09-09-2018, 13:27 PM
(09-09-2018, 09:40 AM)Edeveoline Kirjutas: "Esimesed nurgad, alumine küljekarp on täielikult ehitatud tinast."Tina on sellel autol igal pool. Kuskilt internetist lugesin, et ühele autole kulus tavaliselt 150 - 200 kg tina. Tegelikult kui vaadata riigi esindusautode kvaliteeti, siis saab aru kui mäda kogu see värk oli. Näiteks piduri süsteemi juures ei usaldatud kodumaist toodangut. Mootorid olid ette nähtud 100 000 km läbimiseks. Müra taset on raske hinnata, mind see küll ei häirinud Kiievist koju sõites. Tava pahteldust on aga paistab, et seda on kasutatud hilisemate kõksude silumisel. Tõenäoliselt tehti kogu töö ära tinaga. Kui paljud lux brändide tootjad reklaamivad oma pille kui käsitöönduslikke, siis ZIL-i juures on see küll pigem kahjuks tulnud.
No tee või tina, mitte ei suuda uskuda, et nõukogude autotööstuse lipulaeva ehitasid käpardid, kelle plekitööd pidi kahe sentimeetri tinaga pahteldama.
Miskipärast tekkis mul uitmõte: esimeste rataste alt lendavad kivikesed ja läbi loikude sõites tekkiv veepahin ei tohtinud ju häirida kommunismiehituse tipparhitektide kõrgelennulist mõttetegevust... Mis siis kui tegemist on "maailmas analooge mitteomava" müraisolatsiooniga?
Milline on üldse selle auto müraisolatsiooni tase?
Milline on selle auto plekitööde kvaliteet?
Kus on veel kasutatud tinapahtlit?
Kas tehasevärvi alt leidus ka "tavalist" pahteldust?
Minu poolt sügav kummardus ja jõudu edasiseks.