T-40 roolivõimu mure
#1

Tere

Äsjasoetatud T40 AM rolivõim ei taha kuidagi ellu ärgata.Originaalvõimu tihendid vahetatud.Kõik.Hüdropump uus,jagaja uus.Roolivõim ikka ei toimi.Pumba peal oleva klapi vedru alla oli keegi 5 seibi toppinud,et vedru pingsust suurendada.Sai teiselt traktorilt klapp pandud.Ikka ei miskit.Esisahk küljes ja kui selle abil rattad õles tõsta siis rattad liiguvad kergelt.
Kui traktori koju tõin siis avastasin,et õli vahus ja vett täis ,see sai ära vahetatud ,filter puhastatud.
Sümtomid sellised,et kui ülestõstetud sahaga proovida rattaid pöörata siis pisut nagu ängistaks mootorit ja pöörded muutuvad.Kohati on roolivõm tööle hakanud kui esisaha näiteks ülemisse asendisse tõstan ja jätan selle silindri surve alla.See on juhuslik muidugi.On kellegil ideid?.
Algne hüdropump oli vana see on kindel ,hüdraulika oli aeglane ,jagajasse oli keegi nõukogude kangelane keskmise pulga ise treinud.Muidu pill täitsa ok.Raamatuid ja seda foorumit ka igati lugenud aga jonni ei tahaks jätta.
Vasta
#2

https://www.youtube.com/watch?v=UUgcxGuGpmE
Т-40 усилитель руля не работает
No vaata seda videot, otsinguks panin ka vene keelsed sõnad kui videost väheks jääb.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

99% tõenäosusega on kulunud roolivõimendi kolvi siibrid ava ovaalseks. Enne tihendite vahetamist ilmselt mi gi määral töötas paremini?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4

Tänud videolingile aga vahtisin seda kõik lugu üsna tuttav ja läbitehtud jubaSmile.Ainuke asi,et homme hangin uuesti manomeetri ja topin selle süsteemi vahele.Näen selle surve täpselt ära mis seal toimumas on.Originaalvõimendi oli sisult pisut kriimus ja panin teise traktori pealt teise millel ka tihendid vahetatud/antud isendil oli ka rooliga probleemi aga kohati viskas ainult raskeks ,selle traktori peal ei toimeta.Muutusi 0
Mida see roolivõim ettenähtust suurema surve korral teeb ?
Mis puudutab seda kas enne oli parem või mitte siis ma ei tunneta erinevust.
Kui palju võiks seda roolisüsteemi häirida mõni sisemiselt lekkiv silinder mida välisvaatlusel raske tuvastada,samas kui jagaja neutraalis siis loogika justkui ütleb ,et ei tohiks.
Vasta
#5

Kui aisad toimivad ilusti/kiirelt üles-alla, siis pump ja jagaja korras. Ma ise tegin roolivõimul täieliku remondi ja ikka jäi pisut raskeks rool. vaata kriitilise pilguga üle käändmiku puksid jutud. Ma ise pole selleni veel jõudnud, kuid tean,et vajavad vahetamist. Kohapeal on endiselt rool raske, kuid sõites keera või ühe näpuga.
Vasta
#6

Kevadel töökaaslane kurtis sama murega, et rool raske neljakümnel. Midagi oli tal seal ikka päris tuugalt kinni olnud. Vist needsamad käändmiku puksid ja jutud. Leotas lahti, vahetas ära ja nüüd pidavat väga hea olema.

Almost Again
Vasta
#7

Nii sai kell külge pandud.Ülesurveklapp jäi pisut kinni küll kogemata aga test tehtud.ca 5 bari juures näitab survet.Kui rooli keerata suurt miskit ei muutu.pisikõikumine .Kui nüüd proovisin saha üles asendisse,ehk siis jagaja vasakpoolseim kang ülemisse asendisse ja seda hoida siis keera jah näpuga rooli lükkas kellal seieri 155 barini .Igaks juhuks tegin uue testi sulgesin silindri voolikud,täpselt sama teema-Kangi alumises asendis ei muutu suurt miskit aga üles lükates lükkab 155 bari ja roolivõim töötab.Jagaja on vahetatud ja tutikas seega selle viga ei saa olla.Vanaga oli sama asi,vasakpoolne sektsioon mõjutas tööd.Väike mõte keerleb peas,et ehk on pumba peal oleva klapi teema.Kuigi see sai ka vahetatud töötava roolivõimuga trakatsi pealt .Kuid klapi korpus jäi vana.
Vasta
#8

See klapiniru ei anna sul siis roolivõimule survet ju.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Selline pump peale ja need jamad kaovad.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...vasak.html
Vasta
#10

Hüdrosüsteemide remondil on abiks kui enne on selgeks tehtud, misasi mida teeb ja milleks vajalik on. Siis alles saab vea diagnoosida. Umbes komponentide vahetamine ja eelmiste rikete ja doonorite rauapuru jälle süsteemi laskmine on selline kahtlane tegevus, mis annab küll tööd, aga tulemus on raskestiennustatav. Lisame valemisse veel praeguste uute osade äraarvamatu kvaliteedi ja läheb aina kirjumaks see pilt.
Ma ei ole traktoreid parandanud, aga näiteks automaatkastiga sõiduautole panna rikkis kastiga doonorilt õliradiaator plug and play meetodil lõpeb üldjuhul kasti rikkega. Jahutatud õli läheb määrimiskanalitesse koos sodiga, sealt edasi saalede vahele ja finito.
Süsteemis olevad sõelad ja filtrid annavad ainult natukene leevendust.
See post pole norimine, lihtsalt liiga tihti torkab siin analoogseid muresid silma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#11

(27-10-2017, 21:02 PM)2715 Kirjutas:  Selline pump peale ja need jamad kaovad.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...vasak.html

Sellise raha eest täiesti mõtetu lahendus, tavaline 30 eurine ns32 teeb täpselt sama töö ära...  See klapp on tegelikult ju loomult nii lihtne et seal on raske midagi ära lõhkuda või kulutada... aga näedsa Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12

Oot-oot, 2715 soovitusel on iva sees.  Tekib kaks hüdrosüsteemi-Nš 32 jääb jagajat toitma(olgu sinna või 80 oma pandud), Nš 10 toimetab roolivõimuga. Meelise osutatud kurja juur-klapp jääb hoopis mängust välja.
Viga saab olla korpuses olevas klapitees, mis jäi vana. Laseb suletunagi õli otse jagajasse ja sealt tagasivoolu kaudu paaki. Kui jagajakangiga tagasivoolu suled, jõuab sul ka roolivõimu õli.
Vasta
#13

Kas pumba pealsest klapist väljuvad torud on õigesti? Kirjelduse järgi jääb mulje, et jagaja saab esimesena surve. mitte roolivõim
Vasta
#14

Pumba peal on jagaja toru enne ja siis otsas roolivõim .See tundub päris originaalis kohe nii olema,sest see toru mis läheb jagajasse on originaal ja nurka ,asendit sellel suurt muuta ei saa.Õhtul vaatan seda klapi teemat uuesti mis see tahab saada.Vanal klapil oli keegi vedru alla toppinud lisaks veel 5 vedruseibi mingil teadmata põhjusel .
Vasta
#15

(28-10-2017, 12:01 PM)Teenelikümmend Kirjutas:  Vanal klapil oli keegi vedru alla toppinud lisaks veel 5 vedruseibi mingil teadmata põhjusel .

Vedru surnud? Kui need välja jätsid, ongi põhjus teada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

Siinna läks uus klapp ja vedru .Viga hetkeks lahendatud .Klapikorpuses oli viga,keegi oli selle alumise otsa seest poolt ära retsinud,et klapp ei sulgunud korralikult vaatasin seda vana klappi ja esialgu ei pannud tähelegi,et esimese otsa oli keegi maha treinud või lihvinud,et selles vigases pesas istuks.Ainuke asi mis sellest nimistust veel oleks kannatanud tegemata jätta oleks olnud jagaja vahetus.Noh nüüd jääb tagavaraks.
Iseensest tulevikus kavatsen kui pump õhtale läheb osta pumba Hüdropump NS32M-10G-3L vasak nii nagu keegi eespool juba soovitas.Või siis panna teine pump lisaks.
Korra mõtlesin ka ,et teeks hüdrosilindrite ja jagaja peale ringi aga nii vist ei lähe ülevaatuselt enam läbi.
Vasta
#17

Kodustamata ülevaatuspunktis ei lähe jah. Kodustatud punktis ei tekita korralik töö viisaka traktori küljes mingeid emotsioone.

Kahe eraldi pumba paigaldus teeb endal elu lihtsamaks tulevikusWink
Vasta
#18

mul vahest on rool kerge, aga enamasti raske. Kust ma viga otsida võiks? Sad
Vasta
#19

Töörõhu mõõtmine raskel hetkel võimaldab ennustamise asemel diagnoosida Toungue , aga kas rool läheb kergemaks, kui samal ajal mõnda umbset hüdrokangi kasutada? Ehk tõsta hüdrosüsteemi rõhku.
Vasta
#20

Risustaks teemat. Loodan, et ei pahandata.

Kui keeruline on teha mittevedava esillaga t-40 teha vedava esisillaga variandiks? Kui keerukas käigukasti väljavõtte paigaldamine on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne