15-s Tchaika
sellest kabriost oli vene telekanalil saade, tehti spets breznevile
Vasta
(13-02-2018, 03:33 AM)Simmerling Kirjutas: No jah. Tahtsin kuidas parem aga välja tuli nagu tavaliselt. Häbenen. Loomulikult on see 117, laiendiks pakutakse küll BE.
Ja pildil (kui kangem prill ette panna) on pehme katuski näha. Paraku 115 pilti ei olegi aga seal oli ta täiesti olemas.
Ega ei oska öelda, mis muuseumis see 115 oli. Eesmärk on kokku koguda kõik andmed eksisteerivatest ZIL 115/4104. Tänase seisuga tean siis kindlalt kuute eksemplari 117-st toodetust. Muidugi, sellest 117-st on veel 3 eraldi modifikatsiooni. Seeria numbriga 1-20, veel vanatüübilise 7,0L mootoriga. Seeria numbriga 21-74, nn. lux variandid, st kroomitud tiiva laienditega ja täiendava iluliistuga alaääres. Ning 75-117 ilma liistudeta. Seni olen näinud autosid 75+ seerianumbriga. Minu oma on 64. Kahju, et pole pilti selle erakogu autost, näeks millega on tegu.
Vasta
   

Siit saad vist kogu vajaliku infi kätte. Nagu ütlesin pole ta seal ainuke. On kogusid kus on tehnikat kahurist vedurini ja sinna vahele autosid ka mõnisada tükki. Kõik ainult vene/nõuka toodang, üks rariteetsem kui teine. Netis liigub nendest kogudest üksikuid pilte, vennad on häbelikud.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
Sai külastatud ka ZIl-li. Algosadeks võtmine täies hoos. Halbu üllatusi ka. Tõenäoliselt Gruusia Patriarhi päevilt on kallale lastud isehakanud elektrikuid. Paljud asjad on veetud otse. Näiteks soojust juhitakse klappide kaudu, mida avavad sellised vaakum klapid. Releede koguarv on masendav. Eks pärast selgub, palju neid tegelikult oli. Igatahes kuskilt tuleb leida elektriskeem, et sellest süsteemist vähegi orienteeruda. Kõik sõlmed on üles pildistatud, et pärast kokku ka oskaks panna. Mootor võetakse lähipäevil maha ja kere ka, eks siis saab soti enam vähem selgeks.
   
   
   
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne