04-12-2019, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2019, 12:23 PM ja muutjaks oli ivo86.)
(28-11-2019, 21:34 PM)kalleb Kirjutas:(18-11-2019, 10:46 AM)hulgus Kirjutas: Tundub, et peab varasemad Omniva´t kiitnud read kustutama.
Reede hommikul, 9.25 läks pakk seina. Laupäeva hommikuks 8.20 on pakk 50km eemal seina ladustatud ja sellega asi piirdub. Sõnumit saaja pole saanud ja tänahommikune kontrollkõne Omnivasse kinnitas seda. Süsteem ei ole sms saatnud ja klienditugi ei oska muud öelda, kui et süsteemi viga ja saatis uue sms-i. Saaja ei ole ikka kätte saanud, ootab... tel. numbrid kontrollitud ok.
Smartpostil on uus tase .
Tahad saada XL kapi suurust pakki aga see ei pruugi õnnestuda isegi kümnendal korral sest mingid firmad topivad oma pakid kõik ühte kõige suuremasse kappi ja kogu moos
Klienditeenendus varem ikka toimis aga momendil tundub olevat ainult ooteliin kuskohast mingit abi pole loota
Kusjuures naljakas tähelepanek, aga mustal reedel tellisin päälinnast kalastuspoest karbitäieasju. Karp tuli lapik, sarnane väiksema pitsa karbile. Kui aga pakiautomaadis ukse klõpsuga lahti lasin, oli see karp kõige suuremas kapis sees. Reaalsuses oleks aga mahtunud palju väiksemasse kappi ka. Miks nii, ma ei tea, transport oli tasuta sellise summa juures.