Gaz 14 Tchaika

(03-05-2018, 21:04 PM)Formika Kirjutas:   Need numbrid võiks olla ka kahes standardis, Euroopa ja USA/vana Vene. Praegu on see kinnitus ikka jama. Ega siin muud üle ei jää, kui tuleb teha numbri formaadis must plaat ja sinna siis number peale kleepida. Lattrauast pikendus, vähemalt esi kaitseraual ei lahenda probleemi, sest kaitseraua alused plekid, mis peaks numbriga kinni katma jäävad koledalt välja vahtima.
Täitsa võimalik ka sellised mustad numbrid lasta teha, antud masin vist terve mustanumbri aja just neid omanud:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid410073
Vasta

Ma võin formikale eraldada siledad euroopa numbri toorikud, milel saab mustaks värviga ja sinna siis omakorda musta numbri peale kleepida. Kuigi ise paneks neediga ja needi pea tõmbaks ka pintsliga mustaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-05-2018, 21:57 PM)mlsluik Kirjutas:  Ma võin formikale eraldada siledad euroopa numbri toorikud, milel saab mustaks värviga ja sinna siis omakorda musta numbri peale kleepida. Kuigi ise paneks neediga ja needi pea tõmbaks ka pintsliga mustaks.
 Selle pakkumise võtaks küll vastu. Kuidas need minuni jõuaks? Ette tänades, Mati
Vasta

Aga tõsi ta on, numbri külge jebimine võttis päeva ja rohkem.

Tegin südame külmaks, et löön augud läbi ja poldiga kinni, nii nagu vanasti. (Vanasti oli ju Arkis mingi auguraud ukse juures, pistsid numbri raami ja vajutasid augud sisse). A tutkit. Mõõda kuidas tahad, poldi auk trehvab ikka sinna kus pressitud nummer on. No ei sobi.

Taga sai võetud vana plast-kroomservaga numbri alus ja see siis parajaks lõigatud. Number sisse ja käib kah, aga ilus ei ole. Küsimus ei ole töö kvaliteedis vaid põhimõtteliselt see plast alus sinna ümber ei sobi. 

   

Ees sai tehtud alu plekist alus, poltidega kinni ja topelt-teibiga nummer pääle. See sai hea. Numbri kõrval näha tehase auku Eur formaadi jaoks. 

   

Aga kui mõttega vaatad. siis ega ta loogiline ei ole, mis seda numbrit kinni hoiab (ma ei räägi präegu füüsikast, ma tean, et liim, vaid disainist)?  Silm tahab seal näha polti, sest see on põhjendatud. Selle asja nimi on tegelikult "tööstusdisain", sa vaatad naudinguga vana auruveduri neete ja polte, see on asja võlu, aga tänapäeva "lendav porgand" on plast katte all peidus. Pane Teslale potidega nummer... kohe saad aru, et midagi on mööda.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(03-05-2018, 22:00 PM)Formika Kirjutas:   Selle pakkumise võtaks küll vastu. Kuidas need minuni jõuaks? Ette tänades, Mati


Tulen järgmine nädal kodumaale, eks siis võtab ühendust. Liigun üsna palju lõunaoblastis ringi, ise tartust törts viljandi poole...

Kui väga kiire siis lasen mõnen reamehel loast üles otsida kasvõi homme.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-05-2018, 23:36 PM)mlsluik Kirjutas:  
(03-05-2018, 22:00 PM)Formika Kirjutas:   Selle pakkumise võtaks küll vastu. Kuidas need minuni jõuaks? Ette tänades, Mati


Tulen järgmine nädal kodumaale, eks siis võtab ühendust. Liigun üsna palju lõunaoblastis ringi, ise tartust törts viljandi poole...

Kui väga kiire siis lasen mõnen reamehel loast üles otsida kasvõi homme.
 Ei Kiiret ei ole
Vasta

(03-05-2018, 23:36 PM)mlsluik Kirjutas:  
(03-05-2018, 22:00 PM)Formika Kirjutas:   Selle pakkumise võtaks küll vastu. Kuidas need minuni jõuaks? Ette tänades, Mati


Tulen järgmine nädal kodumaale, eks siis võtab ühendust. Liigun üsna palju lõunaoblastis ringi, ise tartust törts viljandi poole...

Kui väga kiire siis lasen mõnen reamehel loast üles otsida kasvõi homme.
Ei tea, kas ksf. mlsluik on kodumaale naasnud. Täna paluti mult 14-da Tshaikaga fotosessiooni ja see numbri kinnitus jäi küll koledalt silma.
   
Vasta

Oi kurja, see nr. värk küll rõve. Ära enam nii tee.
Vasta

Tegelikult juba mitu nädalat saab täis eestimail, ükspäev laos kolades leidsin need üles ja panin autosse... kus need siis nädalajagu kaasa sõitsid. Ulilas tehti kunagi autonumbeid ja eks need toorikud siis nii siia üle jäid, omalajal vedasin neid konterinerite viisi utiili aga ettenägelikult olen ikka igat asja alles ka jätnud natuke.

Seega helista 53961379 ja eks siis räägib kus ja kuidas.
Need veel mustaks võõpata ja siis peaks hea olema küll.
[Pilt: 0111596491a1616.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(19-05-2018, 22:28 PM)mlsluik Kirjutas:  Tegelikult juba mitu nädalat saab täis eestimail, ükspäev laos kolades leidsin need üles ja panin autosse... kus need siis nädalajagu kaasa sõitsid. Ulilas tehti kunagi autonumbeid ja eks need toorikud siis nii siia üle jäid, omalajal vedasin neid konterinerite viisi utiili aga ettenägelikult olen ikka igat asja alles ka jätnud natuke.

Seega helista 53961379 ja eks siis räägib kus ja kuidas.
Need veel mustaks võõpata ja siis peaks hea olema küll.
[Pilt: 0111596491a1616.jpg]
Need paistavad toredad küll. Võtan ühendust, kui Tartu maale satun. Kui aga asjatoimetused Võrumaale toovad, võid helistada 5030762 Mati.
Vasta

Lätis selline isend müügis:

http://www.auto24.ee/used/2859840
Vasta

(13-06-2018, 14:26 PM)tartz1 Kirjutas:  Lätis selline isend müügis:

http://www.auto24.ee/used/2859840
Liiga kallis isend renoveerimata auto kohta. Pildid ka väga pealiskaudsed. Võimatu hinnata sisu säilivust. Tõenäoliselt on üle värvitud aga mootori ruum puutumata. Raske hinnata originaal osade olemasolu. Praeguse seisuga on täiesti renoveeritud GAZ 14 hind max. 85 000.-€.
Vasta

Täna on siis see päev, kuna tuleb kahetsusega teatada kaasfoorumlastele, et selle loo peategelane ei ole enam meiega. Pärast musta numbri saamist tuli Venemaalt ostu pakkumine. Võtsin nädala mõtlemisaega ja kõiki poolt ja vastuargumente kaaludes jõudsin lõpuks otsusele, et pooleli olevate projektide huvides tuleb see isend ohverdada. Minu suur eesmärk on ehitada KGB autode rida, ehk GAZM1V8, GAZ M20G, GAZ 23B, GAZ 2424 ja GAZ 31013. Kõik need autod on ka reaalselt olemas, GAZ 23B ja GAZ 2424 ka juba valmis, GAZ M1V8 ja  GAZ M20G töös, mis eriti M1V8 koha pealt kulgeb eriti raskelt. GAZ 31013 ootab oma aega. Teine südamelähedane suund on GAZ tehase Faetonid - GAZ A, GAZ 11-40, GAZ 12. Kõik need KGBlased ja faetonid on üli haruldased autod ja nende renoveerimine ülimalt kulukas. Lihtsaid lahendusi ei ole ja et see suur eesmärk täita tuleb tulevikus veel ohvreid tuua ülejäänud autode näol.
 Eile õhtul laadisime kadunukese treilerile ja sõit läks isendi ajaloolise kodumaa poole. Täna öösel kell 4 helistati mulle Narva piiripunktist ja küsiti, kas tõesti auto on müüdud, vastasin et JAH. Küsiti kas oskan mingit numbrit öelda. Ütlesin kere VIN numbri. Pärast seda lahkus Kajakas teisele poole Narva jõge.  Sad
   
   
   
Vasta

Nägin eile Võrus Statoili ringil autot treila peal, mõtlesingi et just valmis saanud auto ja nüüd sõidutatakse treila peal mitte ei naudita rooli taga sõitu  Smile Kurb et korralik auto Eestist aga vabanenud ressursside arvelt valmib tunduvalt haruldasemaid masinaid.
Vasta

Loodame, et tehtud pakkumine on piisav, et vaigistada südametunnistuse piinad ja on muudes tegemistes abiks.
Vasta

Reg. number jäi ikka Eestisse?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Respect tollimeestele! Vot see on tase! Nii peabki kaitsma kodaniku vara.

Ja mis kadunukesse puutub:
ega see auto siis maamuna pealt ära ei kadunud, ta lihtsalt on nüüd teises garaazis Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Numbrid tulid ARK-i tagasi anda. Eesti pool aktsepteeris ka arvelt mahavõtmata sõiduki üleviimist. Arvelt ei jõudnud maha võtta, kuna seltsimehed saabusid niivõrd hilja. Vene toll aga Eestis arvel olevat sõidukit läbi ei lasknud, nii tuli seltsimeestel ise pöörduda Narva ARK-i ja auto arvelt maha võtta. Kuna ostu-müügi leping oli tehtud, siis selleks mingeid takistusi ei tehtud. Nii, et mustad numbrid jäid Narva.
Vasta

Aga mis moodi see museaalide riigist väljaviimine toimub. On kuskilt meeldejäänud, et mingid piirangud pidid olema. Aga see vist liiga uus auto.
Vasta

Täpsem termin on vist "kultuuriväärtus". Selles võtmes gaz-14 seda üpris kindlasti pole. Vast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne