ZIM Faeton

Kas tagumine kolmnurkaken käib lahti?
Vasta

На "чаечную" начинку (есть версия, что мотор был старый, но проверить не могу) автобаза МО на Пресненском валу натянула кузовные детали от ЗИМа, получив вот такого мутанта, заслуженно названного "ослобык" (альтернативная версия - "овцебык"): внутри (там, где генерал) новая ГАЗ-13, а снаружи, там где "заинтересованные лица" - слабоотличимая от ГАЗ-12 ЗИМ машина (попробуй понять, что у машины цельное "чаечное" лобовое стекло и задние двери, открывающиеся по ходу машины). И все довольны. Количество таких спецшапок для спецсенек, к сожалению, точно неизвестно.

https://strangernn.livejournal.com/1121324.html
Vasta

Dnipro boss pidi kuskil osade jahil olema ja täna pilte ei saatnud. Täna sai 4 kuud täis keevitustööde algusest. Pool tööd pidi olema umbes tehtud. 75 tööpäeva kahe mehega a 8h, kokku 1200h, sest vahel olid ka pühad. Eestis küsiti mul keevitus tööde eest 20 - 25 € tund, st siin oleks juba 24 - 30 tuhat välja käinud ja pool tööd veel ees. Vahepeal vaadati ka Tartus Olevi juures tehtud mootor üle ja leiti mõned puudused. Kõigepealt veelkord meeldetuletuseks, milline nägi mootor välja enne Ukrainasse saatmist.
   
Kõigepealt värviti mootor üle, polevat originaal.
     
   
Leiti et osa asju puudu ja tehti täiendusi.
   
   
   
   
Nüüd pidi mootor vastama originaalile.
Vasta

Küsimus- kas Zimi mootoril on peene või jämeda keermega küünlad?
Vasta

(10-02-2018, 01:30 AM)volvo Kirjutas:  Küsimus- kas Zimi mootoril on peene või jämeda keermega küünlad?

Küünalde järgi juba naha et peene vindiga 14-1,25....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Sain Ukrainast mõned pildid jälle. On toimunud mõningane progress. Valmis on saanud põhi. Tuletan meelde, et keskmist istmerida ei tule, kuna tegu paraadautoga ja autol ostes neid ka polnud, vaid põhja oli lisatud plekki, mis need istmete süvendid ära kattis, et seltsimees kindralil oleks mugavam seista. Külge on pandud ka vedrude hoidikud ning tagumise kaitseraua kronsteinide kinnitus kohad.
   
   
   
   
   
Vasta

Paistab, et uue auto ehitamine jätkub. Praeguseni olen aru saanud, et vanast on jäänud ainult kardaani tunnel ja pagasniku luuk. Uksed pidid ka teised olema ja poritiivad ka, nagu mul ühest varasemast postitusest on meelde jäänud. Ah jaa tulemüürist ka midagi. Pole nii põhjalikku renoveerimist näinudki. Põhimõtteliselt nagu leidsin mingi auto jupi ja ehitan auto otsa. Miskit sama üritab ka Taaviw oma MM-ga korda saada. Ega tal ka seal midagi hõisata pole aga see Formika ettevõtmine palju hullem. Auto ju palju keerukam. Aga jõudu ja finantse, viimast vist rohkem vaja soovida.
Vasta

(13-02-2018, 22:02 PM)sfinks Kirjutas:  Paistab, et uue auto ehitamine jätkub. Praeguseni olen aru saanud, et vanast on jäänud ainult kardaani tunnel ja pagasniku luuk. Uksed pidid ka teised olema ja poritiivad ka, nagu mul ühest varasemast postitusest on meelde jäänud. Ah jaa tulemüürist ka midagi. Pole nii põhjalikku renoveerimist näinudki. Põhimõtteliselt nagu leidsin mingi auto jupi ja ehitan auto otsa. Miskit sama üritab ka Taaviw oma MM-ga korda saada. Ega tal ka seal midagi hõisata pole aga see Formika ettevõtmine palju hullem. Auto ju palju keerukam. Aga jõudu ja finantse, viimast vist rohkem vaja soovida.
 Kahjuks on ka minu pagasniku luuk välja praagitud, minu oma oli valge. Vist oli koos autoga see ka kõveraks läinud. Noh aga peale tulemüüri ja kardaani tunneli jääb veel originaal mootor koos hüdromuhviga, sest selle number klappis tehase tabeli numbriga, midagi esi ja tagasillast. Istmete karkassid ja kindlasti kapott. Kaitserauad läksid ka ümber kroomimisele ja iluvõre ka. Muu nikkel oli kaputt. Kindlasti esimesed poolraamid, kapoti avamise mehhanism. Armatuur ja soojendus värk olid ka OK, ma vähemalt loodan. Ja võib-olla esimised sisemised porikaitsmed. Ja muidugi esiklaasi raam.
Vasta

Võib-olla kellelgi on paremad arvutialased teadmised, aga mul tekkis soov teada saada, palju Eestis üldse Gaz 12 ZIM-me on. Ma mõtlen nii registris olevaid, kui ajutiselt kustutatuid. Kuskilt jooksis arv läbi, et see arv läheneb 40-le. Kuskil Vene portaalis spekuleeriti, et järelejäänud autode arv võiks olla kusagil tuhat, millest liikumisvõimelised oleksid umbes 200, millest ainult pooled oleksid nii enam-vähem originaalsed. Ülejäänud Vene tuuningu ohvrid. Muidugi mõned sajad masinad on erinevates etappides taastamisel ja mõned sajad ootavad oma otsust. Kindlasti nendest viimastest vähemalt enamus ei näe õnnelikku lõppu. Eesti on tõenäoliselt kõige Zimmistunum riik maailmas. Kui meil on 1,3 miljoni elaniku kohta no ütleme 35 Zimmi, siis Venemaal peaks neid olema 100 X rohkem, ehk 3500, mis on ebareaalne. Näitena võib tuua sellesama Dnipro linna Ukrainas, kus on sama palju elanikke, kui Eestis aga ainult 2 ZIMmi.
Vasta

Maanteameti statistika leiad siit:

https://www.mnt.ee/et/ametist/statistika...tika#tab-1

Seal siis kirjas registris olevad kaasaarvatud peatatud kandega masinad. Mina leidsin sealt 1-e ZIM M12-ne. Samas ei kajasta see tegelikkust, kuna uues registris ei kajastu need masinad, mis pole kaua omanikku vahetanud või siis liikluses osalenud.
Vasta

GAZ 12 on tervelt 41 tükki selle tabeli järgi.
Vasta

(14-02-2018, 10:44 AM)Formika Kirjutas:  Võib-olla kellelgi on paremad arvutialased teadmised, aga mul tekkis soov teada saada, palju Eestis üldse Gaz 12 ZIM-me on. Ma mõtlen nii registris olevaid, kui ajutiselt kustutatuid. Kuskilt jooksis arv läbi, et see arv läheneb 40-le. Kuskil Vene portaalis spekuleeriti, et järelejäänud autode arv võiks olla kusagil tuhat, millest liikumisvõimelised oleksid umbes 200, millest ainult pooled oleksid nii enam-vähem originaalsed. Ülejäänud Vene tuuningu ohvrid. Muidugi mõned sajad masinad on erinevates etappides taastamisel ja mõned sajad ootavad oma otsust. Kindlasti nendest viimastest vähemalt enamus ei näe õnnelikku lõppu. Eesti on tõenäoliselt kõige Zimmistunum riik maailmas. Kui meil on 1,3 miljoni elaniku kohta no ütleme 35 Zimmi, siis Venemaal peaks neid olema 100 X rohkem, ehk 3500, mis on ebareaalne. Näitena võib tuua sellesama Dnipro linna Ukrainas, kus on sama palju elanikke, kui Eestis aga ainult 2 ZIMmi.

31.12.17 seisuga on Eesti registris (s.h. peatatud registrikandega) 41 GAZ 12 tüüpi sõiduautot. Kusjuures 5tk neist on registri järgi 2445ccm mootoriga, ülejäänud 3480 või 3485, aga võimsusenumbrid jagunevad umbes pooleks, 55kW ja 66kW.

Lisaks siis see 1 ZIM-ina registreeritud isend.
Vasta

(09-02-2018, 23:14 PM)Formika Kirjutas:  [Pilt: attachment.php?thumbnail=68210]
[Pilt: attachment.php?thumbnail=68211]

Küsiks, et mis detailidega on tegu? 
Tundub, et miskised klapilaadsed olendid, et lehekesed ümberringi? Midagi eelajaloolist Reed valve taolist?

Almost Again
Vasta

(14-02-2018, 13:48 PM)Necro Kirjutas:  Küsiks, et mis detailidega on tegu? 
Tundub, et miskised klapilaadsed olendid, et lehekesed ümberringi? Midagi eelajaloolist Reed valve taolist?
 Paningi siia üles, et mõni vana kooli mees äkki teab, mis asjad need on, ise kahtlustan, et kütuse paremaks segamiseks. Kuskilt vanemast ajast on meelde jäänud, et autojuhid tükkisid neid minema viskama, väitega, et vähendavad mootori võimsust. Kui ma kunagi noorpõlves GAZ 51-ga ringi põristasin, siis seal selliseid vigureid ei olnud aga seal ka peal jumal teab mitmes kapitali mootor.
Vasta

(14-02-2018, 12:38 PM)zazik Kirjutas:  31.12.17 seisuga on Eesti registris (s.h. peatatud registrikandega) 41 GAZ 12 tüüpi sõiduautot. Kusjuures 5tk neist on registri järgi 2445ccm mootoriga, ülejäänud 3480 või 3485, aga võimsusenumbrid jagunevad umbes pooleks, 55kW ja 66kW.

Lisaks siis see 1 ZIM-ina registreeritud isend.

 Püha müristus 42 ZIM-i. No enamus kindlasti liikumisvõimetud. Võru 7 Zim-mist liigub ainult 2. Kui panna sama protsent terve Eesti peale, siis 12 liikumisvõimelist, mis on ka üsna tõepärane arv. 30 siis kusagil maa ja taeva vahel. Teine huvitav asjaolu on võimsus. Üks kõik kust vaatad, annab ZIM võimsuseks 90 hj, ehk 67kW, kas siis pooltel autodel on GAZ 51 mootorid? Sad  Muidugi Zim mootorid on väga defitsiitne värk ja hinnad küünivad juba 5000.-€ kanti, mis muidugi ei küüni veel kaugeltki ZIS mootorite eest küsitava hinnani. Kardan, et nendest 30 Eestis oma saatust ootavast ZIM-st vähemalt 20 ei hakka kunagi sõitma. Liialt kalliks on see töö läinud ja paljud tänased ZIM-i omanikud ei suuda seda endale mitte kunagi lubada. Ja renoveeritud auto eest on väga raske oma raha tagasi saada. Tagasi võib saada siis, kui töö kvaliteet on ikka ülikõrge. Alles hiljuti müüdi siit Eestist ZIM Venemaale 125 000.-€ eest. Aga see oli ka viimase vindini taastatud auto.
Vasta

(14-02-2018, 15:20 PM)Formika Kirjutas:   Paningi siia üles, et mõni vana kooli mees äkki teab, mis asjad need on...

Need ei lase juba kollektorisse/silindrisse voolanud õhul tagasi põrgata. No nagu tagasilöögi klapp veesüsteemis. Vene keeles nimetatakse "lepestkovõi klapan" (lehtklapp). Selline on paljudel kahetaktilistel mootoritel (ka vene Tuula rolleril). Ju siis annab ka 4T mootoris mingit effekti.
Vasta

Mind pani ka see number jahmatama - 42 Zimmi, Tänavapildis ei näe neid terve suve jooksul ühtegi. Üle eelmisel aastal Pärnu vana autode kokkutulekul oli ainult kaks tükki ja üks neist kod. Formika oma valge autoga. Sai veel juttu aetud. Kus on ülejäänud, peidus garaazides ja roostetavad. Õnn on, kui on kuiv garaaz aga need linna boksid on küll auto surmad. Niiskust seal ikkagi oma jagu. Kunagi sai käidud ühel Volga ihalejal abiks Volgat ostmas. Sai vist kolme tükki inspekteeritud. Kõik olid neis koperatiiv garaazides ja peremeeste poolt ammu hüljatud. No mõnel isendil oli isegi sammal peal. Sisu ja plastosad hallitasid. Leidis hiljem endale kusagilt maalt heinaküünist kobedama isendi.
Vasta

Õismäel oli ju mingi tegelane, kes kasutas Zimi (tõsi, mitte küll enam täisoriginaali) lausa igapäevasõidukina. Mõned aastad tagasi see justkui veel liikus, praegust seisu muidugi ei tea.
Vasta

(14-02-2018, 16:56 PM)sfinks Kirjutas:  Mind pani ka see number jahmatama - 42 Zimmi, Tänavapildis ei näe neid terve suve jooksul ühtegi. Üle eelmisel aastal Pärnu vana autode kokkutulekul oli ainult kaks tükki ja üks neist kod. Formika oma valge autoga. Sai veel juttu aetud. Kus on ülejäänud, peidus garaazides ja roostetavad. Õnn on, kui on kuiv garaaz aga need linna boksid on küll auto surmad. Niiskust seal ikkagi oma jagu. Kunagi sai käidud ühel Volga ihalejal abiks Volgat ostmas. Sai vist kolme tükki inspekteeritud. Kõik olid neis koperatiiv garaazides ja peremeeste poolt ammu hüljatud. No mõnel isendil oli isegi sammal peal. Sisu ja plastosad hallitasid. Leidis hiljem endale kusagilt maalt heinaküünist kobedama isendi.

Pärnus sai käidud alloleva isendiga. Väga paljudega sai seal juttu puhutud.
   
Vasta

Ma ei saa jätta kiitmata - õiget värvi auto Cool Ta on ilus, kurat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne