ZIM Faeton

(05-12-2017, 19:25 PM)AsTroSS Kirjutas:  Ehk peab paak sinna alla mahtuma?
Mul teine ZIM ka, seal sellist astet ei ole. Ja sellel ka ei olnud. Muidugi jumal teab, mis seal 65 a. jooksul ümber on ehitatud.
Vasta

(05-12-2017, 19:42 PM)Formika Kirjutas:  
(05-12-2017, 19:25 PM)AsTroSS Kirjutas:  Ehk peab paak sinna alla mahtuma?
Mul teine ZIM ka, seal sellist astet ei ole. Ja sellel ka ei olnud. Muidugi jumal teab, mis seal 65 a. jooksul ümber on ehitatud.

Eri versioonidel erineva suurusega paak? Või siis mingi üldlevinud remondirats kereremondi käigus, et pisem paak alla ja põhi siledaks.
Vasta

Nii, 2017-da aasta viimane päev käes. Aeg kokkuvõtete tegemiseks. Faetoni kallal töö käib. Sain ka mõne foto. Üldiselt asi edeneb.
   
   
   
Ilmunud on imelik toru. Tõenäoliselt jälle Faetoni eripära.
   
   
   
Vasta

ZIM faetoni rindel  vaatamata aastavahetusele ja õigeusu jõuludele väike edasiminek.
   
   
Vasta

Õigeusklikel ka Jõulud ja Uus aasta vastu võetud. Pärast pohmelust jälle liigutama hakatud.
Pagasi põhi ära krunditud.
   
Tagumiste istmete alused ka välja vahetatud.
   
Esimese istme alus ka maha võetud ja sinna rasket sala rauda lisatud. See töö vist varasemalt juba ära tehtud, sest eelmise korra piltidel on vilksamini näha, et reisija jalgealuse uus plekk kinnitub juba selle külge.
     
   
   
   
   
Alustatud tagumise parempoolse sisemise rattakoopa vahetusega.
   
Eks paari nädala pärast saab uut informatsiooni. Midagi ei oska ütelda ka töö kiiruse kohta, eks kõik detailid tuleb käte vahel valmis teha ja see kindlasti võtab aega.
Vasta

Veel saadeti mõned pildid. 3 tk siia kah.
   
   
   
Vasta

Pilte vaadates tundub päris viisakas töö. Paistab, et teema autori nõudmistega arvestatakse ja seda tulemüüri on lausa lust vaadata.
Vasta

Midagi tehakse tagaluugiga, aga mida, ei saa täpselt aru. Minu arust oli taga luuk päris kõbus aga kohapeal vist arvamus teine.
   
   
   
   
Vasta

Dniprost muudkui saadetakse pilte. Ausalt öeldes päris nõutuks võtab. Ei tea, kas neil plaanis täitsa uus auto ehitada. Igatahes pagasniku ümbrus on täiega välja lõigatud, Vist teevad uue.
   
   
   
   
Vasta

No eks nad teevad karmide nõudmiste järgi........

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(25-01-2018, 21:08 PM)Formika Kirjutas:   Igatahes pagasniku ümbrus on täiega välja lõigatud,

Nüüd on siis selge, mis ribasid sinna luugi serva külge punktitakse. Need on uue kereosa alged. Sellise meetodiga saab selle luugiümbruse raami kohe väga täpse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kahe Zim-i plekitöö on ka minu käte vahelt läbi käinud. Minu jaoks midagi üllatavat nendes piltides pole, vaid väga suur töö maht.
 
Ühe  kliendi algsest autost jäi alles vaid katus, osaline põhi (kardaanitunnel) ja mootoriruumi vahesein, pagasiruumi põhja keskosa oli doonorautolt. Kõik ülejäänud kere valmis käsitööna 8 kuu jooksul. 

Kõik pidi välja nägema nagu tehasest valmistatu (plekkide kihid, liited, tungi pesad, valtsid, kumerdused, ühes tükis tagumised koopad...jne.) ja sai ka selline. 
Kui nüüd kriitiline olla ja fotodelt vaadata, siis nt. tagumised koopad ei ole ühes tükis, ka tagumised poolraamid pagasi osas tunduvad pööretel liiga kandilised olevat.....  Palun kriitika peale mitte solvuda, vaid pöörata sellistele asjaoludele tähelepanu kohe algfaasis, sest hiljem selliseid vigu on raske körvaldada. Muidugi kui jääda eesmärgi juurde - originaal.

Kuna esimene Zim, mis sai tehtud, oli väga heas konditsioonis ja peale karpide osalist remonti ei olnud ükski ,,spetsialist" oma loomingut kajastanud laiaulatuslikult, on mul ülevaade ning kogemus, milline õige originaal peab välja nägema. 

Faetonit ei ole õnnestunud kohata, ja need läbivad raami torud on jõhkrad. Ju siis nii tehti. 
Ka minu fotod on liiga suured, seega ei saa postitada.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(26-01-2018, 13:27 PM)HMP Kirjutas:  Kahe Zim-i plekitöö on ka minu käte vahelt läbi käinud. Minu jaoks midagi üllatavat nendes piltides pole, vaid väga suur töö maht.
 
Ühe  kliendi algsest autost jäi alles vaid katus, osaline põhi (kardaanitunnel) ja mootoriruumi vahesein, pagasiruumi põhja keskosa oli doonorautolt. Kõik ülejäänud kere valmis käsitööna 8 kuu jooksul. 

Kõik pidi välja nägema nagu tehasest valmistatu (plekkide kihid, liited, tungi pesad, valtsid, kumerdused, ühes tükis tagumised koopad...jne.) ja sai ka selline. 
Kui nüüd kriitiline olla ja fotodelt vaadata, siis nt. tagumised koopad ei ole ühes tükis, ka tagumised poolraamid pagasi osas tunduvad pööretel liiga kandilised olevat.....  Palun kriitika peale mitte solvuda, vaid pöörata sellistele asjaoludele tähelepanu kohe algfaasis, sest hiljem selliseid vigu on raske körvaldada. Muidugi kui jääda eesmärgi juurde - originaal.

Kuna esimene Zim, mis sai tehtud, oli väga heas konditsioonis ja peale karpide osalist remonti ei olnud ükski ,,spetsialist" oma loomingut kajastanud laiaulatuslikult, on mul ülevaade ning kogemus, milline õige originaal peab välja nägema. 

Faetonit ei ole õnnestunud kohata, ja need läbivad raami torud on jõhkrad. Ju siis nii tehti. 
Ka minu fotod on liiga suured, seega ei saa postitada.
Ei mina ei solvu mingi kriitika peale ja alguses sai kohe mainitud, et kriitika on teretulnud. Täna just rääkisin selle töökoja bossiga. Nad on teinud c. 15 ZIM-i ja see minu oma pidi olema kõige närusematest närusem. Ma olen neid  Faetoni jooniseid näinud ja need talad on täpselt pandud sellised, nagu peab. Tegelikult ju tegu suure autoga ja miski peab kompenseerima nii raami kui katuse puudumist. Tegelikult oleks ikka suur soov, kui saaksid  ikka neist probleemsetest kohtadest pilte saata. Siis oleks hea Ukrainasse saata ja kohe aru saada millest jutt. Mina kasutan piltide vähendamiseks programmi picrezise.com . Küllaltki lihtsalt saab hakkama.
Vasta

Võtsin foto FB-st. Selline oli lõpptulemus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(26-01-2018, 12:12 PM)Marko Kirjutas:  Nüüd on siis selge, mis ribasid sinna luugi serva külge punktitakse. Need on uue kereosa alged. Sellise meetodiga saab selle luugiümbruse raami kohe väga täpse.

Hmm,peris tubli,niiongi kuna luuk ise guud,siis sellest saabki lähtuda,on midagigi
Vasta

(26-01-2018, 12:12 PM)Marko Kirjutas:  
(25-01-2018, 21:08 PM)Formika Kirjutas:   Igatahes pagasniku ümbrus on täiega välja lõigatud,

Nüüd on siis selge, mis ribasid sinna luugi serva külge punktitakse. Need on uue kereosa alged. Sellise meetodiga saab selle luugiümbruse raami kohe väga täpse.
 See, Marko on küll sinu poolt hea tähelepanek ja mina ei saanud arugi, mis putru nad seal keedavad. Ei tihanud targematelt ka küsida. Nüüd pilt selge.
Vasta

Kas teema autoril on ka mingeid andmeid, mis võiks tava Zimmi ja Faetoni kaalu erinevused olla. Vaatan, et julgelt lisatakse raskeid raudtalasid, küll pikku, küll ristipidi. Mida jääb siis vähemaks - katus, tagaklaas, uste tõstukid + klaasid + raamid. Kõik see kokku ei kaalu kindlalt sama palju, kui see talade hunnik. Juurde tuleb ka lisada katuse sõrestik + tent + uste ülemise ääre puitraamid. Mina küll mingeid andmeid ZIM Faetoni kohta. Vene Wikipedias on ainult lakooniline lause
ГАЗ-12 с кузовом «фаэтон» — в 1949 году были изготовлены два экспериментальных образца, но до серийного производства доведён не был ввиду трудностей с обеспечением требуемой жёсткости открытого несущего кузова[3].
Kas tõesti see rauahunnik ei andnud ka kerele vajalikku jäikust? Kas teema omanik ei karda, et vaatamata kõigele, hakkab see kere läbi painduma?
Vasta

(29-01-2018, 21:05 PM)sfinks Kirjutas:  ... Kas teema omanik ei karda, et vaatamata kõigele, hakkab see kere läbi painduma?

Sellest on juba juttu olnud ju. Vajub või ei vaju, ei oma tähtsust. Tähtsust omab siis tehase jooniste järgi tehtud originaalsus.
Vasta

Seda auto kaalu on võimatu öelda, kuna need kunagi tootmisse ei läinud. Nüüd on selgunud ka et nende eelmine ZIM Faetoni projekt pole midagi nii punktuaalselt jooniste järgi järgi tehtud. Mindi kergema vastupanu teed ja jäeti panemata tulemüüri tagused tugevdustalad ja ka tagaistme alune tala. Lihtsalt kere oli niivõrd hea, et raha ja aja kokkuhoiu huvides jäeti need kohad lahti võtmata ja talad panematta..Mitte kuidagi ei taha uskuda, et see auto hakkab minu kasutamise juures kusagilt kaarduma. Kuna ehitan ju paraadvarianti, siis keskmist istmerida ei tule. See tähendab maksimaalselt 4 - 5 inimest ja ülimalt väikest kilometraashi. Ja ühel unetul ööl võtsin vastu otsuse, unustan valge värvi ja auto tuleb nagu tolleaegsete võimurite paraadautodele kohane (ZIS ja ZIL) sinakashall. Kui kellelgi on aimu mis oli täpselt nende autode värvikood, oleks väga tänulik.
Vasta

(29-01-2018, 21:19 PM)motamees Kirjutas:  
(29-01-2018, 21:05 PM)sfinks Kirjutas:  ... Kas teema omanik ei karda, et vaatamata kõigele, hakkab see kere läbi painduma?

Sellest on juba juttu olnud ju. Vajub või ei vaju, ei oma tähtsust. Tähtsust omab siis tehase jooniste järgi tehtud originaalsus.
 Ma olen sellega täitsa nõus, kõige tähtsam on teha asi nii nagu ta kunagi tehti või piditi tegema ja tähelepanu väärne, et töö toimub meie kõigi silme all ja pole mingit susserdamist. Tulevastel hindajatel ka kergem sõrmega järge ajada. Sellest peaks kunagi saama ikka igatpidi väärikas auto.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne