01-09-2017, 22:22 PM
(01-09-2017, 22:00 PM)v6sa Kirjutas: Palun tõlget
Aga palun.
Ise panin oma vanatüübi T-16 mootori klappidele sarnased kummikübarad ja peale seda jäi õli limpsimine ikka mitmeid kordi vähemaks. Ju oli põhjuseks kulunud klapisääred+ juhtpuksid.
Mul on olnud ka kogemus kus üks mootor ajas hirmsat sinist suitsu ja põhjuseks oli kõigest klapisääretihendi puudumine ja klapivedru taldriku augu kulumine. Sai isegi sisselaskekollektor maha võetud,taskulambiga vaadatud kuidas klapi juhtpuksi otsa peale tekkis must õlirant ja peale ühte tuuritamist see sealt kadus... ja sellest ilge sinine pahvakas sumbutajast.
Ma kahtlustan,et kui igale vanale kulunud mootorile sellised kübarad peale lüüa,jääb õlitarbimine hulga vähemaks ja korstnast ei tohiks ka enam niipalju suitsu tulla. Ei ole ju vanematele mudelitele ette nähtud klapisääretihendeid. Uuemast peast pole ju lugu aga kõik asjad kuluvad....
Eks proovige,kui julgete.
T.