Häda ühe Opeli sädemega
#1

Sõber soovib osta 1990a Senatori; põhiliselt just mootori (C30NE), automaatkasti ja LS tagadiffri pärast. (digiarmatuur ja kompu jne hakkavad võibolla isegi "üle jääma".)
Motronic 4.1 on peal. (see, millel aju klemmid veel kaherealiselt on)
Aga ei suuda ei müüa seda käima saada, ega meie, "huvilised". (noh, et kasti või mootorisaalet algeliseltki kuidagi testida)

Sädet pole ja ei tule. 

Süütepool on mõõdetud, ka vahetatud proovi mõttes teise vastu, küünlad - juhtmed - kaan uued, aju otsad kõik mõõdetud, plussid-massid tulevad peale, mootor on keres, vända andur on 540 oomi ja (vist) puhas ja signaal ajuni jõuab; aju ots nr. 1 on pooliga otseühenduses, poolile + tuleb SL-st peale; mingeid salaimmosid järelikult pole. 

Pumbarelee nagu toimetaks, teeb oma rõhu üleslöömise korralikult ära ja ketramisel hakkab samuti inisema. 
(proovitud ka eetriga, et kütust välistada; samuti ei midagi)

Õhumõõtja lõdvikud jne on nagu nad vanal taastamata autol ikka on, aga turtsuma võiks nendest pragudest hoolimata hakata.

Ühesõnaga, ainuke veapõhjus, mis meelde tuleb, on aju. Sellel 4.1-hel on ju sees ka kommutaator, mis läbi võib olla.
Originaalnumber on tal 0 261 200 128.
Kas äkki kellelgi sellist riiulis ei vedele? Soodsa hinna puhul kas müüa või siis mingi kompi eest proovimiseks laenata?
(harjumaa vast max, kui korraks laenamine teemaks.)

Kui sellist täpset numbrit pole (omega, senator) , siis ilmselt sobiks ka neljapütase Vectra A 87-90, Kadett E jne aju, mis samuti Motronic 4.1. 
Peaaasi, et poleks see tuunitud variant 1.5 ja et oleks kaherealise aju pistikuotsaga.
(silindrite arv pole ju oluline; nagunii käivad kõik korraga, kas 4 või 6 ühe sama juhtme otsas, muud vahet neil pole)
Lihtsalt head mõtted, mida veel kontrollida, on samuti teretulnud. 
(Kontaktid profiilis olemas, kui keegi midagi riiulist leida viitsib.)


.
Vasta
#2

Kas pingeid mõõtsid koormuse all ja millise lambi või meetodiga? Juhtplokk juhib seda süsteemi maandusega, ehk peaks olema võimalik juhtploki signaali simuleerida?
Vasta
#3

Atm kasti poolel peaks ka vist mingi blokeering olema? Kui seisnusd auto siis variant et kasti pistikus miskit oksüdeerunud, juhe murdunud vms...
Vasta
#4

Pinged said testriga mõõdetud ja koormuse all sai seda teha ainult süütepoolil; teistel oleks pidanud pistikuid lõhkuma või aju juurest nõelaga värve taga hakkama ajama. Mida ei viitsinud teha. Pärast näpud ka verised, kui õiget, vastusega, nõela pole... Toungue

Ja kast sihukesel uunikumil teeb ainult starteri (või selle relee, kui olemas on) katkestuse, muud tedae i koti. Sädet ega kütust ta kinni ei pane. (vana automaat läheb ju ka joostes käima, kui D peal on. Kui piisavalt kiiresti joosta)

Aga väike edusamm siiski laupäeval oli, käima läks ühe teise Motronicu mõistusega, millele Kadett Cabrio suurelt ja rasvaselt peal...(laenatud, aga tagastatud)
(Bosch`i number: 0261200131)
Lonkas, turtsus ja mölises, aga müüja juurest minema ta sõitis. 
Hiljem tähelepanelikumalt skeeme vaadates selgus siiski, et c20NE Vectra v.Kadeti ajul on õhumõõtja otsad pisut teised. 
(vectral õhumõõtja kaherealine, aga Senatori C30NE-l ühega, selle pärast)

Ehk siis see 128 lõpuga mõistus oleks endiselt puudu. 
Ja hädaga käib ka toimiv 131, siis saab miskit jootekolviga kompunnida. (kommu õigele ümber tõsta ntx)


.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne