Projekt maastikukart
#1
[Pilt: 01112658531b8aa.jpg]

Masin 4x4, vedrutus sõltumatu ja kõik rattad keeravad.
õõtsadel kasutatud zili rooliotsasid(järgi testitud, et toimivad),
mootor om601 (vabalthingav veel)
vahekast uazilt ja diffrid mersult
masin peaks jääma kerge ja hea läbivusega fun masin, kindlasti saaks kergema teha aga siis eelarved ja jupid ulme...
nö kodu töid hakkab ka masin kindlasti tegema.

http://fotoalbum.ee/photos/Lomp15/sets/1471613
Vasta
#2
Võiks niiduki ka ette ehitada.  Toungue
Vasta
#3
(13-10-2017, 23:12 PM)raivo45 Kirjutas: Võiks niiduki ka ette ehitada.  Toungue

Ei saa küll sarkasmi põhjusest aru ? Võiks juba Mersuniidukil lasta rahus unustuste hõlma vajuda.
  Aga üks foorumlane nimetas sellist looma bagiks ja tegi päris ilusa ja korraliku isendigi valmis, kui leian siin panen ka siia lingi ehk saab teemaalgataja natuke ehk mõtteid.

Seniks aga ei muud kui jõudu arengute kajastamisel Big Grin

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...239&page=1

Leidsingi lingi ja teema.Aga endiselt jõudu ja jaksu.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#4
Sarkasm on tõesti asjatu. Pildid võiks muidugi siia panna, säilivad paremini.
Olen elu jooksul palju erinevaid sildasid näinud, reeglina on ülemine õõts alumisest lühem, just geomeetria pärast. Mis tingis standardeid ignoreeriva lahenduse?
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#5
Ülemise õõtsa pikkus on reguleeritav, et saaks natuke rattakallet muuta kui vaja, õõtsad sai tehtud ühepikkusena kuna sai googeldatud ja moogeldatud ja piltidel tundusid olema ühepikkused ja ühepikkused õõtsad lihtsustasid ehitust.
kiiredus masin see ei ole seega ei tohiks väga hullu sellest olla.
Vasta
#6
(13-10-2017, 23:47 PM)Marko Kirjutas: Olen elu jooksul palju erinevaid sildasid näinud, reeglina on ülemine õõts alumisest lühem, just geomeetria pärast. Mis tingis standardeid ignoreeriva lahenduse?
Külgkalle läbi kogu vedrustuse käigu, mida õõtsa pikkustega timmitakse, pole vast nii oluline, aga mille peale ehk oleks võinud mõelda, on see, et eesmiste õõtsade kinnituskohad keerata pikisuunas selliseks, et nt kivist üle sõitmisel tahaks vedrustus kokku minna, mitte õõtsasid raami küljest lahti tõmmata. Piisava tugevusvaru puhul pole muidugi see ka primaarne. Kui mõnes võistlussarjas kümnendikku püüdma ei lähe ja otttänak roolis pole, siis ma usun, et käib kah Smile
Vasta
#7
Algul sai mõeldud ka, et võiks nii ja naa olla aga siis hakkasin mõtlema, et masin rallit ja võistlusi sõitma ei hakka ja otsustasin lihtsuse kasuks. Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne