ZIM Faeton
(05-11-2018, 19:25 PM)robinson Kirjutas: Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.
 ksf. Robinsonile nii palju teadmiseks, et ostad 64 000.-€ eest Mersu Oled 3 aastat õnnelik, siis avastad, et sinu Mersu on 32 000.-€ väärt. Sõidad veel 3 aastat ja konstateerid fakti, et Mersu väärtus on langenud 16 000.-€ peale. Sõidad veel kolm jääkväärtus 8000.-€ ja kui 12 aastat mööda läheb siis üritad selle Mersu kellelegi 4000.-€ eest maha ärida. Kui ostad endale Klassiku, nagu ZIM, mille tootmine lõpetati 60 a. tagasi ja tehti ainult 20 000 tk on ja mida tänaseni on säilinud heal juhul 500 isendit ja sellises korras noh 200-300. Kui sa oled temaga mõistlikult majandanud, siis arva ära palju selline isend 12 a. pärast maksab. Eestis on arvel 40 ZImmi see on suur hulk. Mitmeid kordi suuremas Ukrainas on neid 30. Ühe ZIMmi taastamine on meeletu töö ja seda julgevad ette võtta vähesed. Kusjuures taastamise ja igasugu muud hinnad muudkui kerivad. Minu must ZIM, mis on originaalsemast originaalsem (99,8%) hind on kaugelt ja kõrgelt üle selle. See elukas läks nii palju maksma, et endal ka hakkab paha neid numbreid vaadates.
Vasta
(05-11-2018, 19:34 PM)gruppen Kirjutas: A pobeda... ?
 Praegu oli jutt ZIM-st ja kui sm. tahab mingi varasema probleemi üle diskuteerida, siis võiks ju mainida, mida kritiseeritakse.
Vasta
(05-11-2018, 19:25 PM)robinson Kirjutas: Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.

Saaksid 65 kilo eest hunniku si..a millega sulandud halli massi ja mõne aja pärast mädaneb aia nurgas kuna remontida ei jõua ja ükski eit sinna ei istu Smile
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
(05-11-2018, 19:25 PM)robinson Kirjutas: Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.
Kõige lollim postitus siin foorumis aegade jooksul.
Vasta
Aga see-eest Zimmiga oleks ikka uhke tunne küll iga päev Järvevana teel ummikus istuda Big Grin
Vasta
(05-11-2018, 21:54 PM)hundu615 Kirjutas:
(05-11-2018, 19:25 PM)robinson Kirjutas: Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.

Saaksid 65 kilo eest hunniku si..a millega sulandud halli massi ja mõne aja pärast mädaneb aia nurgas kuna remontida ei jõua ja ükski eit sinna ei istu Smile
 Noh, ma saan aru, et uue auto hind kõvasti langeb aga 3 aastat olen ikka tegija vend ja siis peaks eide ka saama. Kui garantii läbi saab siis kisub kurvemaks küll. Isegi kui ta pukkidele panna ja hoida nii kui Formika oma autosid hoiab, siis minu elust vist ei jätku, et ära oodata, kunas selle auto eest jälle oma raha tagasi saab. + inflatsioon. Kuskilt lugesin, et uus ZIM maksis viiekümnendatel 16 000.-rbl. Pärast rahareformi 1961 aastal siis 1600.-rbl. Kroonides siis 1991 a. 160.-EEK ja täna 10.-€ Big Grin . Nüüd tahetakse 65 000.-
Vasta
Minu ema oli enne 1961 aasta rahareformi Võru maakohtu sekretär ja teenis 300 rubla kuus. Ehk selle valemiga tänapäeva tõstes 0.20 € kuus. Ehk 1958 a. kui mina sündisin pidi ta ZIM-i saamiseks 53 kuud töötama. Kui võtame 65 000 ja jagame 53 kuuga saame 1226.-€, mis on tõenäoliselt tänapäeval ühe Maakohtu sekretäri palk. MOTT, ehk mida oligi tarvis tõestada.
Vasta
(05-11-2018, 22:23 PM)Formika Kirjutas: Minu ema oli enne 1961 aasta rahareformi Võru maakohtu sekretär ja teenis 300 rubla kuus. Ehk selle valemiga tänapäeva tõstes 0.20 € kuus. Ehk 1958 a. kui mina sündisin pidi ta ZIM-i saamiseks 53 kuud töötama. Kui võtame 65 000 ja jagame 53 kuuga saame 1226.-€, mis on tõenäoliselt tänapäeval ühe Maakohtu sekretäri palk. MOTT, ehk mida oligi tarvis tõestada.
 Sain aru, et õiglane hind. Puust ja punaseks - selgeks tehtud.
Vasta
Ford T maksis oma parematel päevadel 265.- usd aastal 1924.

Täna saab 3x Zimmi raha eest sellise asja, ehk kõik on suhteline :
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/in...aab-edasi/
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z 
Vasta
(05-11-2018, 22:37 PM)robinson Kirjutas:  Sain aru, et õiglane hind.
Tegelikult ei ole õiglane. Tehase auto tuli liinilt, restaureeritul on iga juppi kordi ja kordi peale-maha kruvitud, sobitatud, puhastatud, värvitud jne....
Seega on panus restaureeritud autosse kordades suurem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(06-11-2018, 01:30 AM)spitfire Kirjutas: Ford T maksis oma parematel päevadel 265.- usd aastal 1924.

Täna saab 3x Zimmi raha eest sellise asja, ehk kõik on suhteline :
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/in...aab-edasi/
 1924 aastaga võrdlust tuua väga raske. Zimmi ehitusel võeti eeskujuks Buick Super, mille hind 1950 aastal algasid 2000.- $
Ameeriklased vahetasid iga aasta mudeleid ja samaväärse Buicki hind aastal 1958 algas juba 4000.-$. N.-Liidus püsis ZIM-i hind (16 000.-rbl) kogu tootmis tsükli vältel (1950 - 1958) muutumatuna. Kiirabi varianti toodeti kuni 1960 aastani, aga neid polnud enam võimalik osta. Kuni Suure Depressioonini oli USA kullastandardil ja raha seega ülimalt väärtuslik. Et tulla välja sellest algas rahatrükk ja sellega kaasnev inflatsioon, mis kestab tänaseni. USA suurendas oma rahamassi igal aastal umbes 5% võrra. Poole sellest tasandas rahvastiku kasv ja poole inflatsioon. Tänane situatsioon siis selline, kui 1924 a 1 unts (31g) kulda maksis 20$ siis tänapäeval 1200.-$, ehk raha väärtus selle ajaga on langenud 60 korda. Ehk Ford T, mis 1924 aastal maksis 265.-$, siis samaväärne auto maksab tänapäeval 15 900.-$. Ehk jälle MOTT (mida oligi tarvis tõestada)
Vasta
(06-11-2018, 01:47 AM)Marko Kirjutas:
(05-11-2018, 22:37 PM)robinson Kirjutas:  Sain aru, et õiglane hind.
Tegelikult ei ole õiglane. Tehase auto tuli liinilt, restaureeritul on iga juppi kordi ja kordi peale-maha kruvitud, sobitatud, puhastatud, värvitud jne....
Seega on panus restaureeritud autosse kordades suurem.
 Marko, sul absoluutselt õigus. Ma olen oma autode kuludesse kirjutanud ainult otseselt välja käidud raha. Arvestamata oma panust - juppide otsimiseks läbitud kilomeetreid, tehtud töötunde, isegi paljud pisiasjad on jäänud märkimata nagu harjad, rooste eemaldid jne. Kuna mõttetu on ise teha seda, milleks sa pole loodud, või milleks puuduvad võimed. Selle kogemuse oleme kätte saanud kui 15 a. tagasi alustasime oma kahe esimese Volgaga. Mitteteadjale paistsid need autod vägagi kobedad aga mina müüsin oma I seeria maha ja poiss kiskus laiali, ehk täiesti nulli ja alustas uuesti. Vaevalt ma oma I seeria Volga eest oleks musta numbrit saanud.
Vasta
(05-11-2018, 22:12 PM)robinson Kirjutas:
(05-11-2018, 21:54 PM)hundu615 Kirjutas:
(05-11-2018, 19:25 PM)robinson Kirjutas: Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.

Saaksid 65 kilo eest hunniku si..a millega sulandud halli massi ja mõne aja pärast mädaneb aia nurgas kuna remontida ei jõua ja ükski eit sinna ei istu Smile
 Noh, ma saan aru, et uue auto hind kõvasti langeb aga 3 aastat olen ikka tegija vend ja siis peaks eide ka saama. Kui garantii läbi saab siis kisub kurvemaks küll. Isegi kui ta pukkidele panna ja hoida nii kui Formika oma autosid hoiab, siis minu elust vist ei jätku, et ära oodata, kunas selle auto eest jälle oma raha tagasi saab. + inflatsioon. Kuskilt lugesin, et uus ZIM maksis viiekümnendatel 16 000.-rbl. Pärast rahareformi 1961 aastal siis 1600.-rbl. Kroonides siis 1991 a. 160.-EEK ja täna 10.-€ Big Grin . Nüüd tahetakse 65 000.-

Palun ära nii rumalat juttu siia enam postita.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne