125-ste tilgapaagid
#1

Ajajooksul on sattunud kätte mõned paagid.
Minu kollektsioon hakkab pihta K125 paagist (kõige alumine), mis peaks olema 1:1-le (v.a. embleemid) kõige algelisema Moskva M1A paagiga
Paremal pool siis moskva M1A paak, Minsk M1A (vist pandi ka Minsk M1M esimsetele masinatele), siis M1M, M103/M104 paagil tulid siis fikseeritud põlvekummide kinnitused.
Kahjuks M105 paaki enam pole, see sai rattaga kaasa pandud. Vahe on selles, et kork on juba plastikust ja ava väiksem.

Vasakul pool siis Kovrovetsi K55 ja K58 paagid. Ei ole kõrvale panna K58 suurt paaki. See nagu voshod paak aga tilgapaagi korgiga, mitte "K" märgiga plastikkorgiga.
   
Lisaks märkasin, et logo ümber tehtud valge triip on nagu mingi šablooniga tehtud, sest põlvekatete poolne pauna kaar on peegelpildis ja järsem jõnks on liikunud vertikaalteljel... 
   
Sarnast asja märkasin ka enda eelmsiel "musta värvi" paagil... aga ei osanud seda perioodiliseks jamaks määrata.
   
Seega ikkagi on rakse sama lohakalt taastada ratast...

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#2

(29-10-2017, 23:29 PM)CHRhmm Kirjutas:  Ajajooksul on sattunud kätte mõned paagid.
Minu kollektsioon hakkab pihta K125 paagist (kõige alumine), mis peaks olema 1:1-le (v.a. embleemid) kõige algelisema Moskva M1A paagiga
Paremal pool siis moskva M1A paak, Minsk M1A (vist pandi ka Minsk M1M esimsetele masinatele), siis M1M, M103/M104 paagil tulid siis fikseeritud põlvekummide kinnitused.
Kahjuks M105 paaki enam pole, see sai rattaga kaasa pandud. Vahe on selles, et kork on juba plastikust ja ava väiksem.

Vasakul pool siis Kovrovetsi K55 ja K58 paagid. Ei ole kõrvale panna K58 suurt paaki. See nagu voshod paak aga tilgapaagi korgiga, mitte "K" märgiga plastikkorgiga.

Lisaks märkasin, et logo ümber tehtud valge triip on nagu mingi šablooniga tehtud, sest põlvekatete poolne pauna kaar on peegelpildis ja järsem jõnks on liikunud vertikaalteljel... 

Sarnast asja märkasin ka enda eelmsiel "musta värvi" paagil... aga ei osanud seda perioodiliseks jamaks määrata.

Seega ikkagi on rakse sama lohakalt taastada ratast...

K-125 ja M1A erinevad veel ka esikinnituse poolest... ühel ette, teisel alla.

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta
#3

Vanatüübi K-125 ja M1A paakidel on erinevad ka paagi kaelad ehk korgid olid teistsugused (polnud omavahel vahetatavad) ning avamis- ja sulgemisloogikad olid teistsugused.
Vasta
#4

Ma tean, et K55 ja K58 paakidel on esimesed kinnitused alla ja korgid erinevad s.h. ka keere vastupidine. 
Pakun, et K125 all mõeldakse K125M (teleskoophargiga) ja sellel on sama paak, mis K55...
K125 - saranane paak, mis minul kõige alumine:
[Pilt: K125_1946_1.jpg]

K125M, ehk siis sarnane paak, mis K55 ja K58
[Pilt: k125M.jpg]
Pildid sellelt aadressilt ja mis ei pruugi olla täielik tõde aga...: https://b-cozz.com/kovrovet-voskhod/

Minu pildil kõige alumine on trapetshargiga K125 paak - kogu kuju, kinnitused ja kork on sama, mis "moskva", "Minsk" jne kirjaga paakidel. Ainult, mis puudub on põlvekummid.
Aga ehk on jutu kinnituseks ka mõned pildid pakkuda - väga huvitaks.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne