Küsimused esimese auto kohta.
#1
Tervist, plaan on teha autoload järgmine aasta ja osta endale mazda mx-5 gt youngster.
Suudab keegi välja tuua plussid ja miinused tolle auto kohta ja et kas on just tegu hea autoga?
Vasta
#2
Ma küll ei tea mida see GT Youngster seal nimes tähendab ega mis aasta või põlvkonna mudelit sa silmas pead, aga muidu peaks tegu olema tüüpilise jaapanlasega- tehnika on vastupidav ja kere väga roostealdis. Kindlasti hea esimene auto edasise autohuvi arendamiseks  Big Grin Oled mõnda lähemalt ka näinud? Mina oma 195cm pikkuse kehaga igatahes sinna autosse rooli taha ei mahu. Paar kilomeetrit sai naljapärast sõidetud ühe esimese põlvkonna autoga aga reaalselt ma kasutada ei saaks seda autot.
Vasta
#3
On hetkel võimalus sellist sõidukit kasutada. Ütleks, et hobimasinana tundub päris äge. Sõita on mõnus, remont on lihtne ning knowhow'd on internetis väga palju. Seda, kas pea on laes, sõltub isteasendist palju, kuid üldiselt 190 kanti isikutel sinna kinnise katusega väga asja ei ole. Muudes asjades, nagu eelnevalt kirjutati, tüüpiline jaapanlane.
Vasta
#4
(19-09-2017, 22:00 PM)Orav Kirjutas: Tervist, plaan on teha autoload järgmine aasta ja osta endale mazda mx-5 gt youngster.
Suudab keegi välja tuua plussid ja miinused tolle auto kohta ja et kas on just tegu hea autoga?

Lahe katusega kart on. Igapäevane tarbimine eeldab sihikindlust. Mulle säärased pukid ei meeldi, aga eks igaüks peab ise oma valuläve välja selgitama.

Kerge ja erksa autoga on libedal tülikas, kui talvine kasutus peaks plaanis olema. Hea  ja mis peaasi - värske rehv muidugi aitab palju.

Samuti tasub meeles pidada, et talvekartuleid ja köögisektsiooni sellega vedada ei ole ette nähtud. Läpakakotti jaksab kanda auga ja kaua, kui auto eest hoolt kanda.

Matstakaste on selles mõttes hea auto, et raudvara on laoriiulist ja tehnikas ei ole erilisi perverssusi harrastatud. Japsidele spetsialiseerunud töökoda võiks hakkama saada igapäevahooldusega.
Vasta
#5
Tegu on väga hea autoga!

Aga nagu varasemadki postitajad on märkinud, siis pikakasvulistel sinna asja ei ole; sama teema nagu datsun 350Z Cabrio jne, et pea on laes viltu, kui katus peal. Ja aeg-ajalt ju vihma meil ikkagi sajab.
Katuse konstruktsioon koliseb vähem, kui teistel tolleagsetel, isegi vähesõitnud 107 mersu on hullem, seega kannatab ka kinnisena täitsa sõita.

Talvekasutuse ma sellise auto puhul muidugi välistaks. Linnatänaval talvel garazeerimise samuti. (Kliimasoojenemist muidugi ette ei tea.)
Esimeseks autoks ta sellepärast ka ei sobi, ja miinumum diiselGolf tuleks kõrvale osta. Nagu ka katusevahetuse raha (u. 400€, kui ise teha) võiks käepärast olla.
Cabrio katus on nagu sidur, e. kuluosa, lihtsalt vahetuse intervall on pisut pikem + sõltub kliimast, hooldusest ja kasutusest.

.
Vasta
#6
(19-09-2017, 23:29 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ma küll ei tea mida see GT Youngster seal nimes tähendab ega mis aasta või põlvkonna mudelit sa silmas pead, aga muidu peaks tegu olema tüüpilise jaapanlasega- tehnika on vastupidav ja kere väga roostealdis. Kindlasti hea esimene auto edasise autohuvi arendamiseks  Big Grin Oled mõnda lähemalt ka näinud? Mina oma 195cm pikkuse kehaga igatahes sinna autosse rooli taha ei mahu. Paar kilomeetrit sai naljapärast sõidetud ühe esimese põlvkonna autoga aga reaalselt ma kasutada ei saaks seda autot.

See mis plaanis osta on 1998 aasta oma ja 1.6 i 16V (81 kW) mootoriga. Ma põhimõtteliselt üsna lühikest kasvu, ei näe probleemi et autose ära ei mahuks Big Grin
Vasta
#7
(20-09-2017, 16:44 PM)Orav Kirjutas: See mis plaanis osta on 1998 aasta oma ja 1.6 i 16V (81 kW) mootoriga. ...

II põlvkonna esimene aastakäik niisiis.
Vasta
#8
Olles omanud (küll modifitseeritud) NB facelift MX-5't, siis soovitaksin mitte osta pre-facelifti (-2001) ega ka 1.6 mootoriga varianti. Facelift tõi kaasa palju täiendusi, lisaks parema roostekaitse. 1.6 mootoriga ei käi üldiselt kaasas LSD differ ning lisaks on see ka tunduvalt uimasem (ka 1.8 MX-5 pole kiire auto). Ise olen 185cm pikk ning hakkas kehv väljavaade häirima, tegin istmele nn foamectomy ehk võtsin juhiistmelt pool polsterdust ära, pärast mida oli sõiduasend väga hea. Esimeseks autoks aga kindlasti hea, õpetab sõitmisest palju rohkem kui selle raha eest eeldaks. Lisaks ka väga lihtsalt ja üsna odavalt enda käe järgi modifitseeritav masin.
Vasta
#9
Roostetab see 2001+ auto sama hästi kui vanemad. Isegi kui talvel ei sõida, armastab roostet mõnuga.

Talvel soovitaks loobuda sõitmisest ülalmainitud põhjustel. Karbi taganurgad hakkavad katuse vee äravoolu kehva disaini tõttu seest väljapoole roostetama.
Muus osas on auto hea. Odav osta, odav pidada ja mõnus sõita. Kas ta ainsaks autoks mõistlik on, on juba igaühe enda ostustada. Mugavust ja glamuuri on tas muidugi vähe. Eriline piine on kevadel enne teeremonte temaga Tallinnas hakkama saada. Kahju hakkab.
Vasta
#10
(19-09-2017, 23:29 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ma küll ei tea mida see GT Youngster seal nimes tähendab 

See on busineksmanni poolt antud väärtust tõstev lisanimi

http://www.auto24.ee/used/2522967
Vasta
#11
Kuna üle 2000 aasta autod jäävad sutsu kallimaks, siis ma pean vaatama midagi mis on alla 2000 aasta.
Võite soovitada ka taolisi autosi.

Isa sõidab näiteks 1994 aasta VW Passatiga ja siiani sõidab korralikult.
Vasta
#12
(20-09-2017, 17:57 PM)Charly Kirjutas:
(19-09-2017, 23:29 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ma küll ei tea mida see GT Youngster seal nimes tähendab 

See on busineksmanni poolt antud väärtust tõstev lisanimi

http://www.auto24.ee/used/2522967

Konkreetsest isendist (ja kõigest muust selle platsi peal pakutavast) soovitan kaarega mööda käia.

Sorry kui kellegi tundeid haavan, aga igasugustest müügiplatsidest tasub mööda minna. Nii vana autot osta ikka vaid eelmiselt kasutajalt ja sedagi juhul kui inimene usaldusväärne paistab. Mis muidugi ei välista ostujärgseid üllatusi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne