15-s Tchaika
sellest kabriost oli vene telekanalil saade, tehti spets breznevile
Vasta
(13-02-2018, 03:33 AM)Simmerling Kirjutas: No jah. Tahtsin kuidas parem aga välja tuli nagu tavaliselt. Häbenen. Loomulikult on see 117, laiendiks pakutakse küll BE.
Ja pildil (kui kangem prill ette panna) on pehme katuski näha. Paraku 115 pilti ei olegi aga seal oli ta täiesti olemas.
Ega ei oska öelda, mis muuseumis see 115 oli. Eesmärk on kokku koguda kõik andmed eksisteerivatest ZIL 115/4104. Tänase seisuga tean siis kindlalt kuute eksemplari 117-st toodetust. Muidugi, sellest 117-st on veel 3 eraldi modifikatsiooni. Seeria numbriga 1-20, veel vanatüübilise 7,0L mootoriga. Seeria numbriga 21-74, nn. lux variandid, st kroomitud tiiva laienditega ja täiendava iluliistuga alaääres. Ning 75-117 ilma liistudeta. Seni olen näinud autosid 75+ seerianumbriga. Minu oma on 64. Kahju, et pole pilti selle erakogu autost, näeks millega on tegu.
Vasta
   

Siit saad vist kogu vajaliku infi kätte. Nagu ütlesin pole ta seal ainuke. On kogusid kus on tehnikat kahurist vedurini ja sinna vahele autosid ka mõnisada tükki. Kõik ainult vene/nõuka toodang, üks rariteetsem kui teine. Netis liigub nendest kogudest üksikuid pilte, vennad on häbelikud.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
Sai külastatud ka ZIl-li. Algosadeks võtmine täies hoos. Halbu üllatusi ka. Tõenäoliselt Gruusia Patriarhi päevilt on kallale lastud isehakanud elektrikuid. Paljud asjad on veetud otse. Näiteks soojust juhitakse klappide kaudu, mida avavad sellised vaakum klapid. Releede koguarv on masendav. Eks pärast selgub, palju neid tegelikult oli. Igatahes kuskilt tuleb leida elektriskeem, et sellest süsteemist vähegi orienteeruda. Kõik sõlmed on üles pildistatud, et pärast kokku ka oskaks panna. Mootor võetakse lähipäevil maha ja kere ka, eks siis saab soti enam vähem selgeks.
   
   
   
       
Vasta
Nii, Tartus ka action käib. Kere on maha tõstetud, kahjuks midagi rõõmustavat ei ole. Sisemised külje karbid on ikka täitsa läbi. Sisemiste rattakoobaste ääred läbi roostetanud. Tuleb ikka keevitustöid ka ette võtta. Kere seisukorrast panen kunagi pilte ka, kui pilli kuhugi kõrgemale üles saab. Ka on masin paar nõrgamat matsu saanud. Kõige hullem parema tagumise poritiiva pihta, mis on pahtlist üles ehitatud. Mõned pildid ZIL-li raamist, mis erineb ikka täiesti Tshaikade raamidest. Esisillal täiendavalt ka konsool vedrustus (parandage, kui eksin nimega). Pole sellist teistel sõiduautodel näinud. Raami kuju ka muidugi eriline. Paistab, et isakesi püüti ka külgmise rammimise eest kaitsta. Raam ise on ikka üli, üli võimas.
   
     
   
   
   
   
Vasta
Väändvedru - torsioon ikka.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(23-02-2018, 19:01 PM)Marko Kirjutas: Väändvedru - torsioon ikka.
 Õige, nüüd tuli mul ka meelde. Sõjaväes sai aasta BTR-ga tegeldud. sellel elukal oli ka midagi sellist.
Vasta
Topelt ketaspidurid taga? Päris uhke värk sel juhul. Raam tundub samuti tõesti võimas.
Vasta
(23-02-2018, 19:18 PM)olli Kirjutas: Topelt ketaspidurid taga? Päris uhke värk sel juhul. Raam tundub samuti tõesti võimas.
 Topelt ketaspidurid peaks ka ees olema. Sellel autol kõik süsteemid dubleeritud.
Vasta
(23-02-2018, 18:52 PM)Formika Kirjutas: ... Esisillal täiendavalt ka torsioon vedrustus. Pole sellist teistel sõiduautodel näinud...
Tänapäeval on see levinud asi. Vanasti oli ka ikke sõiduautodel olemas. Näiteks invaliidikäula, zapikas ...
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(23-02-2018, 19:51 PM)motamees Kirjutas:
(23-02-2018, 18:52 PM)Formika Kirjutas: ... Esisillal täiendavalt ka torsioon vedrustus. Pole sellist teistel sõiduautodel näinud...
Tänapäeval on see levinud asi. Vanasti oli ka ikke sõiduautodel olemas. Näiteks invaliidikäula, zapikas ...
ka tolbajopil olid ees mingid terast ümber telje väänavad vedrud ees.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne