Hyundai Getz 2007.a Puterdab.
#1
Külmastpeast käivitades 5 sekundit käib kui pudrupada, vahetatud mõlemad lambdad, tühikäigumootor puhastaud. Arvuti näitab 2. lambda näitu külmastpeast 55 kraadi ( auto õues seinud ). Kui " puterdamise" ajal, või peale seda  seisma jätta ja uuesti käivitada kõik on okei. Ja terve päevajooksul käivitades pole midagi, kui öö seisab siis sama jama.
Vasta
#2
Teine lambda kindlasti puterdamist ei põhjusta,ma arvan et pöördu mõne pädevama diagnostiku poole.
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#3
Palju on kütuse rõhk?

Kas süüte seeshoidmise aeg enne starteri keermaist mõjutab puterdamist? Aga kütuse tasapind paagis?
Vasta
#4
Peeter 11- räägi sellest teisest lambdast siis lähemalt.

V6sa- süüte seeshoidmise aeg ei mõjuta asja, ja ega ka kütuse tase paagis.
Vasta
#5
(18-10-2017, 23:14 PM)Tercel Kirjutas: Peeter 11- räägi sellest teisest lambdast siis lähemalt.

V6sa- süüte seeshoidmise aeg ei mõjuta asja, ja ega ka kütuse tase paagis.

Teine lambda-eeldan et ikka peale katalüsaatorit on,ei mõjuta küttesegu moodustamist,see kontrollib ainult katalüsaatori tööd.Kas küünlaid oled kontrollinud?teinekord tekitab ka lekkiv plokikaanetihend vahelejätte kui pikemalt seisab auto(lekib jahutusvedelikku silindrisse)
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#6
10a sai täis, järelikult "game over"  Toungue
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7
Mul oli kunagi Mazda 626 sama jama. Hommikul jahedaga puterdas ja viga oli pihustites. Läbilaske võime oli pihustitel liiga erinev. Lahendasin asja auto müügiga.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#8
Siin on umbes 10 võimalikku põhjust, miks ta nii teeb.
Foorumi teel, eriti, kui nii vähe algandmeid on, neid ei lahenda. (isegi kütuserõhu kohta puterdamise ajal inffi ei tule??)
Ja lihtsalt mingit "seadekruvi keerates", nagu ilmselt teemaalgatus eeldab, see viga ära ei kao.

Mina üritaks esimesena välja selgitada, kas puterdamine tuleneb kütuse- või süütesüsteemi puudustest.
(pumba kaitse/relee välja ja eetriga: kas samamoodi puterdab.)

Kui jah, siis tegeleks hallianduri (või, kust iganes ta oma pöörlemise infi saab), pooli, juhtmete, küünaldega, ajuga ...
Kui ei, siis pumba pingega, rõhuga, rõhuklapiga, lõpuks ka pihustitega.

Kui ei viitsi tegeleda, siis igasugused Autoforted jne on ju olemas.

P.S. teine lambda on alati nö. "insert coin"-i tule jaoks, see on pandud selleks, et sa pekkis katiga edasi ei sõidaks, vaid töökotta ikka raha ära viiks.

.
Vasta
#9
Jajahh.. mõlemad lambdad enne esisillatala ( kat. kohe kuidagi nendevahele ära ei mahu )  1 kollektoripeal, teine kollektori all.  Kuna viga 3-5 SEKUNDIT siis jõle visa asja katsetada. Aga selge, kaevame edasi.
Vasta
#10
(19-10-2017, 20:28 PM)Tercel Kirjutas: Jajahh.. mõlemad lambdad enne esisillatala ( kat. kohe kuidagi nendevahele ära ei mahu )  1 kollektoripeal, teine kollektori all.  Kuna viga 3-5 SEKUNDIT siis jõle visa asja katsetada. Aga selge, kaevame edasi.

Sellel mudelil on katalüsaator ja väljalaskekollektor ühes tükis.Soovitaks endiselt kellegi pädevama poole pöörduda,see juppide külgeloopimine ei vii minu meelest kuhugi.Või teine variant: tee näiteks video kus antud puterdamine esineb,paha ei teeks ka kui tead mis veakoode auto annab(kui ültse)praegu nagu maru keeruline niiviisi remontida Big Grin
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#11
Lambda väärtust peale külmkäivitus niikuinii aju ei kasuta, seega mahavisatud raha.
Vasta
#12
paneme selle ketsi siia testimisrubriiki puterdama.
enne puterdas mitu aega vaba teema all, mille slogan on "Kirjuta suvalisel, aga HUVITAVAL teemal!"
korea 21saj kulguri neti teel ravimine on küll lähenemisena huvitav (no et kas autot on vaja foorumis ravida ning kas antud mudelit just automoto foorumis...), aga sisult üpris vähehuvitav Wink
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#13
Nii kurb kui se ka ei ole siis kodanik peeter 11 teadmiseks, et imelisel kombel siiki peale 2 lambda vahetust on kõik äge.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne