Mis variandid võõrandamiskeeluga auto ostuks?
#21

(23-09-2017, 21:59 PM)Janka Kirjutas:  ja auto pole tagaotsitavate nimekirjas

Iial ei tea, mis piss täiturile pähe lööb. Selle käruga oleksin siin, väljamaale millegi muuga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

(23-09-2017, 22:10 PM)Marko Kirjutas:  
(23-09-2017, 21:59 PM)Janka Kirjutas:  ja auto pole tagaotsitavate nimekirjas

Iial ei tea, mis piss täiturile pähe lööb. Selle käruga oleksin siin, väljamaale millegi muuga.

Nu ma ei tea. Sõidan juba aastaid sellise käruga, millel võõrandamise keeld peal ja pole mitte mingisugust vahet märganud. Auto pole minu nimel, terve Euroopa sellega läbi käiatud. Vahepeal ei näinud masin mitu aastat Eestimaa teesid. Ülevaatus läks hapuks kätte ää, a ei kottinud see ka noid välismaa polismente. Hea, kui nad dokumentidele kirjutatustki sotti said Big Grin.
Vasta
#23

Ma sõitsin enda Mazdaga pikka aega ja ei teadnudki, et võõrandamise keeld peal oli. Enne ei saanud aimu kui müüma hakkasin. Siis tuli välja, et üks kiiruse trahv oli maksmata. Keegi ei käinud ukse taga raha  küsimas ja kirju ning teatisi ka ei tulnud koju. Olid veel kroonid. Koos intressidega läks 350 krooni maksma ja asi klaar. ometigi käisin tihti eestist väljas aga keegi ei maininud.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#24

(24-09-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas:   Keegi ei käinud ukse taga raha  küsimas ja kirju ning teatisi ka ei tulnud koju.
Kas riigimeil on igapäevameiliga sünkroniseeritud?
Seda nad sindrid ei taipa uut IDkaarti andes miskipärast küsida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#25

Üks juhus aastate tagant.
Sõiduk turuväärtusega ütleme 10´000 eek, oli võõrandamiskeeluga. Nõue suurusjärgus 20´000. Asi oli visuaalselt paras roim, mittekomplektne, aga käivitus ja sõitis. Tegin täiturile ettepaneku osta asi 5´000 ga ja lisasin kalkulatsiooni  mis puudu ja vaja teha, suurusjärgus 10k. Täituril kulus mõtlemiseks 1,5 sekundit ja auto sõitis minu käes mitu aastat. Ei pea ehk lisama, et tänu lammutustele ja oma tööle kulus sõitmasaamiseks ehk maks 1´000...
Ehk kui rääkida nõude esitajaga ja luua esemest negatiivne kujutlus, siis ... Täiturid ei armasta sõidukeid kollektsioneerida, turustada ja remondi/formaalsuste/parkla eest maksta...
Vasta
#26

Eks see oleneb täiturist, mulle pakkus ka üks sõiduk huvi, kuulutuses oli hind 1000, aga keeld peal, küsisin täiturilt kas oleks võimalik kokkuleppele saada kuidagi, vastas et ainuke variant on oksjonile panna, see huvi ei pakkunud ja pakkusisn müüjale 500 ja sain auto endale, pärast osteti edasi doonoriks. Ehk siis kõik täiturid pole ka kokkuleppest huvitatud. 
 Ühe kohtutäituriga sai ka veel suheldud et neil oli mingi hunnik kodutehnikat kodulehel olemas, ütlesin et müüge maha siis viimase oksjoni alghinnaga, aga ei saa, vaja uus oksjon teha. Ütlesin et tehke siis, ostan sealt nad ära, aga aasta jooksul ei viitsinud keegi midagi müüki panna, imelikud lood nende täituritega, kraam ja autod krabatakse kokku/keelud peale, aga realiseerida ei viitsita.
Vasta
#27

Selles point ongi, et pole täituritel sellist tasuta hoiustamise kohta, kuhu kogu see kolaladu selliselt parkida, et väärtus säiliks. Ja risu on neil tänu kehtestatud müügikeeldudele käes palju. Loodetakse, et kui tehinguks läheb, saavad omad kopikad kätte. Paraku tehing tehinguks, kuid auto väärtus ajaga ikka langeb. Nad on jah nähtavasti omaette otsustanud, et tehnikat pole mõtet inimestelt kokku korjata, sest kui autod sõidus, siis peavad sõitjad neid ka elus hoidma ja nii on täituril mingisugunegi lootus kunagi leivale imeõhuke võikiht määrida. Raske elu, pole kellelegi kurta kah kui sääne amet valitud Big Grin.
Ma oma hallata-vallata oleva käula pärast ei muretse üldse. Täturile ta samuti sügavat huvi ei paku. Turult saaks täna selle eest vaid mõnisada eurot. Ainus põhjus, miks teda veel tükikaupa rauaks pole tassinud on isiklik sentimentaalne väärtus ja põnev kere kuju, mille ühel soodsal momendil väikeste mööndustega tagasi tehase konditsiooni plaanin viia.

Vaadake, sõbrad, ma saan aru meie rahvuslikust omapärast kõike omada selliselt, et paberil oleks asi kirjas. Aga ajad on muutunud ja muutuvad veelgi. Nii et kui tahta oma eluga tõesti edasi minna, siis tuleks sellisest aegunud omanikutunde tunda tahtmisest vahel lahti lasta. On hetki, mil sa saad omada ilusaid ja kasulikke asju ka ilma paberita. Ja on hetki, mil ka see paber, kus ometi kõik mustvalgel kirjas, templid all ja puha, pole ühel hetkel enam mitte midagi väärt. Nautige elu.
Vasta
#28

(23-09-2017, 22:59 PM)Janka Kirjutas:  Nu ma ei tea. Sõidan juba aastaid sellise käruga, millel võõrandamise keeld peal
...

Aga vist ei ole tagaotsitavaks kuulutatud?

Valus lugu, aga ainus võimalus südamerahu tagasi saada on minna kohtutäituriga rääkima. Muidu jäädki iga kõnet ja õuelesõitvat autot kartma, kuna täituril on täieline õigus säärane asi ära võtta. Ostjale jääb võimalus esitada nõue sulist müüja vastu, kui müügi hetkel võõrandamiskeelust ei teavitatud. Ja kui teavitati, siis milles teema? ISE tegi ju...
Vasta
#29

Olen ka ise mõne kohtutäituriga pidanud suhtlema ja ei ole mina ühtegi normaalset inimest sellelt alalt leidnud.Neid ei huvita eriti mis reaalne elu on, neil on vaja saada summa x ja nii ongi ,kas mingid varad on niipalju üldse väärt, see neid ei huvita. Iga mõistlikku pakkumise vastus on et võla suurus on selline ja maksa kõik ära siis hakkame liigutama.
  Rääkisin ka kunagi ühe advokaadiga ja tema sõnul peaks tegema kohtutäitur endast oleneva, et võla suurus saaks vähendatud,selle vastu aga eksivad enamus Eesti kohtutäituritest lihtsalt laiskuse tõttu.
  Olen ka ise ühe sellise juhtumiga kokku puutunud aga õnneks sain piirangutest teada enne kui hakkasin autot ehitama.

Igal juhul edu teemaalgatajale.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#30

(25-09-2017, 11:03 AM)zurik Kirjutas:  Olen ka ise mõne kohtutäituriga pidanud suhtlema ja ei ole mina ühtegi normaalset inimest sellelt alalt leidnud.
...

Ega säärase suhtumisega vist leia ka.  Sad

Mul on olnud vaja kaks korda suhelda. Mõlemal juhul oli teema täiesti lahti räägitav,  kuigi esimeses lähenduses nõuti jah kogu võlga ja kohe. Tõsi, kumbki juhus ei olnud võõrandamisekeeluga auto ka.

fekaal töö, mida keegi siiski peab tegema, kuna inimesed on laisad ja süüdimatud. Täpselt samamoodi, nagu peab keegi koristama ülijuhtide purukssõidetud inimesed ja "hea kasvatuse saanute" pasa ja sodi kaubanduskeskuste põrandatelt.
Vasta
#31

rumal küsimus, aga miks te selle 5 päeva jooksul, mis seadus ette näeb, pabereid korda ei aja? see registri nimevahetus on ju midagi alla 50 raha, suht kommiraha tegelikult ju. paagitäis kütust autole vms. Kui osta räim, kus see 50 eurot on määrava tähtsusega, seal see kohtutäitur ka ei viitsi kabetada ilmselt , kui on teadlik auto turuväärtusest.

aga et osta auto, see taastada/remontida ja siis alles hakata dokumente korda ajama... no ma arvan et see tuleb alla neelata ja omale  meelde jätta et nii ei tehta.
Vasta
#32

Mina ostsin kunagi auto millel ostuhetkel piiranguid polnud (kontrollisin), tõsi 5 päevaga ümber registreerima ei jõudnud, vaid läks 7. Leti tagant öeldi, et ei saa piirang peal, eile pandud. Sõitsin rahus edasi, ülevaatusi sai teha, kindlustust ka, hiljem müüsin edasi inimestele kellel keelust suva oli. Kuuldavasti lõppes see auto kusagil Rootsi metsade vahel, kuhu ta ka jäi.

Soome kodanik kelle ettevõttele see auto kuulus, sai tõenäoliselt veel ka Rootsi riigilt mingisuguseid nõudeid. Mitte, et ma rõõmu sellest tunneks, aga ise on süüdi, et minu palve peale oma võlgnevust ei likvideerinud mis tol hetkel vaid 70 euri oli.
Vasta
#33

Mulle küll meeldivad igasugused võõranduskeeludega sõidukid jms kahtlane värk. Esiteks on nad üldjuhul väga odavad, teiseks tavaliselt on omanikud täis pohuistid kellel jumala suva mida sa tema sõidukiga teed... et parkimistrahvide jms pärast ei pea pead vaevama...  Kui aus olla siis kohe ekstra vaatangi tihtipeale võõranduskeeluga sõidukeid näiteks romuralli või jääraja tarbeks, jääb ära see tüütu paberimäärimine ja lõivude maksmine.

Näiteks bike on mul ideaalne näide, otsisin tegelikult kardile uut mootorit, leidsin terve tsikli - võõrandamiskeeluga. Hind oli poole tuhende kanti mis on 1000cm3 ja 100kw eest täitsa poolmuidu... Võtsin otseloomulikult ära ja kuna oli teine nii korralik et osadeks ei raatsinud lüüa siis sõidan senini. Ülevaatust saab teha ja kindlustust ka muidugi. Paberid on kellegi üleeelmise omaniku nimel. Saaks enda nimele ka skeemitada aga ei näe põhjust. Masinal peal 12 erinevat kohtutäiturit! Big Grin Big Grin    Ei tunne üldse puudust et enda nime paberil pole... volikiri taskus ja tehtud poiss.

[Pilt: DSC_0200.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne