26-10-2021, 09:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2021, 09:33 AM ja muutjaks oli olevtoom.)
(25-10-2021, 21:55 PM)Formika Kirjutas: Eks ta seitsmekümnendate teise poole Lincoln Town Car ja Cadillac Fleetwood Brougham mudelitelt maha tehti. Tookord stiil oligi selline. Lennuki disain autodel oli läbi saanud ja otsiti odavamaid lahendusi, et kasvavate palkade ja kulude juures konkurentsis püsida. Lõpetas oma tegevuse tol ajal selline kõva bränd nagu Packard, isakese Stalini lemmik ja ZIS 110 prototüüp. Aga Nõuka maal pidi kõik olema suurem ja võimsam kui USA-s. Selle listi ZIL-lidele tublisti pikkust ja mõttetu keskmine istmerida. Samas kvaliteedilt jäid need ZIL-lid Cadillacidele ja Lincolnidele alla...M pigem ütlen, et jutt käib kuuekümnendate esimesest poolest. Sis tulid tiivuliste asemele esmakordselt kandilised kastid. Eriti kandilised sealjuures. Kuuekümnendate teises pooles tuli koka-koola-stiil ja ülalmainitud seitsmekümnendatel läks kandilisus taas moodi.
Kuid arvestades, et ZiL-114 ilmus 1970. aastal, ei saa kogu see vene kastiseeria seitsmekümnendate teise poole ameeriklastelt eriti kopeeritud olla.
Mõttetu keskmine istmerida on ka ameeriklaste limusiinidel tavaline olnud (Fleetwood 75 näiteks).
Packardi nime nägi autodel viimati 1958. mudeliaastal, kuid juba 57. mudeliaastast peale oli tegu Studebaker Presidendiga, millele Packardi embleemid külge kruvitud.