Ma olen juba Formika ja Taawi käest nii kõva koolituse saanud, et isegi mind ajas see pilt naerma ja häälekalt. Tähistatakse vist nagu appihüüdu merel kolme tähega. LOL
Vasta

(04-12-2018, 22:39 PM)zazik Kirjutas:  Näuraamatus jäi eelmisel nädalal silma. Nõrganärvilistel ettevaatlikult piiluda, silmad võivad hakata verd jooksma.

PILT.

Väidetavasti 2,2 miljoni rublaga müügis. GAZ 11-73, aastast 1939.
 Pole midagi öelda, 30 000.-€. Kindlasti kui küsida, siis 99% originaal. Huvitav, mis mootor peal on. Tõenäoliselt GAZ 24. Ameerikast on ette ostetud Ford Model 18 või Model 40 kaitseraud. Kahju, et rohkem pilte pole. Minnakse lihtsama vastupanu teed, selle asemel, et aastaid lolli vaeva näha ja motivatsioon tükib ka ära kaduma.
Vasta

Hea , et vähemalt ´"originaal valukad on alla pandud"!
Vasta

Rahva tungival nõudmisel LISAPILDID
Vasta

Mis te itsitate: normalna datska, fari jest.., diski jest.., zajebiis mašiina.  I uze prodan, ehk siis maakeeli: müüdud. Kõik vastavalt turu nõudmistele.
Venelastel ikka silma on ilusa asja peale.. Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(05-12-2018, 00:36 AM)Raivo Kirjutas:  Rahva tungival nõudmisel LISAPILDID

Lisapildid ajasid küll nutma.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

See peletis ei kvalifitsseruks isegi Hot Rodina...
Vasta

Istmed passatist pärit? Smile
Vasta

(05-12-2018, 00:54 AM)spitfire Kirjutas:  Mis te itsitate: normalna datska, fari jest.., diski jest.., zajebiis mašiina.  I uze prodan, ehk siis maakeeli: müüdud. Kõik vastavalt turu nõudmistele.
Venelastel ikka silma on ilusa asja peale.. Smile

    Ka nii arvatakse Venemaal:  [Pilt: 30393861.gif]   уж лучше б он сгорел в войну.. 
Vasta

Perfektne taies. Liiga odavalt müüdi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Võeh. See on ikka sõna otseses mõttes porno. Niiporno, et iluvõre ja kapote ongi nigu emmiots ja eesnahk... võeh.
Vasta

Jätame siis nüüd Vene kaunitarid kõrvale ja natuke ka teema kangelase okkalisest teest. Kuna Ukrainast jõudsin tagasi öösel peale kahte, siis ei viitsi täna garaaži minna ja pühendun kirjaniku tööle. Kunagi sai kirjutatud, et tänu kaasfoorumlasele Saaremaalt sain kahe GAZ 11-ne mootori õnnelikuks omanikuks. Üks neist juba ammu valmis ja ootab oma aega, teine aga , millele polnud paljusid juppe võtta ootas oma aega. On teda tasapisi komplekteeritud ja ette valmistatud. Esimene mootor sai tehtud 12V elektrisüsteemi peale aga see teine tuleb originaalne 6 V-ne. Kõige raskem oli leida 6V starter. Õnneks sain ka lõpuks selle ja andis isegi töökorda seada. Mootoril oli küljes isegi originaalsed jagajad, millest andis ühe töökorras isendi kokku seada. Dodge mootorilt sain siduri korpuse, mis identne GAZ 11 omaga. Mingit probleemi polnud sinna otsa istutada GAZ 11-ne käigukast, mis küll erineb Dodge omast aga kinnitused tõenäoliselt tehti Dodge mootori järgi samad. Esimesel mootoril on GAZ 51 siduri korpus ja seal tulid teha ümber ka käigukasti kinnitus augud. Kui kunagi võtan ette GAZ 11-73 taastamise, siis patuga pooleks läheb sinna vale siduri korpusega mootor. Vaevalt mul õnnestub leida originaalset siduri korpust. Ja siis on ka vaja teist hooratast. Liikur suurtükile paigaldatud hooratas oli identne GAZ 51 hoorattaga. GAZ 11-40 Faetoni tahaks teha küll nii originaalset kui võimalik. Ikkagi ainueksemplar maailmas Smile . Aga sinna veel pikk tee.
   
   
Vasta

Täna hakkasin tasapisi raami komplekteerima. Nagu alati 2/3 ajast kulus asjade otsimisele. Lõpuks ei saanud midagi tehtud peale kukla ja kubeme kratsimise. Kummipukse, mida mul on terve kastitäis, vajaminevaid lihtsalt pole. Hakkasin esimesest otsast pihta (vedrud, stabilisaatori varras) ja selgus, et puksid, mis sobisid M 1-le, 11-le enam ei sobi. Paari asjaga tuleb treiali juurde minna aga puudu ka 4 kummipuksi, mille sees torud. Tavaliselt olid need kasutusel tagumistel hoobamortisaatoritel nii Pobeda, kui I ja II seeria Volgadel. Välja näevad sellised.
   
Kui kellelgi on neid pakkuda, oleks tänulik. Välis mõõt c. 25 mm. Vaja oleks 4 tk. 2 esimestele amortidele ja 2 stabika varda jaoks, mis on ainuomane ainult GAZ 11-l. Lähevad sinna, kuhu momendil kruvikeerajad on pistetud. Vt. pilti.
   
Puudu on ka kummipuksid, mis lähevad stabika varda hoidiku sisse aga need lubas teha Arvidas, kuna endale nii kui nii teeb.
   
Vasta

Panen siia veel pildi, milliseid pukse vaja. Sees peaks ka veel toruke olema, aga selle saan lasta ka ise teha. Retrodetailis Peterburis olemas 2.-€ tükk, aga liiga tühine asi, et sealt tellima hakata.
   
Vasta

Mul peaks neid pukse olema, muidugi SSSR aegsed.
Vasta

Lätlasel on ka need puksid poes olemas http://gaz21.lv/en/sleeve-of-the-lever-a...the-rubber
Vasta

Ja nii samm sammult tulevase GAZ 11-40 mootor valmib. Värv peaks ka enam - vähem õige olema, kui selle õigsust üldse saab tõena võtta. Igatahes see mootor oli kunagi selline. Muidugi asetses ta ju liikur suurtükil ja tehtud mõned aastad hiljem. Auto aastal 1940 aga liikur suurtükk 1943/44. Puruks lasti ta Saaremaal sügisel 1944. Arvestades, et mootor oli praktiliselt kulumata, siis pikki elupäevi tal polnud antud. Võis ka oma esimest ja viimast lahingut pidada.
   
Vasta

Ilus mootor on! Kas on pilti, milline see suurtükk oli kus seda kasutati?
Vasta

(13-12-2018, 16:39 PM)olli Kirjutas:  Ilus mootor on! Kas on pilti, milline see suurtükk oli kus seda kasutati?
SU 76 2 mootorit
   
Ja T-70 kergetank ka 2 mootorit
   
Ja ka kergetank T-60, mis pidi läbi ajama ühe  mootoriga.
   
Vot sellised mänguasjad
Vasta

Pöördun auditooriumi poole sellise küsimusega, kas kellelgi on ideid, kas Eestis on tegijaid, kes teeksid kummidetaile. Vaja oleks pildil olevaid, välja arvatud pos. 8 ja 9. Need on olemas. Olemas on ka metall osad.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne