04-10-2017, 00:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2017, 00:15 AM ja muutjaks oli kalleb.)
DPD kiidab ise et tal pakid täiesti kindlustatud 600 euri peale isegi siis kui kindlustatud spetsiaalselt pole
Mingi aeg tagasi oli selline juhtum et saatsin igavese juraka elektronlambi ( nii ca 1 m pikk ja 25 kg raske) DPD kullerit kasutades vennasvabariiki mimega UK
Peal mitmes keeles hoiatused et ära loobi kasti ja ettevaatlik jne .
Pakitud spetsiaalselt valmistatud puust kasti kus lamp vedrude peal
Tuli siis türklasest kuller ja viskas selle kasti pauguga kliendi nähes suure auto kasti serva pealt alla , sellist käitlemist polnud oodata ja 2 meetri pealt muidugi lendas lambi vasest ots paki alt vineerist välja ning seest hõõgniit tükkideks
Kunde informeeris koheselt mind, ma andsin DPD telefoni ja ise rääkis seal nendega ning ähvardas rahvusvahelise skandaaliga . igaljuhul mulle maksti 600euri välja ja saatsin uue, see läks kohale tervelt
On veel olnud paaril korral asjad pakis puruks ja siis saadetakse mulle peale kahjukäsitleja-jurist kes räägib asja mustast valgeks ja loomulikult olen kas mina või kunde süüdi kes koheselt mingit blanketti ei täitnud vaid paki vastu võttis ning reeglina nad midagi välja ei maksa
DPD hinnapoliitika on suhteliselt kliendivaenulik , viimasel ajal on autojuhid olnud sõbralikud ja kella tundvad ent ikkagi kasutan nende teenuseid äärmisel korral
Ma vahepeal saatsin nendega kui hinnad normaalsel olid ent viimase aasta jooksul olen ainult paar-kolm pakki läbi nende liigutanud
Mingi aeg tagasi oli selline juhtum et saatsin igavese juraka elektronlambi ( nii ca 1 m pikk ja 25 kg raske) DPD kullerit kasutades vennasvabariiki mimega UK
Peal mitmes keeles hoiatused et ära loobi kasti ja ettevaatlik jne .
Pakitud spetsiaalselt valmistatud puust kasti kus lamp vedrude peal
Tuli siis türklasest kuller ja viskas selle kasti pauguga kliendi nähes suure auto kasti serva pealt alla , sellist käitlemist polnud oodata ja 2 meetri pealt muidugi lendas lambi vasest ots paki alt vineerist välja ning seest hõõgniit tükkideks
Kunde informeeris koheselt mind, ma andsin DPD telefoni ja ise rääkis seal nendega ning ähvardas rahvusvahelise skandaaliga . igaljuhul mulle maksti 600euri välja ja saatsin uue, see läks kohale tervelt
On veel olnud paaril korral asjad pakis puruks ja siis saadetakse mulle peale kahjukäsitleja-jurist kes räägib asja mustast valgeks ja loomulikult olen kas mina või kunde süüdi kes koheselt mingit blanketti ei täitnud vaid paki vastu võttis ning reeglina nad midagi välja ei maksa
DPD hinnapoliitika on suhteliselt kliendivaenulik , viimasel ajal on autojuhid olnud sõbralikud ja kella tundvad ent ikkagi kasutan nende teenuseid äärmisel korral
Ma vahepeal saatsin nendega kui hinnad normaalsel olid ent viimase aasta jooksul olen ainult paar-kolm pakki läbi nende liigutanud