Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(11-10-2017, 17:26 PM)zurik Kirjutas: Vanade autode hinda tõstab see et neid on väheks jäänud,
Täpselt nii ongi. Kunagi ammu paari tuhande krooniga ostetud Granadad lähevad praegu tuhande - pooleteisega nagu soojad saiad.
Sama võin öelda ka seitsme-kaheksakümnendate Mersude kohta.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 185
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Vot nii ja nüüd kõik Mondeosid ja Vectraid ostma!
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Postitused: 105
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
(11-10-2017, 18:48 PM)HMP Kirjutas: (11-10-2017, 12:20 PM)TeeTL Kirjutas: Ehk siis kokkuvõttes ei midagi uut ega üllatavat: 20+ masinaid võib märgata igapäevaselt rohkesti, 25+ vanuses jäävad harvad erandid ja 30+ jäävad pildile viimased mohikaanlased. Ehk siis pärast 30+ võib kohata enamvähem samavõrdselt mainstreami viimaseid jäänuseid kui ka neid, mis ei ole kunagi massilised olnud, st nad on hobiautona huvitavamad.
Ei tea, kas minu viimane mohikaanlane - 34 aastat vana b32, on mainstreami viimane jäänus või huvitav hobiauto?
Huvitav on juba ainuüksi see, et too b32 alles on peale kõiki neid aastaid, niiet pigem ikka see viimane variant.
Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
14-10-2017, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2017, 12:37 PM ja muutjaks oli
kopraonu.)
Kõik sõltub kasutajast eelkõige.Kui omanik on oinas ja laseb kõik õli ja rihmavahetused üle siis ongi tulemus katastroof. Eks V6 ja igasugu DOHC mootoritega masinad ongi vähe kapriisemad ja ei sobi päris laisale inimesele kasutada.
Nii palju kui ma olen V6 Audiga kokkupuutunud siis enamus laidab seda maha,põhjuseid olen juba maininud. Aga pooled vead võiksid olemata olla,kui õigel ajal need kõrvaldatakse.
Janususega on see teema,et suur kere ja väike mootor kahjuks hästi omavahel liikuda ei taha.
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Kuidagi ei tekita uued rahvaautod mitte mingit emotsiooni, st ei taha nende pärast liisingut omada.
Mulle meeldib uute/uuemate liisingautode hulluses endiselt vastuvoolu ujuda. Igapäevaliikuriks 1994 aasta kergelt modifitseeritud Audi UrS4 2.2tq, viimase 2 aasta jooksul olen vahetanud vaid salongiventilaatori ja starteri. Minu käes alates 2012. No krdi töökindel ja hea auto.
Lisaks veel endal vanarauast alles:
2004 aasta Passat B5.5 1,9Tdi 96kw + chip. Minu käes 2,5 aastat.
1991 aasta Audi 100 C4 2,3 aut. Minu käes 6 aastat.
1996 aasta Audi B5 A4 2.8 Quattro, minu käes 11 aastat.
1998 aasta Peugeot Partner 1,9d, minu käes 6 aastat.
1990 aasta Audi 200 20V TQ, RS2 turbo, pihustid jms, minu käes 15 aastat. Vajab ülevärvi, loodetavasti liikluses tagasi 2018 aasta sügisest.
Lisaks tuttava 1985 aasta BMW 527, mille kere 2018 aasta jaanipäevaks plaan täielikult renoveerida.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ma arvan,et need,kelle on vedanud "vanakese" ostmisega ilmselt ei loobu sellest. Ise küll tunnen,et hakkab siiber saama, teiste halvasti tehtud tööde ületegemisest. Samas nagu elu näitab turg on neid halvasti ja väär koheldud (vana)tehnikat täis. Ja keskmisel huvilisel on paraku suurem tõenäosus saada selliseid,kui korralikke. Muidugi paljuski on asi ka õnnes ja vedamises,ning kust ja kelle käest sa ostad.
Postitused: 675
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
10
Mis selle eelneva postituse iva on?
Postitused: 1,749
Teemad: 8
Liitus: Oct 2014
Maine:
32
Inimene teinud siin mõniteist postitust, olge nüüd veidi sõbralikumad.
Ilmse vea märkamisel oleks viisakas põhjustajale ps saata ja nähtust teada anda, või veidi juhendada.
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
See foorum käitub veidi erinevalt, kui mõni teine, st. jäi halvasti. Selles osas vabandan, oleksin pidanud postituse eelvaadet kasutama.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Aga tuleks siis teema juurde,et mis siis ikkagi on hävimise ohus asjad? Olen siin mitme mudeli kohta rääkinud nii palju kui tean. Aga kuna siin on ka teisi "väljasurevate" automarkidega liiklejaid,siis ootaks ka nende arvamust asjasse.
Postitused: 1,280
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
10
Mismöttes?
Köik autod mis on vanemad kui 20a, on hävimisohus niiehknaa, palju neist päästma peaks on iseasi.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(14-10-2017, 23:04 PM)kalju1 Kirjutas: BMW-l ei ole olnud sellist mudelit nagu 527.
Tolleaegsel Bemmil oli võimalik 2,5-liitrisest mootorist 2,7-ne teha ainult polte keerates. Vist vända ja kepsude vahetus kui mälu ei peta. Ilmselt on ühte sellist silmas peetud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.