15-s Tchaika
#81
ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.
Vasta
#82
See raamat on loodetavasti ka riiulis juba olemas:

[Pilt: 1005926757.jpg]

https://www.ozon.ru/context/detail/id/20270682/

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#83
(11-10-2017, 23:58 PM)Kadjakas Kirjutas: ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.
Jah, aga selle muudatused olid väga marginaalsed, Lihtsalt Breznev pani kõrvad pea alla, siis tuli Andropov. Uuele peasekretärile taheti teha natuke värskem masin, aga enne kui see valmis sai, läks ka Andropov parematele jahimaadele ja uus masin jäi Tsernenkole. Muudeti vist esi suunatulesid ja esitulede ümbrust, enam vähem nagu VAZ 2103 ja VAZ 2106. Kere, sisu, mootor, käiguosa jäid lõpuni samasugusks nagu ta kunagi ZIL 115-na välja tuli. Üldiselt jõuti 1978 - 2000 a-ni teha suur kogus igasugu modifikatsioone. Seal oli sanitaarautosid isakestele, spets side tehnikaga varustatud autsid, soomustatud variante Gorba jaoks, paraadvariante ja üks variant isegi jahipidamiseks.
Vasta
#84
(12-10-2017, 00:04 AM)Aspelund Kirjutas: See raamat on loodetavasti ka riiulis juba olemas:

[Pilt: 1005926757.jpg]

https://www.ozon.ru/context/detail/id/20270682/

A.

Kahjuks ei ole
Vasta
#85
(11-10-2017, 22:34 PM)Formika Kirjutas:        
(11-10-2017, 22:16 PM)Aspelund Kirjutas: Tbilisis on automuuseumis veel üks 115, kerenumbriga 102.





A.
Suuremat valet, kui see mees suust välja ajab on raske välja mõelda. Tegemist on Zil 117-ga, mis ehitati poliitbüroo kanditaatidele. Need olid lühemad, natuke alla 6m ja neil polnud keskmist istme rida. . Need istmed on sinna ise pandud. Filmis on näha, et istmete lahti võtmisel tagaistmel enam ruumi ei ole. Samuti pole ees minusugusel 1.88 pikkusel mehel mingit probleemi istuda ja ka esiistmeid saab elektriliselt edasi tagasi liigutada. Zil 117-l see funktsioon puudub. Tsernenko sõitis Zil 41045-ga, millel tõesti olid juba kandilised esituled, kuid mitte iialgi selle odavama variandiga.

Tegelikult võiks siis lõpuks selle Tbilisi auto loo ka tõeselt kokku võtta ja mitte suvalist juttu rääkida:
Nimelt tegu ei ole 117 või 41041 vms. lühikese kerega autoga.
Antud auto on ehtne Zil 115, pikk limusiin ja originaalis klapptoolidega. Paraku see auto enne muuseumisse jõudmist oli väga kehva eksterjööriga ja on peale ulatuslikke keretöid jäänud ilma 115-le iseloomulikest ehisdetailidest. Lisaks on esiosa ära rikutud 41047 detailidega (esituled, kapott, iluvõre)
 Lisaks on pandud ka alles alates 1983 aastast kasutusele tulnud ilukilbid.

Parimat
Vasta
#86
(12-10-2017, 00:51 AM)gazik Kirjutas: Tegelikult võiks siis lõpuks selle Tbilisi auto loo ka tõeselt kokku võtta... /
Antud auto on ehtne Zil 115, pikk limusiin ja originaalis klapptoolidega. 

Kas ehk on ka sellele olemas loogiline seletus, miks neid klappistmeid vaja on? Videos näidatud lahtivõetud kujul ei jää diivanisakste jalgadele enam ruumi ehk mõlemasse tagaritta korraga istuma justkui ei mahu?
Vasta
#87
Saateauto turvade jaoks?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#88
Tegelikult peaks see juba eraldi teema vist olema Smile, aga Zil-ist siis veel:

Miks Tbilisi autol istmed nii koos olid-
sellepärast, et need liiguvad elektriga väga suures ulatuses ja kui klapptoolid kinni olid sai seltsimees tagaistme peaaegu voodiks kohandada.

Ruumi polnud taga-
oli küll. Normaalasendis istmetega on ruumi piisavalt

Miks üldse klapptoolid olid-
klapptoolid olid kolonni "põhiautol" juba turvaeeskirjadest tulenevalt ja seal istusid julgestajad, kes avasid-sulgesid uksi oma esimestest ukselinkidest vastavalt vajadusele. Soomuki uksi näiteks "reisijad" katsuda ei tohtinud kuna vähimagi ohu korral oleks kiirel lahkumisel sündmuskohalt võinud see neile viga teha.
 Jeltsinit see ei seganud kuna tihtipeale rippus ta pisut napsisena ukse küljes.
 Näiteks Jeltsini soomukZil (vaata pilti) oli 7 kohaline, aga autos oli visiitidel tavaliselt kuni 6 inimest- juht, isiklik adjudant, turvameeskonna ülem, turvamees "uksepoiss", seltsimees "Nr.1" ja ta abikaasa.
 Kuna Gorbi`le meeldis rahvaga lehvitada-suhelda, aga tagaistmelt keegi välja ei paista, siis istus ta ise klapptoolidel.
 Abikaasa Raissa Maksimovna oli väga mõjukas ja turvameeskonnaga alati tülis kuna need segasid vahele ja otsustasid, kes ja kuidas peab istuma ja kus tohib turvakaalutlustel peatuda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#89
Pange tähele, et nahksisu mida kõik ihaldavad ja uhkeks lisaks autode puhul peavad on ZILis ainult töökohal juhtidele. Bossid istuvad ikka sameti peal. Põhjavaiba muster on vähemalt formika omal muidugi ikka ajastukohaselt võimsalt kole.
Vasta
#90
Ei haaku küll väga teemaga, aga nendest ajakirjadest saab ka veidi infot nende imeliikurite kohta. Sealt saidilt leib võibolla keegi veel midagi huvitavat.

http://viamobile.ru/page.php?id=351
http://viamobile.ru/page.php?id=748
http://viamobile.ru/page.php?id=1373
http://viamobile.ru/page.php?id=1462
http://viamobile.ru/page.php?id=2444
http://viamobile.ru/page.php?id=2716
http://viamobile.ru/page.php?id=2821
Vasta
#91
Tere ja Edu!!!!

Nagu näha siis on nõukogude luksus jõudnud lõpuks ka lihtrahva hulka.

Siin üks video ZIL tehase hääbumisest ja viimase limusiini ehitusest.

http://www.aljazeera.com/programmes/witn...24920.html
Kunagi oli ka ETV-s see saade.


Edu kõigile kes tegutsevad hasardist ja ei saa aru miks nad seda teevad Smile
Vasta
#92
Kuna isand Formika naudib vajalikku puhkust, siis hoiame seni muul viisil teemat elus:

NL limusiinid

Mõned huvitavad pildid ilusatest autodest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne