15-s Tchaika
Pagasniku põhi ka hakkab kuju võtma.
   
   
   
   
Vasta
(04-09-2018, 10:16 AM)Formika Kirjutas:  Peale pritsi ei midagi rõõmustavat. Kunagine mõlk oli kaetud paksu pahtli plönniga ja roosteuss ka omad käigud ajanud.

Kui oleks olemas hobi- ja projektiautode pidamise käsiraamat, siis esimene rasvane lause selles peaks olema:
Kui arvad, et ostad projektitoorikut, kus esmapilgul paistab et kere on kõva ja läbivat roostet ei ole, siis arva uuesti.
Täpsem ja ausam oleks alati "Kere kõva, läbivat roostet ei ole näha" Smile
Vasta
Vasakpoolne karp nagu varasematest postitustest näha, praktiliselt olematu. Ja ega parempoolne targem ei ole. Sellega tuleb keevitajal veel omajagu vaeva näha. Ega see mõnus ei ole. Karpidele on ikka omajagu tina peale aetud ja ega see mehe tervisele hästi ei mõju. Plii aurud ju päris mürgised.
   
   
   
   
Vasta
Ja lõpetuseks siis tagumise vasaku poritiiva tegemisest. Alguses siis meeldetuletus algsest seisust.
   
   
   
Järgmine põhjalikum ülevaade siis Oktoobri algul. Kui midagi juhtub, siis ka päevakajalisemalt. Kuna halbu üllatusi muudkui tuleb, siis pean Taavi käest metalliotsijat laenama. Raua jupid mind ei aita aga potitäis kulda kuluks ära Big Grin . I seeria Volga sai maha müüdud, aga see on nagu piisk kerisele, kui tegemist ZIL-ga.
Vasta
(04-09-2018, 10:42 AM)TeeTL Kirjutas:
(04-09-2018, 10:16 AM)Formika Kirjutas:  Peale pritsi ei midagi rõõmustavat. Kunagine mõlk oli kaetud paksu pahtli plönniga ja roosteuss ka omad käigud ajanud.

Kui oleks olemas hobi- ja projektiautode pidamise käsiraamat, siis esimene rasvane lause selles peaks olema:
Kui arvad, et ostad projektitoorikut, kus esmapilgul paistab et kere on kõva ja läbivat roostet ei ole, siis arva uuesti.
Täpsem ja ausam oleks alati "Kere kõva, läbivat roostet ei ole näha" Smile

Keegi tark inimene kunagi ütles, et see, mis silmale näha on, on tegelikult neljandik sellest, mis sealt suure tõenäosusega välja tuleb :Big Grin
Tuli pikk ja lohisev lause, kuid on arusaadav :Big Grin 

Aga ksf. Formikale edu . Huvitav on lugeda uuendustest ja ilus vaadata sammuti ! 
Kris
Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
 "Esimesed nurgad, alumine küljekarp on täielikult ehitatud tinast."

 No tee või tina, mitte ei suuda uskuda, et nõukogude autotööstuse lipulaeva ehitasid käpardid, kelle plekitööd pidi kahe sentimeetri tinaga pahteldama. 
 Miskipärast tekkis mul uitmõte: esimeste rataste alt lendavad kivikesed ja läbi loikude sõites tekkiv veepahin ei tohtinud ju häirida kommunismiehituse tipparhitektide kõrgelennulist mõttetegevust... Mis siis kui tegemist on "maailmas analooge mitteomava" müraisolatsiooniga?

 Milline on üldse selle auto müraisolatsiooni tase?
 Milline on selle auto plekitööde kvaliteet?
 Kus on veel kasutatud tinapahtlit?
 Kas tehasevärvi alt leidus ka "tavalist" pahteldust?

 Minu poolt sügav kummardus ja jõudu edasiseks.
Vasta
(09-09-2018, 10:40 AM)Edeveoline Kirjutas:  "Esimesed nurgad, alumine küljekarp on täielikult ehitatud tinast."

 No tee või tina, mitte ei suuda uskuda, et nõukogude autotööstuse lipulaeva ehitasid käpardid, kelle plekitööd pidi kahe sentimeetri tinaga pahteldama. 
 Miskipärast tekkis mul uitmõte: esimeste rataste alt lendavad kivikesed ja läbi loikude sõites tekkiv veepahin ei tohtinud ju häirida kommunismiehituse tipparhitektide kõrgelennulist mõttetegevust... Mis siis kui tegemist on "maailmas analooge mitteomava" müraisolatsiooniga?

 Milline on üldse selle auto müraisolatsiooni tase?
 Milline on selle auto plekitööde kvaliteet?
 Kus on veel kasutatud tinapahtlit?
 Kas tehasevärvi alt leidus ka "tavalist" pahteldust?

 Minu poolt sügav kummardus ja jõudu edasiseks.
 Tina on sellel autol igal pool. Kuskilt internetist lugesin, et ühele autole kulus tavaliselt 150 - 200 kg tina. Tegelikult kui vaadata riigi esindusautode kvaliteeti, siis saab aru kui mäda kogu see värk oli. Näiteks piduri süsteemi juures ei usaldatud kodumaist toodangut. Mootorid olid ette nähtud 100 000 km läbimiseks. Müra taset on raske hinnata, mind see küll ei häirinud Kiievist koju sõites. Tava pahteldust on aga paistab, et seda on kasutatud hilisemate kõksude silumisel. Tõenäoliselt tehti kogu töö ära tinaga. Kui  paljud lux brändide tootjad reklaamivad oma pille kui käsitöönduslikke, siis ZIL-i juures on see küll pigem kahjuks tulnud.
Vasta
(09-09-2018, 10:40 AM)Edeveoline Kirjutas: Kas tehasevärvi alt leidus ka "tavalist" pahteldust?
Kas suur kodumaa on üldse suutnud toota kvaliteetset autopahtlit? Ilmselt on ka tina kasutatud parema alternatiivi puudumisel.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
(09-09-2018, 22:20 PM)Walter Kirjutas:
(09-09-2018, 10:40 AM)Edeveoline Kirjutas: Kas tehasevärvi alt leidus ka "tavalist" pahteldust?
Kas suur kodumaa on üldse suutnud toota kvaliteetset autopahtlit? Ilmselt on ka tina kasutatud parema alternatiivi puudumisel.
 Noh nendele autodele oleks vast jõudnud potikese pahtlit väljamaalt ka osta. Big Grin
Vasta
Sellel ajal tuli kvaliteetne kasutuskõlblik pahtel klaverivabrikust Big GrinBig Grin
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne