15-s Tchaika

Tuletame meelde, sellised on ZIL 115 küünlad. Tehtud spetsiaalselt ekraniseeritud süüte süsteemi jaoks. Süsteem ise, võrreldes GAZ autodele paigaldatud süsteemiga hulga kinnisem. Eks auto kasutajad olid ka mitu kraadi kõvemad vennad kui need, kes sõitsid GAZ 14-ga. 
   
 Kui Gaz 14-le või Gaz 31013-le sai paigutatud ilma suurema peavaluta Gaz 66 ekraniseeritud süütesüsteem, siis ootasin midagi sellist ka Ural 375 süsteemi paigaldamisel ZIL 115-le. Ural 373/Zil 130 mootoril asub jagaja taga aga 115-l ees. Kuna mul on tutikas 115-ne ekraniseeritud jagaja, siis oma peaga arvasin, et mis ikka, keeran need jämedad vorstid maha, teen nad õige pikkuseks ja asi lahendatud. Tutkit Vasja. Jämedad vorstid olid sama vindiga, no problem aga küünalde vint 115 hoopis peenem kui URAL/ZIL-il. Ka ei sobi jagaja karpide kinnitused. Tuli ette võtta suurem ümberehitus. 
 Ümber siis tuli teha sukkade otsad, mis kinnituvad küünaldele ja ka uued kõrvad jagaja (ei teagi kuidas seda õieti nimetada, ühesõnaga karp, kus üks jäme vorst jaguneb neljaks peenikeseks vorstiks) karbile. Nädala päevad jälle jama aga tunnid muudkui tiksuvad.
   
   
Vasta

Ekraniseeritud süüde paigas ja auto isegi käivitus. Smile
   
   
Vasta

Selline pill tuleb turule...

https://www.artcurial.com/en/lot-1967-zi...e-4134-345
Vasta

(09-10-2017, 22:01 PM)Formika Kirjutas:  ...
 Järgmine mudel ZIL 115. Esimesed 20 eksemplari tehti veel ZIL 114 mootoriga aga edasi jõuti uus mootor valmis 7,7L 315 hj, spetsiaalselt  ainult ZIL sõiduautodele tehtud mootorid. Pärast seda sai mudeli nimeks ZIL 4104

Sama mootor ja kere ja sisu jäi ka järgnevatele mudelitele 41045 ja 41047. muudeti ainult esi ja tagatulede kuju ja/vist paar pisiasja oli veel.

Kõiki 410+ seeria mudeleid tehti väga marginaalses koguses.

ZIL 4102

...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne