaks olema perekond Käo/Ojulandi kasutada ja üks oli Tartus Hansa päevadel, kelle oma, ei tea. Kui kellelgi on veel andmeid 14 omanikest, oleks huvitav teada.
Vasta
#24

Üks müügis ja eestis arvel väidetavalt.

http://www.auto24.ee/used/2566423
Vasta
#25

(25-08-2017, 12:57 PM)cesium Kirjutas:  Üks müügis ja eestis arvel väidetavalt.

http://www.auto24.ee/used/2566423
Jah paistab tõesti ilus eksemplar olevat, huvitav palju küsitakse, pakun, et 80 kilo vähemalt.
https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/14/10...68-964d25/
Venemaal küsitakse 100 kilo €, muidu ilus aga sisemise identiteedi kaotanud eksemplar
Vasta
#26

(25-08-2017, 13:07 PM)Formika Kirjutas:  
(25-08-2017, 12:57 PM)cesium Kirjutas:  Üks müügis ja eestis arvel väidetavalt.

http://www.auto24.ee/used/2566423
Jah paistab tõesti ilus eksemplar olevat, huvitav palju küsitakse, pakun, et 80 kilo vähemalt.
https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/14/10...68-964d25/
Venemaal küsitakse 100 kilo €, muidu ilus aga sisemise identiteedi kaotanud eksemplar
  Sain teada selle Eestis müügis oleva 14 eest küsitakse 99 500 €
Vasta
#27

(25-08-2017, 12:46 PM)Formika Kirjutas:  aastast 1983, nagu minul

Järgmisest aastast alates siis ka musta numbri kandidaat.  Toungue
Vasta
#28

(25-08-2017, 13:52 PM)olli Kirjutas:  
(25-08-2017, 12:46 PM)Formika Kirjutas:  aastast 1983, nagu minul

Järgmisest aastast alates siis ka musta numbri kandidaat.  Toungue

 Sinna ma sihin, aga nii noorel vanakesel on nõuded karmid, kuigi mul kõik originaal. Isegi plekid kõik vahetamatta.
Vasta
#29

Mina mäletan sellel autol lääne päritolu piduri komponentide tootjana Lockheedi. Pidurite teema on masina suure massi tõttu päris keeruline. Kasutusjuhendi järgi on pidurite sisse sõitmiseks peale klotside või ketaste vahetust ~100 km, mis koosneb kiirendamiste ja pidurdamiste tsüklitest.

Käiguvahetuse kvaliteeti saab neil kastidel reguleerida natuke. Ideaalis töötavad nad tõesti hästi. Tegemist on BorgWarneri 40-ndate või 50-ndate 3 käigulise käigukasti meetermõõtu viidud koopiaga, mille G-14 versiooni on tugevdatud võrreldes G-13 omaga. 

Do'nt panic
Vasta
#30

(25-08-2017, 14:52 PM)giordanobruno Kirjutas:  Mina mäletan sellel autol lääne päritolu piduri komponentide tootjana Lockheedi. Pidurite teema on masina suure massi tõttu päris keeruline. Kasutusjuhendi järgi on pidurite sisse sõitmiseks peale klotside või ketaste vahetust ~100 km, mis koosneb kiirendamiste ja pidurdamiste tsüklitest.

Käiguvahetuse kvaliteeti saab neil kastidel reguleerida natuke. Ideaalis töötavad nad tõesti hästi. Tegemist on BorgWarneri 40-ndate või 50-ndate 3 käigulise käigukasti meetermõõtu viidud koopiaga, mille G-14 versiooni on tugevdatud võrreldes G-13 omaga. 

Pidurid on 100 % Inglise firma Girling toode
Vasta
#31

(25-08-2017, 15:03 PM)Formika Kirjutas:  
(25-08-2017, 14:52 PM)giordanobruno Kirjutas:  Mina mäletan sellel autol lääne päritolu piduri komponentide tootjana Lockheedi. Pidurite teema on masina suure massi tõttu päris keeruline. Kasutusjuhendi järgi on pidurite sisse sõitmiseks peale klotside või ketaste vahetust ~100 km, mis koosneb kiirendamiste ja pidurdamiste tsüklitest.

Käiguvahetuse kvaliteeti saab neil kastidel reguleerida natuke. Ideaalis töötavad nad tõesti hästi. Tegemist on BorgWarneri 40-ndate või 50-ndate 3 käigulise käigukasti meetermõõtu viidud koopiaga, mille G-14 versiooni on tugevdatud võrreldes G-13 omaga. 

Pidurid on 100 % Inglise firma Girling toode

Just, Girling oli see firma, mul täna tuli endal ka meelde. Aga Lockheedi oli kindlasti samuti.

Do'nt panic
Vasta
#32

Vana värv enam-vähem maas. Kõige nõutum on pahteldaja vend, ei oska töö eest midagi nagu küsida, sest pahteldada pole õieti midagi, kõik peaaegu ideaalne. Mootoriruum kõige viletsam aga see paistab juba tehase viletsa tööna. Ju ei peetud seda tähtsaks. Aga ma teen ka selle ilusaks.
   
   
Vasta
#33

Mingi väike köks seal tagatiiva peal ikka on aga seepole kah märkimist väärt Smile Smile

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#34

(26-08-2017, 20:39 PM)impreza Kirjutas:  Mingi väike köks seal tagatiiva peal ikka on aga seepole kah märkimist väärt Smile  Smile

 Jah, kõks tagatiiva peal, kaks keevitusega parandatud uksenurka, iluliistu kinnituskohtade ümber natuke roosteuss üritanud haugata, eest iluvõre taga tulede ümber ka mullitas ja muidugi mootorialune. Paistab et seltsimehed lihtsalt lõid värvi selga.
Vasta
#35

Nii, niikaua kui ma siin foorumis targutasin, potsatas Moskvast mail, et minu pidurisüsteem on täies mahus olemas ja kõik tutikad
1. Lineinõi piduri võimendi Girling 350 € (kui keegi oskab seda paremini tõlkida siis palun)
2. Piduri vedeliku anum Girling 50 €
3. Pidurianuma kinnitus Girling 50 €
4. Piduri peasilinder Girling 350 €
5. Vaakum võimendi 200 €
Kokku terve tonn.
Vasta
#36

(26-08-2017, 19:16 PM)Formika Kirjutas:  Mootoriruum kõige viletsam aga see paistab juba tehase viletsa tööna. Ju ei peetud seda tähtsaks. Aga ma teen ka selle ilusaks.
Vaata et üle ei viimistle kui musta taotled - tehase "vilets" ongi siin originaal mille poole püüelda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#37

(26-08-2017, 21:53 PM)Walter Kirjutas:  
(26-08-2017, 19:16 PM)Formika Kirjutas:  Mootoriruum kõige viletsam aga see paistab juba tehase viletsa tööna. Ju ei peetud seda tähtsaks. Aga ma teen ka selle ilusaks.
Vaata et üle ei viimistle kui musta taotled - tehase "vilets" ongi siin originaal mille poole püüelda.
Kapotialune ikka robustselt värvitud, isegi värv jookseb mõne koha pealt. Näha on, et originaal. Auto värviti üle aga kapotialune jäi mustaks, matiks. Muu auto lakiti üle. Pagasnik on palju viisakam, selle jätsin originaaliks.
Vasta
#38

Ma pean tunnistama et nn. volga seltsi 14 ei ole veel värvitud. Kere on küll tinutatud ja krunditud.Vähemalt  nii oli kolm tundi tagasi Mati värvikambris .
Vasta
#39

(27-08-2017, 01:03 AM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Ma pean tunnistama et nn. volga seltsi 14 ei ole veel värvitud. Kere on küll tinutatud ja krunditud.Vähemalt  nii oli kolm tundi tagasi Mati värvikambris .
 Siis ma eksisin. Kui käisin neil külas oli esmane eesmärk GAZ M1. Pärast paelus mu tähelepanu GAZ 31013, ikkagi ka KGB Volga Gaz 14 mootoriga. Tagaplaanil seisis 14 Tchaika, tõenäoliselt oli siis tegu musta krundiga, kuna ma lähedale ei läinud, vaid imetlesin seda 31 013-st. Oli teine väga hästi tehtud. 14 sisu puha. Ei tea kas originaalis ka neid Tchaika sisuga tehti.
Vasta
#40

Ah jaa üks probleem veel - esiklaas omadega õhtal, kas kellelgi on ideid, kust sellist rohelise varjustusega klaasi saada.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne