17-02-2021, 19:28 PM
Tellisin aku, Omnivaga tasuta saatmine kulleriga. Kuller helistab, viibin telefonita parasjagu "troonil", helistan tagasi, ei vastata. Ja mulle ka uuesti ei helistata. Järgmine päev kordub täpselt sama lugu, kui troonil viibimine asendada käimas olnud teise kõnega. Tekib tunne, nagu püütakse teha minimaalne ettenähtud pingutus, et saadetis kätte toimetada. Kaks "linnukest" on kirja saanud kuller, ehk nüüd saab juba paki saatjale tagasi saata ja enda kaela pealt ära. Ega ma tegelikult kullerit ei süüdista, talle on ilmselt üle mõistuse normatiivid ette kirjutatud ja neid püütakse täita vahendeid valimata. Vähemasti osad kullerid on küll töövõtulepingutega moodsa aja teoorjuses, kus vähimgi puudujääk toob kaasa sanktsioonid. Kirun Omnivat, teine kord maksan natuke peale ja saan kliendi suhtes vastutuleliku teeninduse. DPDga on kogemused head.