Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Sep 2017
Maine:
0
Tervist, plaan on teha autoload järgmine aasta ja osta endale mazda mx-5 gt youngster.
Suudab keegi välja tuua plussid ja miinused tolle auto kohta ja et kas on just tegu hea autoga?
Postitused: 153
Teemad: 20
Liitus: Nov 2002
Maine:
2
On hetkel võimalus sellist sõidukit kasutada. Ütleks, et hobimasinana tundub päris äge. Sõita on mõnus, remont on lihtne ning knowhow'd on internetis väga palju. Seda, kas pea on laes, sõltub isteasendist palju, kuid üldiselt 190 kanti isikutel sinna kinnise katusega väga asja ei ole. Muudes asjades, nagu eelnevalt kirjutati, tüüpiline jaapanlane.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
20-09-2017, 15:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2017, 15:17 PM ja muutjaks oli
stihl.)
Tegu on väga hea autoga!
Aga nagu varasemadki postitajad on märkinud, siis pikakasvulistel sinna asja ei ole; sama teema nagu datsun 350Z Cabrio jne, et pea on laes viltu, kui katus peal. Ja aeg-ajalt ju vihma meil ikkagi sajab.
Katuse konstruktsioon koliseb vähem, kui teistel tolleagsetel, isegi vähesõitnud 107 mersu on hullem, seega kannatab ka kinnisena täitsa sõita.
Talvekasutuse ma sellise auto puhul muidugi välistaks. Linnatänaval talvel garazeerimise samuti. (Kliimasoojenemist muidugi ette ei tea.)
Esimeseks autoks ta sellepärast ka ei sobi, ja miinumum diiselGolf tuleks kõrvale osta. Nagu ka katusevahetuse raha (u. 400€, kui ise teha) võiks käepärast olla.
Cabrio katus on nagu sidur, e. kuluosa, lihtsalt vahetuse intervall on pisut pikem + sõltub kliimast, hooldusest ja kasutusest.
.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Olles omanud (küll modifitseeritud) NB facelift MX-5't, siis soovitaksin mitte osta pre-facelifti (-2001) ega ka 1.6 mootoriga varianti. Facelift tõi kaasa palju täiendusi, lisaks parema roostekaitse. 1.6 mootoriga ei käi üldiselt kaasas LSD differ ning lisaks on see ka tunduvalt uimasem (ka 1.8 MX-5 pole kiire auto). Ise olen 185cm pikk ning hakkas kehv väljavaade häirima, tegin istmele nn foamectomy ehk võtsin juhiistmelt pool polsterdust ära, pärast mida oli sõiduasend väga hea. Esimeseks autoks aga kindlasti hea, õpetab sõitmisest palju rohkem kui selle raha eest eeldaks. Lisaks ka väga lihtsalt ja üsna odavalt enda käe järgi modifitseeritav masin.
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Roostetab see 2001+ auto sama hästi kui vanemad. Isegi kui talvel ei sõida, armastab roostet mõnuga.
Talvel soovitaks loobuda sõitmisest ülalmainitud põhjustel. Karbi taganurgad hakkavad katuse vee äravoolu kehva disaini tõttu seest väljapoole roostetama.
Muus osas on auto hea. Odav osta, odav pidada ja mõnus sõita. Kas ta ainsaks autoks mõistlik on, on juba igaühe enda ostustada. Mugavust ja glamuuri on tas muidugi vähe. Eriline piine on kevadel enne teeremonte temaga Tallinnas hakkama saada. Kahju hakkab.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Sep 2017
Maine:
0
Kuna üle 2000 aasta autod jäävad sutsu kallimaks, siis ma pean vaatama midagi mis on alla 2000 aasta.
Võite soovitada ka taolisi autosi.
Isa sõidab näiteks 1994 aasta VW Passatiga ja siiani sõidab korralikult.